Gå til innhold

Samarbeider du godt med din eks?

Fremhevede innlegg

Gjest Mayamor
Skrevet

Min eks og jeg samarbeider veldig fint.

Vi fungerer mye bedre som ekser enn som par.

For hverandre og vår sønn! :Nikke:

Mayamor

Videoannonse
Annonse
Gjest Kallenavn
Skrevet

Ja faktisk. han begikk et stort feilgrep når han giftet seg med meg. Jeg gjorde ikke det når jeg giftet meg med han. Resultatet var at han over litt tid begynte å hate meg og oppføre seg som et svin, fordi han ikke var mann nok til å ta et oppgjør og rette opp feilen på en skikkelig måte. Da mener jeg stole på meg og snakke med meg, bli enig og gå hvert til vårt. Da hadde vi barn alt, og jeg som mor prøvde alt og litt til for deres skyld, tok på meg alt han sa og enda mer for barnas skyld. For hvis bare jeg forandret meg og ble slik han sa så ville alt bli bra. Det var signalene jeg fikk fra ham. Til slutt hadde han spist opp halve sjela mi, ødelagt selvbildet mitt og gjort meg til en hylende geleklump av et menneske. Så dumpa han oss alle for en annen, gudsjelov kan jeg si nå. Desverre er barna våre kun enda et middel for ham til å fortsette å herske over meg. Når det ikke funker mer så driter han i dem. Akkurat det har jeg jeg ingen forklaring på.

Skrevet

Jeg har et veldig godt forhold til eksen min, som jeg har to barn med.

Vi samarbeider godt, og har et fint vennskap. (Passer bedre som venner enn som par.)

At vi begge har fått nye partnere har heller ikke innvirket negativt på dette.

Både han og jeg har fortsatt kontakt med hverandres familier, men ikke i så stor grad.

Skrevet

Jeg har et relativt godt samarbeid med min eks. Hans aller beste side er at han 95% av tiden er en god far. Han har en tålmodighet med dem, som langt overstiger min. Det svinger naturligvis opp og ned. I perioder der han har det tungt, er det vanskeligere å samarbeide. Men da skjønner jeg som regel hva som ligger bak, og forsøker å ligge lavt i terrenget og glatte over.

I en kort periode var jeg på vei inn i et forhold med en ny mann. Da ble min eks til et "monster". Han ble umulig å samarbeide med, og var rett og slett en dårlig omsorgsperson for sine barn. Det gjør at jeg på en måte gruer meg til den dagen jeg finner en ny partner på "ordentlig". Hva vil skje da? Hvordan vil det påvirke hans humør, og i neste rekke mine barn? Det er ikke mye gøy å tenke på :veldigsur:

Gjest hgbfuibig
Skrevet

jepp vi samarbeider helt perfekt her i gården,er gode venner osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...