Gjest Sweet Ingrid Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Katten min har begynt å ligge helt inntil vannskålen i lang tid med hodet nesten oppi vannet. Slik ligger han og døser, og noen ganger tror jeg han sovner slik at hodet havner i vannet. Hører plutselig våte nys og baksing. Han begynner å bli gammel, er 12-13 år. Begynner han å bli koko eller ligger det noe annet bak?🤔
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 Bytt til en skål med høyere kant En pus jeg hadde for en del år siden lå slik, men han begynte med det allerede som kattunge. Jeg byttet til en skål med høyere kant mest fordi det ble vannsøl, og så mye hår i skålen at den andre pusen ikke ville drikke. Men en skål med så høy kant at skålen ikke kunne brukes som hodepute funket toppers Så lenge det er eneste endringen han har av vaner, så ville jeg bare byttet skål. Dukker det opp andre endringer i adferd, så kan det være greit å sjekke. Anonymkode: 2235f...2a5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #4 Skrevet 26. september 2019 1 hour ago, Sweet Ingrid said: Katter er rare🤔 Det er jo derfor vi liker dem 😄 Ene katten jeg har nå plasket i vannskålen, han sto å plasket med poten i vannet så det sprutet over alt. Måtte tørke vann fra gulvet flere ganger om dagen, og en sommer satt jeg ekstra vannskål ett annet sted pga varmen, som endte med vannskadet tapet... Nå bruker vi kun vannfontene han ikke kan plaske i Anonymkode: 2235f...2a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå