AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #1 Skrevet 26. september 2019 Hei! Har fått time til konsultasjon for slankeoperasjon på Aker sykehus. Hvis jeg blir godkjent - hvor lang tid tar det før operasjonen settes opp? Har alvorlig fedme, pcos, sopp i valkene, og er alltid sulten. Håper jeg blir godkjent. Hvordan var din opplevelse der, evt på andre sykehus? Ønsker å få dette godkjent offentlig. Takk for svar. Anonymkode: 6824e...60d
Renate79 Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Min prosess på Aker tok 11mnd fra legen sendte henvisning til operasjon. Alt i alt en veldig positiv erfaring, veldig flinke folk!! 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 15 minutter siden, Renate79 skrev: Min prosess på Aker tok 11mnd fra legen sendte henvisning til operasjon. Alt i alt en veldig positiv erfaring, veldig flinke folk!! Så bra, takk for svar. Har du gått ned mye? Og fikk du mye løs hud? Håper man kan unnslippe mye løs hud ved trening, men det må man kanskje forvente bare 😂 Hilsen ts Anonymkode: 6824e...60d
Renate79 Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 Ja, gått ned ca 55kg. Tok sleeve for 2,5 år siden. Vært vektstabil i drøyt 1,5 år nå. Fikk endel løs hud ja, så jeg er i prosessen med hudfjerning nå..forrige uke tok jeg den tredje (av fire) plastikk-operasjoner Hvor i prosessen er du? 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #5 Skrevet 26. september 2019 1 time siden, Renate79 skrev: Ja, gått ned ca 55kg. Tok sleeve for 2,5 år siden. Vært vektstabil i drøyt 1,5 år nå. Fikk endel løs hud ja, så jeg er i prosessen med hudfjerning nå..forrige uke tok jeg den tredje (av fire) plastikk-operasjoner Hvor i prosessen er du? Spennende! Ønsker deg lykke til med siste operasjon også. Kan jeg spørre hvordan det går med tanke på måltider? Kan du kose deg med en biff? Eller tåler du ikke fett, sukker og kullsyre lengre? Mvh ts Anonymkode: 6824e...60d
Djungelvrål Skrevet 26. september 2019 #6 Skrevet 26. september 2019 Du må vel gå ned en 10-15 kg før operasjon. Så du må vente til du har greid det før operasjonen bookes.
Renate79 Skrevet 26. september 2019 #7 Skrevet 26. september 2019 Har variert underveis hva jeg har reagert dårlig på, og dette vet jeg varierer veldig mellom alle som er operert. Kan i all hovedsak spise det jeg ønsker, noe mer og noe mindre mengder. Har vært heldig med tanke på at jeg tåler omtrent alt. Siden du spør spesifikt om kullsyre - jeg raper som en helt og blir litt full i halsen av å drikke brus rett fra flaska, så jeg heller alltid i glass sånn at mye av kullsyren går ut. Det som funker dårligst for meg er ris, pasta, fete farseprodukter og vann. Rød fisk og biff gikk det også litt tid før jeg tålte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå