Gå til innhold

Anbefale musical London?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og datteren min på 17 skal til london snart ,og har lyst til å få med oss en musicalforestilling. Noen som har vært på musical der nylig og har noe å anbefale`? -som også kan passe for en ungdom? Vi er ikke så veldig kresne. mamma mia er vel feelgood- er den bra?

Anonymkode: 21d59...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Les Miserables

Anonymkode: 05699...ad7

• Liker 5
Skrevet

Wicked eller Hamilton

Anonymkode: 5a02f...4c8

• Liker 1
Skrevet

Hva liker dere da? 

Lion King har et fantastisk sceneshow! 

Billy Elliot 

Jeg synes Les Mis var helt ok, men av de kjedeligste 

Stomp er ikke akkurat musical, men anbefales veldig! 

Anonymkode: 3e7a7...bc4

Skrevet

Jeg syntes The Book of Mormon var bra, og veldig morsom. 

Skrevet

Michael Jackson - thriller! Sett den fem ganger i London 😊

Anonymkode: 00727...13f

Skrevet

Vi har sett mange, og den som falt best i smak av våre tenåringer var Løvenes Konge. 

Anonymkode: 8ed10...c40

Skrevet

Mathilda! Har kun sett den i New York men er sikkert like bra i London. Den er noe av det beste jeg har sett. Fantastisk energi og melodier, for ikke å snakke om de ekstremt talentfulle barna. 

Book of mormon er også på topplisten min, men har kun sett den på norsk. Den er ganske grov så mulig den er litt pinlig å se med datteren? :)  Tenker også den kan være vanskelig å følge på engelsk for dialogen er veldig kjapp. 

Lion King er kjempefin. Sett den 2 ganger.

Billy Elliot og Mamma Mia er fin underholdning, men ikke førstevalget. Filmene er bedre.

Le Mis er nydelig, men føler man bør være skikkelig fan. Syns den ble langdrøy og tidvis kjedelig. Husker det var sinnsykt varmt i lokalene også. 

Michael Jackson musikalen var overraskende bra. Mannen min likte også den. 

Anonymkode: 92cc9...287

Skrevet

"Phantom of the Opera" 🥰

Regnes vel som "the mother of all musicals", og er en av de som har gått lengst. Er absolutt en klassiker og blir ofte referert til i filmer, bøker og serier. Alle burde se den!

Er av musikalene med desidert flottest kulisser! Altså imponerende kulisser! 😍

Anonymkode: a8fb4...e97

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

"Phantom of the Opera" 🥰

Regnes vel som "the mother of all musicals", og er en av de som har gått lengst. Er absolutt en klassiker og blir ofte referert til i filmer, bøker og serier. Alle burde se den!

Er av musikalene med desidert flottest kulisser! Altså imponerende kulisser! 😍

Meg igjen.. 🙈

Har sett den flere ganger, både i London og New York 😁 Ene gangen med datteren min som da var nesten 16. Hun elsket den.

• Liker 1
Skrevet

Jeg likte Wicked godt.

Anonymkode: 7ae38...ec5

Skrevet

Mamma Mia

Book of mormon

Phantom

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for mange svar!!! 

Tror vi kretser rundt Book of mormon, Lion king eller Phantom... :) gleder meg..

Skrevet
På 24.9.2019 den 10.59, AnonymBruker skrev:

Jeg og datteren min på 17 skal til london snart ,og har lyst til å få med oss en musicalforestilling. Noen som har vært på musical der nylig og har noe å anbefale`? -som også kan passe for en ungdom? Vi er ikke så veldig kresne. mamma mia er vel feelgood- er den bra?

Var på Musical i London i 1990. Var på Starlight express, Veldig artig forestilling hvor skuespillerne for rundt på rulleskøyter. Det var bygget rulleskøytebane rundt hele salen.

Skrevet

Tok med meg min tenåringsdatter på Phantom of the opera. Det var suksess! Hun elsket den.  Fascinerende historie,  flotte kostymer og nydelig musikk.  

• Liker 1
Skrevet

Phantom of the Opera 😍

Sett den to ganger i London, skal se den igjen i desember 😄 

Anonymkode: 92125...096

• Liker 1
Skrevet

Phantom of the opera uten tvil og Lion king 

Anonymkode: 78fce...0e7

• Liker 1
Skrevet

Hamilton! 😍 Jeg har sett over 20 musikaler på scene, og sikkert like mange balletter, konserter og operaer, og Hamilton er det mest fantastiske jeg noensinne har sett på en scene! 😍 

Smilte i flere uker etterpå! 😍 

Anonymkode: e9b3b...0fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...