Gå til innhold

Erfaring med Brintellix?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har gått på denne og vil dele erfaringer? 

Anonymkode: 36ef3...2f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg startet på den, men måtte avslutte pga bivirkninger som kvalme og oppkast. I følge psykologen skrev hun ikke ut Brintellix lenger pga bivirkningene. 

Anonymkode: ebe5d...356

Skrevet

Var pittelitt kvalm den første uken. Men ellers opplevde jeg absolutt ingen bivirkninger på den. Tror den hjalp litt, stod på den i ca 2 år. 

Anonymkode: 6422d...2fe

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg startet på den, men måtte avslutte pga bivirkninger som kvalme og oppkast. I følge psykologen skrev hun ikke ut Brintellix lenger pga bivirkningene. 

Anonymkode: ebe5d...356

Jeg fikk den fordi jeg opplevde bivirkninger på alle de andre, denne skulle være bedre ifølge psykiatrer. Nå kan uansett ikke en psykolog skrive ut resept. 

Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var pittelitt kvalm den første uken. Men ellers opplevde jeg absolutt ingen bivirkninger på den. Tror den hjalp litt, stod på den i ca 2 år. 

Fikk du økt matlyst? 

Skrevet

Brintellix er en ny type antidepressiva som er forbundet med få bivirkninger. Jeg vil anbefale deg å prøve den ut. Jeg forsøkte den ut og opplevde lite bivirkninger i starten, men fikk panikkangst etter hvert som endte med seponering. Man vet jo aldri hvordan ens egen kropp vil reagere på medisinen, så det er jo verdt et forsøk. Samtidig må man jo ha tett oppfølging de første par ukene man starter opp med antidepressiva. 

Anonymkode: 23aa9...d70

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du økt matlyst? 

Jeg er ikke den du siterer, men jeg opplevde ikke økt matlyst. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Brintellix er en ny type antidepressiva som er forbundet med få bivirkninger. Jeg vil anbefale deg å prøve den ut. Jeg forsøkte den ut og opplevde lite bivirkninger i starten, men fikk panikkangst etter hvert som endte med seponering. Man vet jo aldri hvordan ens egen kropp vil reagere på medisinen, så det er jo verdt et forsøk. Samtidig må man jo ha tett oppfølging de første par ukene man starter opp med antidepressiva. 

Takk for svar:) Følte du at den hadde god virkning den tiden du stod på den? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...