Gå til innhold

Holder han meg på gress?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har datet en mann i to måneder nå, jeg er i slutten av tyveårene, han i begynnelsen av trettiårene. Vi ble enig helt i starten om å kun forholde oss til hverandre. Vi har ikke kunnet treffes de siste tre ukene pga sykdom, men vi har chattet daglig. Noen dager er han kortere i svaret enn andre, og da har jeg redusert kontakten noe fra min side i fare for å virke masete eller for pågående. Begge to tar initiativ til samtale, gjerne mest meg, men dersom jeg ikke skriver gjør han det utover dagen. Han sier vi må treffes snart, men setter ingen fast dato. Jeg har sagt jeg er møkklei av å vente, han sier han er enig, men avtaler ingenting utover det. Jeg føler meg masete når jeg nevner dette gang på gang, sykdommen er ikke aktuell lengre og jeg har ikke spurt etter det. Det jeg lurer på, holder han meg bare lunken? Er dette en test/spill for å se hvor lenge jeg blir? Et det greit å sette et ultimatum - som gi meg en dato for neste møte ellers dropper jeg hele greia?

Anonymkode: b700c...df9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La meg tippe, det var han som var syk og dermed ikke kunne treffe deg?

Jeg får ikke akkurat gode vibber av det du skriver, nei...

Anonymkode: 420ef...917

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

La meg tippe, det var han som var syk og dermed ikke kunne treffe deg?

Jeg får ikke akkurat gode vibber av det du skriver, nei...

Anonymkode: 420ef...917

Det stemmer.. 

ts

Skrevet

Han er ikke interessert nok. Gå videre uten å si noe med mindre han spør deg.

Anonymkode: 32347...c0e

• Liker 1
Skrevet

Min erfaring er at hvis mannen virker lunken, er han nok det. Men det kan være flere årsaker enn interesse for deg. Det kan hende han ikke orker nå, har mye å tenke på, ikke har det bra osv. Uansett kan din stadige "masing" virke mot sin hensikt. Det beste rådet er å ta det litt rolig, evt trekke deg litt unna. Du trenger ikke forklare og lage masse drama ut av dette. 2 mnd er ikke lenge, og dere har ikke avtalt at dere er i et forhold. Var jeg deg hadde jeg kanskje gått på date, bare for å lufte meg og kjenne på det å ha kontroll over eget liv. Det er ikke noe godt å sitte og vente på en som kanskje ikke vil ha deg.... 

Anonymkode: 8d8f8...40b

• Liker 2
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at hvis mannen virker lunken, er han nok det. Men det kan være flere årsaker enn interesse for deg. Det kan hende han ikke orker nå, har mye å tenke på, ikke har det bra osv. Uansett kan din stadige "masing" virke mot sin hensikt. Det beste rådet er å ta det litt rolig, evt trekke deg litt unna. Du trenger ikke forklare og lage masse drama ut av dette. 2 mnd er ikke lenge, og dere har ikke avtalt at dere er i et forhold. Var jeg deg hadde jeg kanskje gått på date, bare for å lufte meg og kjenne på det å ha kontroll over eget liv. Det er ikke noe godt å sitte og vente på en som kanskje ikke vil ha deg.... 

Anonymkode: 8d8f8...40b

Takk for svar! Ja, jeg er bedt på flere dates underveis som jeg har takket nei til pga han. Kommende fredag er jeg bedt med i et stort, flott selskap av en kjempemorsom mann som jeg nå vurderer å takke ja til. Bør jeg si det til han andre hvis jeg velger å gå? Evt. be om tillatelse?  

Ts

Skrevet

Var det han som foreslo at dere skulle være eksklusive? Hvorfor ble dere enige om det så tidlig? Det er igrunn ikke vanlig i dating-fasen.

Anonymkode: 30eb8...dc8

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det han som foreslo at dere skulle være eksklusive? Hvorfor ble dere enige om det så tidlig? Det er igrunn ikke vanlig i dating-fasen.

Ja, det stemmer. Jeg godtok det for å slippe «spill» slik som jeg føler det er blitt nå. For å fokusere på hverandre, og ikke andre. Samtidig ikke være intime med andre. 

Ta

Skrevet

Jeg får mye oppmerksomhet fra andre menn(sier ikke dette for å skryte eller noe slikt), dvs. tilbud om flere dater pr uke. Og flere av disse er fra flotte, oppegående og gjerne høyt utdannede menn. Jeg er en svært loyal person, og har pga avtalen vår ikke gått ut med noen av de. Jeg føler han tenker han ikke trenger å yte noe særlig i relasjonen vår, fordi «han har meg uansett». Jeg lurer derfor på om det kan være en fordel å minne han på hvor mye han måtte jobbe før jeg gikk med på å treffe han, og også at jeg har et bredt utvalg å velge mellom...

ts

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Ja, jeg er bedt på flere dates underveis som jeg har takket nei til pga han. Kommende fredag er jeg bedt med i et stort, flott selskap av en kjempemorsom mann som jeg nå vurderer å takke ja til. Bør jeg si det til han andre hvis jeg velger å gå? Evt. be om tillatelse?  

Ts

Be om tillatelse?! Hva effern! Det er da ingen som eier deg. 

Du må lære deg å gi litt F. Med mindre du og kommende date er enige om at dere er et par, så kan du gjøre hva du vil☺️

Anonymkode: aa18b...c0a

• Liker 1
Skrevet

Han virker definitivt ikke interessert. Jeg ville bare gitt F i hele fyren. Har et forslag til deg da som du kan prøve. Kom med et konkret forslag til å gjøre noe sammen på fredag. Om han ikke kan, og ikke kommer med et konkret forslag til å møtes en annen dag (altså avtaler tid og sted), så drar du på festen på fredag og tar ikke mer kontakt. Eller send en medling om du ikke føler at det her går noen vei og ønsk han lykke til videre.

Anonymkode: dbded...08b

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han virker definitivt ikke interessert. Jeg ville bare gitt F i hele fyren. Har et forslag til deg da som du kan prøve. Kom med et konkret forslag til å gjøre noe sammen på fredag. Om han ikke kan, og ikke kommer med et konkret forslag til å møtes en annen dag (altså avtaler tid og sted), så drar du på festen på fredag og tar ikke mer kontakt. Eller send en medling om du ikke føler at det her går noen vei og ønsk han lykke til videre.

Dette🙌

Anonymkode: c0a83...8ce

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, det stemmer. Jeg godtok det for å slippe «spill» slik som jeg føler det er blitt nå. For å fokusere på hverandre, og ikke andre. Samtidig ikke være intime med andre. 

Ta

Ja da holder han deg på gress samtidig som han selv holder på med andre.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kunne prøvd det. Men istedenfor blir jeg heller kun å svare når han tar kontakt, og ellers gjøre som jeg vil. 

48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja da holder han deg på gress samtidig som han selv holder på med andre.

Dette jeg er redd for, har vært ute for det før desverrre.

ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...