AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 Funnet meg en mann som er nylig skilt. Han er 59. Han giftet seg da han var 23... Nå kommer det frem at han aldri har blitt sugd noen gang. Antakelig lite erfaring før han giftet seg og har vært trofast hele livet. Kona har altså ikke ønsket suge antar jeg. Han er veldig nysgjerrig på dette...og jeg gjør jo alt han vil 🥰 Men er dette vanlig...?at man i løpet av et langt liv ikke gir hverandre oralsex? Anonymkode: dec41...053
ArneAnd Skrevet 25. september 2019 #3 Skrevet 25. september 2019 Gi fyren en blowjob før det er for sent. Stakkars mann! 15
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #4 Skrevet 25. september 2019 Veel, hvor vanlig det er vet jeg ikke, men mannen og jeg ble sammen når vi var 18-20 år. Ingen av oss hadde hatt sex med noen før. Nå har vi vært gift i 20 år, og jeg nekter fortsatt å suge han! Han får heller ikke gå ned på meg. Det er noe av det kvalmeste jeg kan tenke meg, så det nekter jeg å prøve. Så med mindre han har vært utro, (noe jeg ikke tror), så har han aldri opplevd det, og kommer heller ikke til å gjøre det så lenge han er gift med meg. Anonymkode: 81da6...787 8
Hillbill Skrevet 25. september 2019 #5 Skrevet 25. september 2019 (endret) Tror ikke det er vanlig nei. Med mindre man har holdt seg til den ene, som ikke vil suge, gjennom et helt liv. Alle de jeg har vært i seng med gjennom årene har sugd meg, uoppfordret. Endret 25. september 2019 av Hillbill 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #6 Skrevet 25. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veel, hvor vanlig det er vet jeg ikke, men mannen og jeg ble sammen når vi var 18-20 år. Ingen av oss hadde hatt sex med noen før. Nå har vi vært gift i 20 år, og jeg nekter fortsatt å suge han! Han får heller ikke gå ned på meg. Det er noe av det kvalmeste jeg kan tenke meg, så det nekter jeg å prøve. Så med mindre han har vært utro, (noe jeg ikke tror), så har han aldri opplevd det, og kommer heller ikke til å gjøre det så lenge han er gift med meg. Anonymkode: 81da6...787 Stakkars mann.. Du har ikke prøvd engang?? Anonymkode: ec679...047 28
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #7 Skrevet 25. september 2019 Forstår ikke st du synes det er kvalmt, men men. Anonymkode: 47888...840 8
OnFire Skrevet 25. september 2019 #8 Skrevet 25. september 2019 Må da gå an om man for eksempel dusjer først og sørger for å ikke komme i munnen 😑 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #9 Skrevet 25. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veel, hvor vanlig det er vet jeg ikke, men mannen og jeg ble sammen når vi var 18-20 år. Ingen av oss hadde hatt sex med noen før. Nå har vi vært gift i 20 år, og jeg nekter fortsatt å suge han! Han får heller ikke gå ned på meg. Det er noe av det kvalmeste jeg kan tenke meg, så det nekter jeg å prøve. Så med mindre han har vært utro, (noe jeg ikke tror), så har han aldri opplevd det, og kommer heller ikke til å gjøre det så lenge han er gift med meg. Anonymkode: 81da6...787 Stakkars mann!! Har vært med samme dama siden jeg var 18 og vi har vært gift i 25år. Blowjob og oralsex har vært til felles nytelse siden starten. Hun hadde gått fra meg uten. Et helt liv uten nærmer seg overgrep... Anonymkode: aea4b...e67 13
Akhenaton Skrevet 25. september 2019 #10 Skrevet 25. september 2019 Hadde aldri klart et liv med en dame som ikke ville suge. Eller som ikke lot meg slikke henne. Dra til helvete, liksom. Det får da være måte på hvor tragisk sexliv man skal ha. 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #11 Skrevet 25. september 2019 Min var 46 da vi ble sammen og hadde aldri blitt sugd av noen av sine tidligere partnere (to lange forhold). For å si det sånn, det problemet har han IKKE nå lenger. 😊 Anonymkode: accc8...6d7 6
Kontorotta Skrevet 25. september 2019 #12 Skrevet 25. september 2019 Om de ble sammen såpass unge og hun ikke ville, så er det jo ikke så rart. For noen er det å suge helt normalt, for andre fy fy. Og om han ikke hadde opplevd det før, så vet han jo ikke hva han har gått glipp av. Du vil nok finne noen menn rundt i landet som aldri har blitt sugd. På samme måte som du vil finne kvinner som ikke har blitt slikket. 5
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #13 Skrevet 25. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min var 46 da vi ble sammen og hadde aldri blitt sugd av noen av sine tidligere partnere (to lange forhold). For å si det sånn, det problemet har han IKKE nå lenger. 😊 Anonymkode: accc8...6d7 Tipper han er glad! Kan jeg spørre deg hvordan det var for han å oppleve dette for første gang? Ts Anonymkode: dec41...053
Gjest O.G. Skrevet 25. september 2019 #14 Skrevet 25. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Funnet meg en mann som er nylig skilt. Han er 59. Han giftet seg da han var 23... Nå kommer det frem at han aldri har blitt sugd noen gang. Antakelig lite erfaring før han giftet seg og har vært trofast hele livet. Kona har altså ikke ønsket suge antar jeg. Han er veldig nysgjerrig på dette...og jeg gjør jo alt han vil 🥰 Men er dette vanlig...?at man i løpet av et langt liv ikke gir hverandre oralsex? Anonymkode: dec41...053 Å bli sugd er da ingen menneskerettighet, så hvorfor lurer du på det?
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #15 Skrevet 25. september 2019 7 minutter siden, O.G. skrev: Å bli sugd er da ingen menneskerettighet, så hvorfor lurer du på det? Tråden dummeste svar. Anonymkode: 688b8...800 19
Strider Skrevet 25. september 2019 #16 Skrevet 25. september 2019 (endret) Her er det både generasjons-, kultur- og geografiske forskjeller ute og går. Jeg hadde en liten affære med ei dame som var født og oppvokst i tjukkeste bibelbeltet på sørvestlandet. Hun var ganske uerfaren, men sensuell og kåt som få, men hadde aldri opplevd å bli slikket. Sånn gjorde man da ikke.... Men hun skiftet fort mening. Har aldri sett noen som har blitt så takknemlig for en serieorgasme før 😄 For henne var det en slags oppvåkning på to måter; for det første, selv om hun hadde nytt sex tidligere, hadde hun aldri opplevd så intens fysisk nytelse. For det andre ble hun overrasket over hvor intenst jeg så ut til å nyte å slikke henne og gi henne orgasme. Hun hadde aldri opplevd at mannen faktisk hadde stor glede av å gi partneren nytelse. Normalt, ja. Men det er nok mindre og mindre vanlig etterhvert som nye generasjoner slipper til. Endret 25. september 2019 av Strider 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #17 Skrevet 25. september 2019 Du får gå å gi han er skikkelig sugejobb på mannen. Det står i bruksanvisningen som følger med mannen. Han skal ha sugejobb! Nei..jenta mi..det er ikke sånn at vi alltid gjør de samme tingene i verden eller i senga. Noen liker det ene og noen liker det andre. Det er vel heller ikke alle menn som liker å slikke en fitte..så nei ikke alle jenter liker å suge en pikk... Anonymkode: 1db03...7b2 6
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #18 Skrevet 25. september 2019 Suging er ingen menneskerett! Anonymkode: 1db03...7b2 9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #19 Skrevet 25. september 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Suging er ingen menneskerett! Anonymkode: 1db03...7b2 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du får gå å gi han er skikkelig sugejobb på mannen. Det står i bruksanvisningen som følger med mannen. Han skal ha sugejobb! Nei..jenta mi..det er ikke sånn at vi alltid gjør de samme tingene i verden eller i senga. Noen liker det ene og noen liker det andre. Det er vel heller ikke alle menn som liker å slikke en fitte..så nei ikke alle jenter liker å suge en pikk... Anonymkode: 1db03...7b2 Hva er det dere egentlig snakker om? Mannen VIL jo bli sugt! Ts VIL suge! Anonymkode: 688b8...800 12
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #20 Skrevet 25. september 2019 38 minutter siden, AnonymBruker said: Tråden dummeste svar. Anonymkode: 688b8...800 Og ditt svar er smart på hvilken måte? Det ER ingen menneskerett!! Anonymkode: 829be...0e8 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå