AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #21 Skrevet 24. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg svettet som en gris når jeg gikk av angstmedisinene mine. Var helt jævlig til og med LEGGENE mine var klissbløte. Trodde ikke det var mulig. Heldigvis gikk det over etter noen mnd Anonymkode: cf13d...619 Normal bivirkning Anonymkode: c3b79...7b7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #22 Skrevet 24. september 2019 Nattesvette kan være tegn på leukemi, men da går man ofte ned i vekt i tillegg og har en del andre symptomer. Mest sannsynlig er det hormonelt Anonymkode: d46e0...5df
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #23 Skrevet 24. september 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nattesvette kan være tegn på leukemi, men da går man ofte ned i vekt i tillegg og har en del andre symptomer. Mest sannsynlig er det hormonelt Anonymkode: d46e0...5df Jeg har nettopp vær igjennom et slikt løp med min sønn på 5 år. "Er det laukemi eller er det ikke?" Jeg er enda ikke trygg. MEN nattesvette kan bety mangel på diverse, og derfor tar man blodbilde. Anonymkode: c3b79...7b7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå