Student2000 Skrevet 25. september 2019 #1 Skrevet 25. september 2019 (endret) Har fått tilbud om å operere skjult skjeling, men er usikker på hva jeg ønsker. Ortoptist og øyelege virket ganske negative, men samtidig vet jeg at de må informere om alt som kan skje. Om noen har operert for skjeling vil jeg gjerne høre deres erfaringer. Både fra operasjonsdag, smerter, om det ble vellykket osv.. Endret 25. september 2019 av Student2000
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #2 Skrevet 25. september 2019 1 time siden, Student2000 skrev: Har fått tilbud om å operere skjult skjeling, men er usikker på hva jeg ønsker. Ortoptist og øyelege virket ganske negative, men samtidig vet jeg at de må informere om alt som kan skje. Om noen har operert for skjeling vil jeg gjerne høre deres erfaringer. Både fra operasjonsdag, smerter, om det ble vellykket osv.. Hva medfører problemene du har i dag av praktiske vansker? Vil disse problemene bli vesentlig redusert eller forsvinne ved en vellykket operasjon? Anonymkode: 39a22...00f
Student2000 Skrevet 25. september 2019 Forfatter #3 Skrevet 25. september 2019 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva medfører problemene du har i dag av praktiske vansker? Vil disse problemene bli vesentlig redusert eller forsvinne ved en vellykket operasjon? Anonymkode: 39a22...00f Jeg bruker i dag briller med 6 prismer i hvert glass. Er helt avhengig av briller, og får hodepine og dobbeltsyn uten. Verken ortoptist eller øyelege ville svare på hvordan det blir etter en operasjon. Jeg kan bli kvitt problemene, men kan også risikere at musklene blir for stramme (om jeg forsto det riktig?), slik at jeg vil se enda mer dobbelt. Det kunne fikses ved ny operasjon, hvor de fjerner stingene. Jeg vil da se som jeg gjør i dag..
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #4 Skrevet 25. september 2019 21 minutter siden, Student2000 skrev: Jeg bruker i dag briller med 6 prismer i hvert glass. Er helt avhengig av briller, og får hodepine og dobbeltsyn uten. Verken ortoptist eller øyelege ville svare på hvordan det blir etter en operasjon. Jeg kan bli kvitt problemene, men kan også risikere at musklene blir for stramme (om jeg forsto det riktig?), slik at jeg vil se enda mer dobbelt. Det kunne fikses ved ny operasjon, hvor de fjerner stingene. Jeg vil da se som jeg gjør i dag.. Akurat. Prismer er ikke gøy, samtidig ser su og synet fungerer, du vet ikke hvordan tingene blir etter en operasjon. Denne typen operasjoner er i tillegg mest vellykket på små barn. Jeg er skeptisk til hva du opnår og hvor mange operasjoner du kan ha og vil ha. Kan du be om en vurdering av en ny øyelege? I tillegg velger du operasjon så bør du velge et sykehus med en stor mengde operasjoner på problemstillingen din. Anonymkode: 39a22...00f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå