Gå til innhold

Akuttpsykiatrisk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor lenge har du vært på akuttpsykiatrisk?

Anonymkode: f6771...a5f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt fra 6 timer til 14 dager. 

Anonymkode: cfd52...08f

Skrevet

Lengste innleggelse varte i 6 måneder. Korteste var 2 dager tror jeg. Har mistet litt oversikten. 

Anonymkode: 57a50...eaf

Skrevet

Korteste innleggelse på akuttpsykiatrisk varte i et døgn, mens den lengste varte i to måneder. 

Skrevet
Akkurat nå, Slowdive skrev:

Korteste innleggelse på akuttpsykiatrisk varte i et døgn, mens den lengste varte i to måneder. 

Kan jeg spørre hvor dårlig du var da du var innlagt? Var det såpass at dersom du ble utskrevet før denne tiden så hadde du seriøst gått hjem og tatt selvmord eller kan man bli innlagt over litt lengre tid selv om det ikke er så akutt alvorlig?

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvor dårlig du var da du var innlagt? Var det såpass at dersom du ble utskrevet før denne tiden så hadde du seriøst gått hjem og tatt selvmord eller kan man bli innlagt over litt lengre tid selv om det ikke er så akutt alvorlig?

Ja, frem til siste uken var jeg såpass dårlig. Den siste uken var jeg såpass «frisk» at jeg fikk gå ut uten følge. 

Anonymkode: 871d1...be4

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, frem til siste uken var jeg såpass dårlig. Den siste uken var jeg såpass «frisk» at jeg fikk gå ut uten følge. 

Anonymkode: 871d1...be4

Det var ikke meningen å være anonym.

Skrevet

Alt fra nesten syv måneder til 6 timer tror jeg. Nå er det i utgangspunktet max en uke da jeg ikke blir varig bedre av innleggelsene, men så klart hvis jeg er alt for dårlig så blir innleggelsen lenger. Meningen er å komme inn på et såpass tidlig tidspunkt at jeg ikke trenger en veldig lang innleggelse for å komme meg nok/stabiliseres nok til å kunne dra hjem og klare meg med oppfølgingen jeg har ellers. 

Anonymkode: 77490...e9a

Skrevet

Alt fra 5 dager til 7 mnd

Anonymkode: 32305...b6a

Skrevet

Uff... blir tilbudt innleggelser i hytt og pine... men vil ikke og er samtykkekompetent så har sluppet unna mange innleggelser- heldigvis! Hater å være innlagt.. men er daglig kontakt med lege/ behandler når det mest akutt for selvmordsfare.

har vært innlagt på akutt psyk alt fra 3 dager til 6 mnd. 

Anonymkode: 8079c...98a

Skrevet

Vært der en gang, men da ble jeg der i 6måneder. Var veldig dårlig, men føler selv at det ikke var akutt selvmordsfare. 

Anonymkode: 3c2bb...c26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...