AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Dette er en mann jeg har datet en stund. Har foreløpig kun vært hos han i hans by. Vi bor 3 timer unna hverandre. Vi er i 30-årene forresten. Nå kommer han til meg! Vi skal sove på hotell (litt pga. min noe kjipe midlertidige bosituasjon). Men hva skal jeg ta han med på? Tenkte vi kunne reise til en litt større by som ligger rett på siden av min lille hjemby, for der har de en svært god restaurant med mat som han liker. Men hva skal jeg finne på?! Jeg er nervøs og spent, og vil gjerne ha noen forslag klare! Anonymkode: cf904...bda
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 Det kommer jo an på hva dere liker å drive med da. Om dere begge liker å gå fjelltur så kan dere gjøre det, ta med god mat og drikke f.eks og tenne bål eller dra på minigolf, bowling, klatring, skogstur for eksempel. Anonymkode: 88125...f19 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo an på hva dere liker å drive med da. Om dere begge liker å gå fjelltur så kan dere gjøre det, ta med god mat og drikke f.eks og tenne bål eller dra på minigolf, bowling, klatring, skogstur for eksempel. Anonymkode: 88125...f19 Han er ikke helt den typen som går så mye i skog og mark, så må nok finne på noe annet.. 😅 Men takk for de andre tipsene! Anonymkode: cf904...bda 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #4 Skrevet 25. september 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer jo an på hva dere liker å drive med da. Om dere begge liker å gå fjelltur så kan dere gjøre det, ta med god mat og drikke f.eks og tenne bål eller dra på minigolf, bowling, klatring, skogstur for eksempel. Anonymkode: 88125...f19 Lett! Akuratt slike ting jeg elsker.😊 Anonymkode: 2c849...583 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #5 Skrevet 25. september 2019 Kino? Er været pent er det koslig med enn gå tur og noen drinker etter middag. Og så er greit å ikke planlegg for mye, han kommer trossalt for treffe deg. Anonymkode: 0eb6c...174 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #6 Skrevet 25. september 2019 Kommer jo litt an på hva byen har å tilby. Anonymkode: 881b6...616 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå