AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Dater en. Måtte avlyse møte vårt pga sykdom. Ikke hørt fra han etter dette. Ønsket meg god bedring da, men ikke en lyd etter det. Barnslig av meg å bli skuffet? Anonymkode: 86ceb...dde
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #2 Skrevet 26. september 2019 Nei, er ikke barnslig, men når du bli frisk skriv hei og hvordan det går, så tar dere kontakten eventuelt opp derfra. Om han senere viser seg å være sånn som stikker av om noe skjer, altså at det ikke er en lyd fra han så dropper du han. Anonymkode: 1506b...905 1
Bamseklemmer Skrevet 26. september 2019 #3 Skrevet 26. september 2019 (endret) Er det slik at all kommunikasjon foregår via tekst nå om dagen? da skjønner jeg det meget godt at du ikke hører en lyd. Dating når man begynner å nærme seg treff likte jeg best med telefon i tale, da har man jo telefonnummeret og info om personen hvis man blir lurt. Og ikke for å snakke om tillit og gleden av å høre hverandre, gjør jo ting mye hyggeligere og mere tillitsfullt. Da unngår man jo misforståelser og ubehag når man endelig treffes. Si ifra hvis jeg tar feil angående dette, er fersk i datingfasen skjønner du🙈 Endret 26. september 2019 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 Ja utrolig dårlig gjort syns jeg at man kan snakkes på tlf. Har bare opplevd at de ikke tar den og når jeg spør om vi kan ringes så sier de ja.... men kommer tusen unskyldninger som fotball kamp etc... synd at alt skal foregå via tekst Anonymkode: d7bde...ee1 1
Okapi Skrevet 26. september 2019 #5 Skrevet 26. september 2019 (endret) 9 hours ago, AnonymBruker said: Dater en. Måtte avlyse møte vårt pga sykdom. Ikke hørt fra han etter dette. Ønsket meg god bedring da, men ikke en lyd etter det. Barnslig av meg å bli skuffet? Anonymkode: 86ceb...dde Mulig jeg misforstår her, men sånn du skriver virker det som du avlyste, og nå er du skuffet fordi han ikke har invitert deg ut på nytt? Er det ikke litt opp til deg å ta initiativet, si at du er frisk og gjerne vil møtes? Endret 26. september 2019 av Okapi 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #6 Skrevet 26. september 2019 35 minutter siden, Okapi skrev: Mulig jeg misforstår her, men sånn du skriver virker det som du avlyste, og nå er du skuffet fordi han ikke har invitert deg ut på nytt? Er det ikke litt opp til deg å ta initiativet, si at du er frisk og gjerne vil møtes? Kan være du har rett at det er jeg som bør ta kontakt, men synes bare det hadde vært hyggelig med en hilsen der han spurte om jeg var bedre osv. Er det kanskje for mye å håpe på? Får evt ta kontakt når formen er bra igjen da. Anonymkode: 86ceb...dde
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #7 Skrevet 26. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan være du har rett at det er jeg som bør ta kontakt, men synes bare det hadde vært hyggelig med en hilsen der han spurte om jeg var bedre osv. Er det kanskje for mye å håpe på? Får evt ta kontakt når formen er bra igjen da. Anonymkode: 86ceb...dde Han tror antagelig at du har ditchet ham...at du er "syk". Skriv til ham og si at du har lyst til å treffes. Anonymkode: 5bc24...07e 3
Jr.Garcon Skrevet 26. september 2019 #8 Skrevet 26. september 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Dater en. Måtte avlyse møte vårt pga sykdom. Ikke hørt fra han etter dette. Ønsket meg god bedring da, men ikke en lyd etter det. Barnslig av meg å bli skuffet? Anonymkode: 86ceb...dde Nei, det er vel en grei indikor på interessen - det at man ikke engang får en "hvordan går det med deg?" snap / sms. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #9 Skrevet 26. september 2019 39 minutter siden, Jr.Garcon skrev: Nei, det er vel en grei indikor på interessen - det at man ikke engang får en "hvordan går det med deg?" snap / sms. Så mange som ghoster om dagen må man nok vise at man selv var syk og ikke bare "syk". Anonymkode: 0ae2d...c6d 2
Jr.Garcon Skrevet 27. september 2019 #10 Skrevet 27. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så mange som ghoster om dagen må man nok vise at man selv var syk og ikke bare "syk". Anonymkode: 0ae2d...c6d Men de som ghoster pleier vel bare og forsvinne? Blir jo vrient om man ikke skal gå ut fra at den man dater faktisk er syk /bortreist osv. men at det er ghoste-forsøk 🤔 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2019 #11 Skrevet 27. september 2019 Fikk en hilsen i går 😊 Ble veldig glad. Håpte han trodde jeg var syk. Hadde ikke sagt visst ikke. Anonymkode: 86ceb...dde
Gjest Hundedama Skrevet 27. september 2019 #12 Skrevet 27. september 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk en hilsen i går 😊 Ble veldig glad. Håpte han trodde jeg var syk. Hadde ikke sagt visst ikke. Anonymkode: 86ceb...dde 😊♥️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå