Gå til innhold

Fettsuging, spørsmål

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ganske kraftig i underkroppen og "normal" i overkroppen. Jeg har prøvd å gå ned i vekt for å gjøre noe med underkroppen min, men kroppen tar av fettet på overkroppen først. Jeg kan bli litt mindre i underkroppen, men kommer meg ikke dit jeg ønsker i det hele tatt. I overkroppen derimot mister jeg puppene, får synlige bein her og der og kroppen blir seende så rar ut. Har såkalt "cancles" og ønsker det virkelig vekk. 

Vurderer fettsuging på underkroppen for å få et resultat jeg ønsker. Er det noen her som har erfaringer, for/imot argumenter?

Har dere opplevd at fettet har kommet tilbake på samme måte? Vil man lettere kunne legge på seg de stedene man ikke har gjort noe inngrep mot? Hva skjer med løs hud? Vil kroppen bli seende opperert ut, eller vil det se ut som en naturlig kropp? Noen komplikasjoner som kan skje som ikke blir snakket så mye om? 

Anonymkode: 05143...b78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte også å legge til at jeg har en del fett over kneskålene, noe jeg ikke synes er så veldig fint. Kan fettsuging bli kvitt dette problemet også? I tillegg til "cancles"?

Unngår så langt det lar seg gjøre å bruke klær som viser beina mine, og vil gjerne kunne gå i hva jeg vil og fremdeles føle meg bra. At underkroppen er stor gjør meg ikke så mye bortsett fra disse tingene jeg nevnte. Det blir bare ingen form og en rett klump. 

Anonymkode: 05143...b78

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...