Gå til innhold

Nettbrett på flyet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Nå har jeg ikke reist med fly på 15 år. Jeg lurer på om det er lov å bruke nettbrett på flyet, når wifi eller mobilnett er slått av? Bare bruke på offline spill. 

Og når det gjelder mat og drikke. Jeg har ikke bestilt mat, da det er kun 4 timers reise. Men får man kaffe og cola eller vann?

Anonymkode: 45d11...938

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettbrett og mobil kan du bruke så mye du vil, så lenge de er satt i flymodus.

Kaffe og annen drikke, det er litt forskjellig fra selskap til selskap, og kommer også an på hvilken klasse du flyr.

Anonymkode: 401e2...126

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Nå har jeg ikke reist med fly på 15 år. Jeg lurer på om det er lov å bruke nettbrett på flyet, når wifi eller mobilnett er slått av? Bare bruke på offline spill. 

Og når det gjelder mat og drikke. Jeg har ikke bestilt mat, da det er kun 4 timers reise. Men får man kaffe og cola eller vann?

Anonymkode: 45d11...938

Som regel må man kjøpe drikke selv

Anonymkode: 23e31...981

• Liker 1
Skrevet

Det er kiosk innenfor sikkerhetskontrollen. Der kan du kjøpe deg cola/vann/snacks som du fritt tar med ombord i flyet. Du kan også ta med tom vannflaske, som du fyller på etter sikkerhetskontroll. Da slipper du å vente på servering.

Nettbrett og telefon er lov i flymodus/offline. Noen fly har usb-port i seterygg foran deg så du kan lade. Ellers bør du ta med powerbank. 

Offline spill, nedlastede filmer og serier på Netflix o.l. er gull. Husk headset.

Anonymkode: 977ca...23f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...