Gå til innhold

Menn - hvilken stil foretrekker dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Jeg kom fra Karl Johan for litt siden og meningen min er at de fleste kjører den samme stilen. De som er i 20 årene. Den er helt forskjellig fra min (er 19), så det hadde vært fint å få tilbakemelding.

Ja, så den stilen som de fleste ser ut til å elske er enfargede og mørke klær, ofte helt svarte bukser. Mange har hvite sko (store sneakers). Håret er ofte ganske glatt og skulderlangt. Ansiktene er dekket i foundation. Og alle sammen ser ut til å være i hast! Skal stoppe før dette blir en sak for generaliseringspolitiet ☺️

Jeg har alltid på t-skjorter som er fargerike og som har masse tekst, evt et bilde. Blå slim jeans m bittesmå kutt over kneet. Grå farge finnes ikke i skapet mitt, og heller ikke store tykke sko. Har brukt rosafargede converse i årevis, faktisk helt fra barndommen. Lar håret være uregelmessig men ikke overdrevet. Angående sminke/pynt, bruker ikke annet enn maskara, leppestift og små øredobber. Sier alltid nei til kåper og løse klær. 

Endret av ana0603
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker best kjoler, kjørt, tettsittende bukser og overdeler. Pent sminket men ikke mye sminke. Verste er baggy klær på damer

Anonymkode: 564d3...215

Skrevet

Du har bedre stil enn de du beskriver som "typisk nordmenn", i hvert fall.

Helt enig i at de aller fleste unge jenter har en forferdelig stil.

Selv foretrekker jeg løse og fargerike klær. Litt sånn "hippie"-stil. Langt, løst hår som flagrer i vinden. Og et ansikt helt fritt for sminke.

Anonymkode: f19af...291

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Modig stil, uten at den skriker etter oppmerksomhet, er det jeg liker best. Men så er jeg atskillig eldre enn ts. Men tror kanskje det kan gjelde for unge kvinner også. 

Skrevet

Jeg syntes det høres ut som at du har en litt barnslig stil ts. Alltid t-skjorte og rosa coverce er litt barnslig og kjedelig

Anonymkode: b4ebf...fe3

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes generelt at tekst på klær er litt teit, med mindre det gjøres i moderasjon og/eller er åpenbart ironisk. Enten blir du en vandrende reklameplakat (om det står DG eller Nike eller noe sånt på den), eller så blir det bare meningsløst. Føler denne her beskriver det ganske bra.

Har vel litt samme holdning angående hullete jeans, ferdigslitte skinnjakker, etc. Sånt skal komme naturlig gjennom bruk, ikke ferdig fra fabrikk.

Men ellers er jeg helt enig med deg, og disse tingene går mer på min personlige smak enn det gjør på filosofi angående stil generelt. Veldig mange kjører blogger-looken uten å ha noe særlig egen vri på den, og det blir jo fort litt kjedelig. Litt enig med han over angående hippier, men man trenger jo ikke dra den helt ut. Sminke kan være bra i moderasjon, og det er greit å kunne se an situasjonen litt.

• Liker 1
Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
15 timer siden, ana0603 skrev:

Jeg kom fra Karl Johan for litt siden og meningen min er at de fleste kjører den samme stilen. De som er i 20 årene. Den er helt forskjellig fra min (er 19), så det hadde vært fint å få tilbakemelding.

Ja, så den stilen som de fleste ser ut til å elske er enfargede og mørke klær, ofte helt svarte bukser. Mange har hvite sko (store sneakers). Håret er ofte ganske glatt og skulderlangt. Ansiktene er dekket i foundation. Og alle sammen ser ut til å være i hast! Skal stoppe før dette blir en sak for generaliseringspolitiet ☺️

Jeg har alltid på t-skjorter som er fargerike og som har masse tekst, evt et bilde. Blå slim jeans m bittesmå kutt over kneet. Grå farge finnes ikke i skapet mitt, og heller ikke store tykke sko. Har brukt rosafargede converse i årevis, faktisk helt fra barndommen. Lar håret være uregelmessig men ikke overdrevet. Angående sminke/pynt, bruker ikke annet enn maskara, leppestift og små øredobber. Sier alltid nei til kåper og løse klær. 

Vis oss bilder på eksempler så skal du få tilbakemelding. 

Skrevet

Jeg liker lave sneakers, slim jeans, en fargerik og litt løs topp, slett hår og minimalt med sminke som hverdagsstil. 

Synes unge damer bruker for mye svarte klær. Det er så dekkende, når dem ikke har et behov for å dekke noe. 

Anonymkode: 16e09...c15

• Liker 1
Skrevet

Er det lov å legge inn bilder av andre her? Isåfall, så har jeg et godt eksempel. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker lave sneakers, slim jeans, en fargerik og litt løs topp, slett hår og minimalt med sminke som hverdagsstil. 

Jeg er forresten veldig svak for jenter i strikkegensere. Herav også ull. I stedenfor en topp. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker en avslappet og søt stil til hverdags på kvinner. Fks jeans, blomstrete bluse eller pen genser og ballerinasko. Og veldig fint om hun overrasker med kjole og høye hæler i ny og ne 😍

Anonymkode: 2a1ec...05e

• Liker 1
Skrevet

Trange jeans😍 gjerne med høye hæler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...