Gå til innhold

Vanskelig-det med sorg.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg går til behandler (kirken bymisjon) for alkoholproblemer, jeg begynte i april mnd og har  vært 8 ganger, (grunnen til at det har vært så få ganger er pga han har hatt ferie og jeg har hatt ferie i sommer ved forskjelige tider)¨

Jeg for ikke noe utbytte av disse timene pga

1. 4 (fire) av 8 av timene, har han stilt spørsmål om hvor mye og hvor ofte jeg drikker, matlyst ol. Og det er greit en gang eller to,

men ikke når timene går til å snakke om det sammme hele tiden. Og det hele tiden. Jeg får ikke utbytte av det, jeg vet det er et problem og hvor mye jeg drikker ellers så hadde jeg ikke vært der. Og det vet han,

2. Denne her er vel den viktigste det går veldig lang tid mellom timene, det tar gjerne mellom 2-3 uker, før var det 2 uker, nå har begynt å bli 3 uker før han sier han har tid. Det er også veldig vanskelig å foreslå  dag og tid fordi han kommer med unskyldninger at han ikke har tid fordi den dagen har gruppetimer, men dagen forandrer seg hele tiden, har mulighet på onsdager, nå plutselig ikke pga gruppetimer, slik var han om torsdager og.

Han er også endel borte fra kontoret, det var en uke før sommer han var borte, og 2 forskjellige uker nå etter sommerferien.

Han har også snakket om å ha en fra åpen avdeling flere ganger på timen for å snakke om å legge meg inn, det har ikke skjedd.

Ønsker hjelp, men dette hjelper ikke det hele tatt.

3. runde ofiselt.

Anonymkode: 0e078...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kanskje du må legge deg inn på en avvenningsklinikk for å få den hjelpen du trenger. Rusproblem er vanskelig å leve med, så kanskje innleggelse er det du trenger for å komme deg igjennom ditt problem.
Ja, jeg vet det ofte er lang ventetid, men søk om innleggelse når den behandlingen du nå får ikke hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...