AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Jeg driver å snakker med en fyr om å være hans sugar baby. Han vil ta vare på meg, skjemme meg bort, betale regningene mine osv. Men hvordan funker egentlig er sugardaddy/sugarbaby forhold? Må man ha sex med vedkommende? For det er jeg ikke intr i. Jeg tenker mer at han betaler for mitt selskap, ikke får sex Anonymkode: 3e154...8de
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 Han krever nok sex tilbake og det gir du nok etterhvert Anonymkode: 72d1f...110
Million Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg driver å snakker med en fyr om å være hans sugar baby. Han vil ta vare på meg, skjemme meg bort, betale regningene mine osv. Men hvordan funker egentlig er sugardaddy/sugarbaby forhold? Må man ha sex med vedkommende? For det er jeg ikke intr i. Jeg tenker mer at han betaler for mitt selskap, ikke får sex Anonymkode: 3e154...8de Om han forventer sex i utbytte/gjengjeld for sine penger, er det vel bare han som kan svare på? Du må jo spørre han, da! 2
Gjest commeilfaut Skrevet 26. september 2019 #5 Skrevet 26. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker mer at han betaler for mitt selskap, ikke får sex Du er helt sikkert en spennende person, og er nok utmerket selskap, men er det ikke litt naivt å tro at det er "nok" for en sugardaddy?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå