Gå til innhold

Han har flere

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Begynte å date en fyr som jeg endte opp med å like skikkelig godt. Vi har holdt på i ca. 2 måneder. Så fant jeg ut at han holder på med flere. Hvis det skal bli noe av meg og han så må jeg belage meg på åpent forhold.

Har dere noen erfaringer/tips?

Hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan fant du det ut? Er bare du som vet best hva du vil. Jeg hadde ikke akseptert at han holdt på med flere.

Anonymkode: b4e90...1ec

• Liker 6
Skrevet

Hadde han vært seriøs med åpent forhold hadde han fortalt deg at han drev med flere samtidig. Viktigste budet når man har åpent forhold er nettopp åpenhet ovenfor partner(e) og ærlighet. 

Anonymkode: a8f1f...82f

• Liker 8
Gjest Paramount
Skrevet

Åpent forhold som er ukjent for partner minner mer om et annet ord som begynner på U.

Skrevet
13 timer siden, Fasitten skrev:

Hei. Begynte å date en fyr som jeg endte opp med å like skikkelig godt. Vi har holdt på i ca. 2 måneder. Så fant jeg ut at han holder på med flere. Hvis det skal bli noe av meg og han så må jeg belage meg på åpent forhold.

Hva skal jeg gjøre?

Han har sagt det, at han ønsker et åpent forhold?

I så fall må du jo spørre deg selv om det er noe for deg. Hvis det ikke er noe for deg, bør du si pent nei takk. Kan ikke tenke meg noe mer smertefullt enn å like en som liker deg pluss fire andre om du ikke er komfortabel med det.

Skrevet

Å være i et åpent forhold er ikke for alle, jeg kommer nok aldri til å være i åpent forhold igjen🤫🤐😊

Skrevet

Du får kvele følelsene nå først som sist. Blir bare verre hvis åpent forhold ikke er noe for deg.

• Liker 2
Skrevet

Er du typen til å dele ham med flere ? Hvis ikke er det på tide å avslutte dette for din del, for han ønsker noe annet.

Anonymkode: c3056...bc8

Skrevet
18 timer siden, Fasitten skrev:

Hva skal jeg gjøre?

Han respekterer deg ikke

Anonymkode: a3a7a...def

Skrevet

Jeg hadde kuttet han ut umiddelbart! Jeg gidder ikke være en av mange.

Skrevet

Hvorfor det? Har han sagt det? 

Da jeg traff min mann var jeg uvitende om at han også datet to andre. Det fikk jeg vite da først ene og så andre ringte meg. Ganske oppløste begge to, da de hadde datet lengre, og var mer knyttet til ham. 

Jeg på min side tok det ikke så tungt, for var nytt og ikke utviklet seg til sterke følelser, så jeg kuttet ham bare ut. Sa at det ikke var noen vonde følelser fra min side, men at jeg ikke hadde lyst til å trøste jente etter jente fordi han holdt på slik. Jeg ble liksom den slemme som hadde stjålet deres fyr, helt uten å vite om det. 

Han klarte jo definitivt å ta et valg når han måtte. Da valgte han den eneste som ville kutte ham ut, ironisk nok, og brukte noen måneder på å overbevise meg om at han var seriøs i det valget. 

Her startet det altså med at han datet tre, og likevel endte det med monogamt ekteskap. 

Egentlig synes jeg ikke det er så ille å date flere, så lenge man ikke har lovet hverandre å være eksklusive, og satse på hverandre, og jeg forstår ikke at det å date flere nødvendigvis må føre til åpent forhold. Skal litt til at man har akkurat like sterke følelser for flere, iallefall i det som er forelsket- fase. 

Når sant skal sies datet jeg egentlig en annen da han klarte å overbevise meg om å gi ham en ny sjanse, og det tok noen dager før jeg ryddet opp i det. 

Tror ikke det er så uvanlig å ha flere baller i luften, men ganske uvanlig å forlange å fortsette slik. Valget pleier å utpeke seg selv. 

Anonymkode: 002f9...583

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...