Gå til innhold

Date andre tross avtalen?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Har avtale med en mann at vi kun skal være intime med hverandre. Vi utøver bdsm, han er dominant og bestemmer hvordan og hva min kropp skal brukes til. Avtalen er at vi har et seksuelt forhold og eventuelt mer hvis kjemien stemmer/det utvikler seg. Vi chatter daglig, treffes ikke så ofte pga avstand. Jeg liker han godt, og ønsker å vite om han fortsatt leter etter andre/treffer andre. Og om det er ok for meg å date andre, uten å ha sex med dem. Hvordan kan jeg spørre han om dette? 

Jeg vil date andre dersom han gjør det/ser etter andre/dette kun er seksuelt for ham.

Endret av Pinkpanther
Endret innhold
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spør: Hvordan ser du på det om vi også treffer andre?

Eller: treffer du andre også?

Gjør deg opp en mening hva du vil før du spør. Om han sier han også er med andre, hvordan vil det kjennes?

Og så.. dessverre.. en fare for at han sier han ikke treffer andre selv om han gjør.

Anonymkode: e0acb...db8

• Liker 1
Skrevet

FHer kan jeg svare av erfaring, da jeg så og si kun har datet dominante menn de siste fem-seks årene. Alle som én har vært klar på at jeg kun skal tilhøre han ene (han jeg har et bdsm-forhold til der og da), men det er ikke alle som selv har klart å holde seg til kun meg. Og med den erfaringen i boks er det vanskelig å tro at den typen "utroskap" ikke finner sted. Med avstand kan jeg nesten garantere at vedkommende sannsynligvis har en eller to andre han holder på med, uansett hvor grei og kjærlig han kan være mot deg. Det mest seriøse forholdet jeg har hatt med en dom, var med én like i nærheten av hvor jeg bor, og han kan jeg faktisk ikke tro holdt på med noen andre (fordi han var travel med jobb, barn og mye annet, og han traff meg ved hver minste anledning). Likevel klarte jeg å få til å treffe andre enn ham, for jeg hadde mer fritid, og lyst på vaniljesex i tillegg til bdsm-sexen han ga meg. Så der var det jeg som var den utro parten, selv om han og jeg ikke var noe offisielt par. Likevel: jeg har erfart for mye til å stole på at en dom ikke finner seg flere å leke med (spesielt dersom dere har litt avstand mellom dere). Det er ikke noe de muligens sier direkte til deg, du må rett og slett ha følerne ute. Eller så kan du jo spørre ham rett ut om hva agendaen med deg er. Er det kun et bdsm-forhold, eller skal det være noe mer enn det ved siden av? 

Anonymkode: c0df7...27a

Skrevet

Er han i Trøndelag ?

Anonymkode: c94cb...556

Skrevet
På 25.9.2019 den 15.44, AnonymBruker skrev:

Du spør: Hvordan ser du på det om vi også treffer andre?

Eller: treffer du andre også?

Gjør deg opp en mening hva du vil før du spør. Om han sier han også er med andre, hvordan vil det kjennes?

Og så.. dessverre.. en fare for at han sier han ikke treffer andre selv om han gjør.

Anonymkode: e0acb...db8

Jeg vil ikke mer hvis han treffer andre.

• Liker 1
Skrevet
På 25.9.2019 den 16.30, AnonymBruker skrev:

FHer kan jeg svare av erfaring, da jeg så og si kun har datet dominante menn de siste fem-seks årene. Alle som én har vært klar på at jeg kun skal tilhøre han ene (han jeg har et bdsm-forhold til der og da), men det er ikke alle som selv har klart å holde seg til kun meg. Og med den erfaringen i boks er det vanskelig å tro at den typen "utroskap" ikke finner sted. Med avstand kan jeg nesten garantere at vedkommende sannsynligvis har en eller to andre han holder på med, uansett hvor grei og kjærlig han kan være mot deg. Det mest seriøse forholdet jeg har hatt med en dom, var med én like i nærheten av hvor jeg bor, og han kan jeg faktisk ikke tro holdt på med noen andre (fordi han var travel med jobb, barn og mye annet, og han traff meg ved hver minste anledning). Likevel klarte jeg å få til å treffe andre enn ham, for jeg hadde mer fritid, og lyst på vaniljesex i tillegg til bdsm-sexen han ga meg. Så der var det jeg som var den utro parten, selv om han og jeg ikke var noe offisielt par. Likevel: jeg har erfart for mye til å stole på at en dom ikke finner seg flere å leke med (spesielt dersom dere har litt avstand mellom dere). Det er ikke noe de muligens sier direkte til deg, du må rett og slett ha følerne ute. Eller så kan du jo spørre ham rett ut om hva agendaen med deg er. Er det kun et bdsm-forhold, eller skal det være noe mer enn det ved siden av? 

Har du tips til hvordan jeg kan spørre han on dette på en småfrekk/flørtete måte. Ønsker ikke å virke desperat og needy, vi har ikke vært «sammen» mer enn et par mnd. Samtidig har han sagt han ikke ønsker jeg skal treffe andre, men vet ikke hva han legger i det. 

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er han i Trøndelag ?

Anonymkode: c94cb...556

Ja

Skrevet

Får du ikke treffe venner eller få nye heller? La være å kalle det date? Du sier jo selv du ikke skal ha sex med dem du treffer? 

Anonymkode: a322d...9ef

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får du ikke treffe venner eller få nye heller? La være å kalle det date? Du sier jo selv du ikke skal ha sex med dem du treffer? 

Anonymkode: a322d...9ef

Jo, men å kalle det vennskap når motparten er interressert i meg er ikke å være ærlig. Også ønsker jeg å vite om han treffer andre.

Skrevet

Er han i 50 årene.. 

Anonymkode: 9ffb4...6c5

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han i 50 årene.. 

Nei, i 30 årene. Er du i samme situasjon? 

Skrevet
Akkurat nå, Pinkpanther skrev:

Nei, i 30 årene. Er du i samme situasjon? 

Nei, men en venninde var. Men han var 53

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men en venninde var. Men han var 53

Skjønner.. hvordan endte det?

Skrevet
2 timer siden, Pinkpanther skrev:

Har du tips til hvordan jeg kan spørre han on dette på en småfrekk/flørtete måte. Ønsker ikke å virke desperat og needy, vi har ikke vært «sammen» mer enn et par mnd. Samtidig har han sagt han ikke ønsker jeg skal treffe andre, men vet ikke hva han legger i det. 

Han vil nok ikke at du skal treffe andre fordi han sannsynligvis vil ha et eierskap til deg. Han har lyst til å "eie" både deg og lystene dine - det er jo en bdsm-greie. Som sub er man liksom eid, og skal ikke hoppe rundt på andre. Men fortjener en dom å ha deg for seg selv når han holder på med andre selv? Jeg synes ikke det. Min måte å grave sånt frem på har vært gjort på en veldig nonchalant måte, gjerne etter en runde sex. Når jeg har ligget i armkroken så myk og god, og så bare: "Nå er jeg utslitt for en stund, så nå får du benytte deg av én av de andre neste gang *blunk blunk* / *lurt smil*". Og da kommer man inn på den praten ved å virke som man egentlig ikke bryr seg noe særlig, i en setting hvor vedkommende er helt "avkledd", om du skjønner. Ser fort om noen blir stresset/lyver rundt den saken da, men fortsetter å spille nonchalant. Så kan jeg i ettertid bestemme meg for om jeg synes det er greit eller ei. Men gidder ikke lage noe drama ut av det.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...