AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Jeg har møtt en jeg liker veldig godt, men han bor 2 mil unna meg. Vi har begge barn, og dette gjør det jo da vanskelig å flytte sammen en gang. Har ikke spurt han enda om hva han tenker om det neste gang han går inn i et forhold, om han er villig til å flytte litt på seg. Jeg er villig til det, men ikke 2 mil. Tror heller ikke jeg hadde klart å ha et forhold der man bor hver for seg, vet ikke helt hvorfor. Er det noen som har positive erfaringer med det? Er 33 år. Anonymkode: dffe9...64f
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 To mil er da ingenting? Anonymkode: 74cf2...5e8 8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 Litt over to mil. Det er mye når man har unger i barnehage og skole der man bor, og det er i en by med masse kø. 😕 Anonymkode: dffe9...64f
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #4 Skrevet 25. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Litt over to mil. Det er mye når man har unger i barnehage og skole der man bor, og det er i en by med masse kø. 😕 Anonymkode: dffe9...64f Jeg er enig i at avstand betyr mye og 2 mil er litt langt i en travel hverdag. Skrev litt med en på Sukker som var registrert i fylket mitt og også skrev i profilen at hxn bodde på et sted som er rett ved meg. Når vedkommende fortalte en uke etterpå at hxn skulle flytte syntes jeg det var veldig rart. Jeg ville aldri vurdert oss i det hele tatt hvis jeg visste at hxn bodde et par timers kjøring unna. Vi rakk aldri å møtes for å si det sånn. Nå er det forskjell på 2 og 20 mil, men alt av tid man uansett ikke har er en del. Det er også vanskelig med barn på hver sin kant når avstanden er så stor at man ikke kan tenke tanken om å bo sammen med barn og bonusbarn. Jeg forstår TS godt. Anonymkode: 90282...96f
Bamseklemmer Skrevet 25. september 2019 #5 Skrevet 25. september 2019 To mil for kjærligheten? Jeg hadde glatt flytta 100 mil🤫🙈 2
Aragorn ll Elessar Skrevet 25. september 2019 #6 Skrevet 25. september 2019 2 mil er ikke hva jeg vil kalle et stykke unna. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #7 Skrevet 25. september 2019 Det hadde kommet til å ta mye tid å kjøre barnet mitt til og fra skolen, i tillegg til å kjøre til og fra min egen jobb. Jeg er villig til å flytte et stykke, men har ikke turt å spørre han om det enda, siden vi kun er i datingfasen. Men er kanskje lurt å få avklart om han ikke vil flytte på seg selv overhode.. Anonymkode: dffe9...64f
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #8 Skrevet 25. september 2019 I byen jeg bor i er ikke to mil noen big deal. Skal man kjøre fra f eks østsiden til vestsiden, som er knappe to mil, tar det 20-25 minutter med bil. Men, jeg orker faktisk ikke date folk som bor på andre siden av byen, selv om det også er et fint område. Har fått litt pepper for dette av menn som bor på andre siden av byen, men det får bare være. Mine barn går på skole her vi bor, jeg jobber på denne siden av byen, og fritidsaktivitetene er her i nærområdet. Det er helt klart mye lettere å treffe noen i umiddelbar nærhet, og det er også dem jeg kikker etter på Sukker og Møteplassen. Potensiell kjærlighet finnes de fleste steder, og da er det helt klart enklere å lete etter noe som er like i nærheten. For tiden dater jeg en mann som bor to kilometer unna, og det er helt klart mye lettere å treffes på en kopp kaffe eller en tur i skogen som ligger like ved oss begge. Hadde ikke fått til det samme med en mann som bodde helt på andre siden av byen. Hadde jeg derimot bodd på landet, hadde to mil vært ingenting. To mil i bil går fort dersom man slipper bytrafikk, bom og kø. Anonymkode: cff52...fe8 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #9 Skrevet 25. september 2019 To mil er da bare «rett borti her» for meg. Han min bor tre timer kjøring unna, vi har begge barn og likevel klarer vi å få det til.. Anonymkode: db84e...6d6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #10 Skrevet 25. september 2019 Jeg har ikke helt slått fra meg tanken på å få flere barn, og vil gjerne bo sammen med en kjæreste. Da blir det litt mer komplisert.. Ts Anonymkode: dffe9...64f 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #11 Skrevet 25. september 2019 2 mil langt? Jeg pendler 10 mil til jobb hver eneste dag. Én vei. Det går da bra det og. Anonymkode: 56860...90b 2
GrønnNellik68 Skrevet 25. september 2019 #12 Skrevet 25. september 2019 Da bor du fryktelig sentralt. Her er det minst 1 times kjøring minst uansett hvor en skal🙈🙈 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #13 Skrevet 25. september 2019 Som en over her sa, er det noe annet å bo i en by med bom og masse kø. Jeg er ikke klar for å gi opp drømmen om flere barn da jeg har kun ett. Og han var ikke klar for å tenke på noe sånt, og var ikke villig til å flytte på seg. Men han sa at han kunne sett for seg meg som kjæreste. Vi er på forskjellige steder i livet, så det går ikke. Dette var første gang de 4 årene jeg har vært singel, der jeg møtte en som jeg likte og som likte meg tilbake... 😕 Anonymkode: dffe9...64f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå