Gå til innhold

Dette med ull..


Fremhevede innlegg

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Name it bla har ullundertøy med bomull på innsiden, hust & claire har ullundertøy med bambus på innsiden og nøstebarn har ullundertøy med silke på innsiden. Finnes mange som ikke kan bruke ull pga eksem f.eks. Finnes mange fine andre alternativer 😊 Det som er med bomull er at det ikke holder på varmen dersom det blir bløtt, det gjør ull.

Anonymkode: 7ca28...7dc

Nøstebarn har ikke ullundertøy med silke på innsiden. Ull- og silkeplaggene deres er  ikke foret med noe som helst, de er en blanding av 70% ull og 30% silke tvers igjennom. 

Anonymkode: 6e4b2...540

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...