AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Hei. Typen reiser hvert år på ferie med barnemor og barna deres, og mine venninner reiser bort med kjærestene sine. Jeg ønsker derfor tips til noe som kan være skikkelig givende å reise på alene om sommeren. Det må være trygt for en jente alene, og jeg ønsker noe som kan gi meg mye etterlengtet glede! 😄 Jeg er ikke glad i typ klubber og fyll, så ikke et typisk feststed. Jeg elsker vakker natur, spennende kulturer, å lære noe, og aktiviteter som dans, teater. Jeg ønsker ikke å være isolert selv om jeg reiser alene, så tips til aktiviteter der man kan bli kjent med folk kan gjerne tas med. Hvis det finnes noe som kombinerer ferie og kurs, eller ferie med frivillig arbeid og mulighet til å hjelpe befolkninger i et område, så hadde det vært veldig aktuelt. Jeg er ikke så gira på en veldig tett og hektisk by. Anonymkode: 4cfce...77d
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 Hvor mye kan du betale da? Anonymkode: 7b844...690
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor mye kan du betale da? Anonymkode: 7b844...690 Burde jeg ha skrevet ja, haha. Vil helst ligge under 15.000, hvis jeg finner noe i den prisen 🙂 Anonymkode: 4cfce...77d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå