AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #21 Skrevet 24. september 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: De skriver på omtrent alle datingsider som finnes. Og sikkert andre steder også. Egentlig misbruker de datingsidene på denne måten. Datingsider er jo laget for å finne noen å date, og ikke drive sexprat på nettet. Dette finnes det egne nettsider for, så hvorfor bruker ikke dere "grisepratere" disse sidene? Anonymkode: 7b9c3...879 Jeg er på tinder selv og må si at jeg har kanskje fått ekle meldinger 2 ganger. De fleste som bare er ute etter et ligg er mindre direkte. Så jeg kan ikke forstå at noen jenter får evinnelige med slike meldinger der inne, eventuelt har det muligens med hvilke menn de liker der inne og hvilke signaler bildene de har sender. Anonymkode: 15885...40a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #22 Skrevet 24. september 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Quizkampen Anonymkode: ff880...001 Det holder at man skriver noe som helst på seksualitetsforumet med nick, er kvinne, eller har et nick som minner om kvinnenavn. Da hagler det inn. Ikke uten grunn at man konsekvent skriver som AB her.. Anonymkode: 6ee39...fad 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #23 Skrevet 24. september 2019 Helt enig ....98% av de jeg har pratet med er kun sex. Det er så befriende når en treffer noen en kan føre en interessant samtale med. Men det er sjelden. Anonymkode: 0e31b...ea0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå