Nephthys Skrevet 26. oktober 2019 #21 Del Skrevet 26. oktober 2019 Vurderer master på USN i norsk, men hva skiller denne fra andre masterstudier i norsk som nevnt over? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2019 #22 Del Skrevet 27. oktober 2019 På 26.9.2019 den 10.33, AnonymBruker skrev: Jo, ped og didaktikk TS har er rettet mot 1.-7., det er ikke det samme som ped og didaktikk på ungdomsskolen og videregående. Anonymkode: 9215e...7e8 Jeg er nyutdannet fra et av landets største institusjoner for lærerutdanning, og da jeg studerte var pedagogikken helt lik på 1-7 og 5-10. Slik var det også med de fleste undervisningsfag. Dette ble forklart med at inndelingen fra 1-10 til 1-7 og 5-10 førte til endringer i inntaket, men ikke i selve undervisningen. Det tredje og fjerde året av utdanningen hadde til og med 1-7 og 5-10 undervisning sammen. Mulig det er annerledes nå med den integrerte masteren. Anonymkode: 0b731...665 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2019 #23 Del Skrevet 30. oktober 2019 On 9/26/2019 at 5:39 AM, liljene said: Jeg tok bachelor + master + ppu = lektor. Spørs om du ikke har nok fordypning, ift forskning på masternivå. Kan det være det? Jeg vurderte å ta samfunnsfag via nett nå, men fikk vite at det ikke var nok for å undervise, da det var 30 stp 1-7 + 30 stp 7-10. Jeg synes det har blitt mer innsnevret ift hva man kan ta, og ser at man må bestemme nivå før man i det hele tatt begynner på utdanningen. Da er du vel strengt tatt lektor med tilleggsutdanning? Anonymkode: e6de5...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liljene Skrevet 30. oktober 2019 #24 Del Skrevet 30. oktober 2019 (endret) 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er du vel strengt tatt lektor med tilleggsutdanning? Anonymkode: e6de5...e4a For å bli lektor med tilleggsutdanning må du ha det jeg skrev + en ekstra årsenhet. Noe jeg har. :). Min tittel er lektor med tillegg og avansement. Endret 30. oktober 2019 av liljene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå