AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #1 Skrevet 23. september 2019 Jeg leste akkurat i en annen tråd der en hadde kommentert noe ala «vi blir fortalt å spille litt hard to get så gutten ikke mister interesse». Da kom jeg til å tenke på ting jeg gjorde da jeg datet tidligere. Jeg spilte hard to get. Unngikk å svare på meldinger timesvis, pleide senere da å skrive tilbake «var litt opptatt, møtte en kompis» 😂 få ham til å jobbe for det. Barnslig å tenke på det nå når jeg er 30, men jeg gjorde dette spesielt da jeg var 17-23 (møtte mannen min da jeg var 23, gjorde det mot ham også 😅) Har du, eller har hatt, noen triks selv? 😊 Anonymkode: 5877e...baa 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #2 Skrevet 23. september 2019 Men det er jo dessverre sånn som ting fungerer da. Mange menn gjør også dette. Er varme/kalde fordi de skal holde LITT på deg men samtidig prøve å overbevise deg om at han har høyere sosial verdi ved å oppføre seg som om han er en populær fyr med mange planer. Samme på VGS det. De populære jentene var jo ikke de som var snille mot alle, men mer de som "bestemte" om du fikk henge med dem eller ei. Det var du som da skulle prøve å få innpass og de som hadde makta ved å tillatte/avvise forsøk på vennskap. Tror det er litt sånn menneskelig greie jeg. Vær litt hard to get så kommer de løpende. Vær tilgjengelig og grei å ha med å gjøre og de løper til alle kanter. Anonymkode: 141f8...d8e 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #3 Skrevet 24. september 2019 Det er et sjansespill da. Jeg kjenner flere menn som tolker sånt som manglende interesse, og dermed trekker seg. Det er ikke alle menn som gidder å jakte. Mitt beste triks er ganske enkelt å være meg selv. De som liker meg som den jeg er de blir. Ferdig. Anonymkode: 81676...e45 5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #4 Skrevet 24. september 2019 Hvis du gjør deg kostbar og legger opp til jakt, så tiltrekker du deg den type menn som liker slikt. Hvis du gir bekreftelse og er hyggelig så tiltrekker du deg en annen type menn. Så hva som er riktig for deg avhenger av hva du liker. Anonymkode: f3ad1...61b 4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #5 Skrevet 24. september 2019 Kast ett bredt nett. Dette gjelder nok mest nettdating. Skriv til så mange som mulig. 95% kommer ikke til å ville ha noe med deg å gjøre uansett, og det er helt greit. Ikke mist motet av motgang. It's a numbers game. Man må gjennom ganske mange hundre samtaler før det dukker opp noe koneemne. Anonymkode: 0e09e...96a 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #6 Skrevet 24. september 2019 Jeg gir mye av meg selv, er åpen, ærlig og klar på hva jeg vil. Litt ekstra sprudlende. Funker veldig bra for min del Får dermed også menn som tørr å vise hva de vil selv fordi de vet hvor de har meg. Å spille spill det gidder jeg ikke, og en mann som liker det vil jeg ikke ha. Anonymkode: 8441b...7d3 1
Gjest Nimbus2000 Skrevet 24. september 2019 #7 Skrevet 24. september 2019 Jeg har noen uvaner som jeg prøver å være bevisst på under daten.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #8 Skrevet 24. september 2019 Har aldri spilt hard to get, men har hatt flere seriøse forhold likevel, aldri blitt ghostet eller sveket. Og jeg sprer beina på første møte. Jeg er en ganske genuin, omsorgsfull og morsom person, og det viser jeg med en gang. Vet at flere venninner er mye mer reserverte og skeptiske når de møter nye folk, og jeg mistenker at det ødelegger når de skal stifte nye relasjoner, både i vennskap og kjærlighet. Mine tips: - Ha noe å fokusere på utenom hverandre på første date, hvis man skal sitte rett over hverandre og prate hele tiden så gir man rom for å finne feil med hverandre, som ikke har noe å si for et videre forhold (f.eks han/hun holder gaffelen på feil måte, for å sette det på spissen). Inviter heller til bowling, brettspill med venner, casual fest som ikke er intens fylla, biljard eller andre slike ting i ditt lokalmiljø. - Om du mener sex er noe du skal gi opp om mannen har vært snill nok, så er du ikke moden for dette. Ha sex når du vil, eller ikke ha sex. Om det ikke ble dere etter sex, og du skammer deg for at du "ga det opp for han", da er du ikke moden nok. ONS er en vanlig måte å møte kjærligheten i sitt liv i Norge, men det betyr ikke at hver eneste ONS er potensiell ektefelle. Ha sex når du vil, ikke fordi du vil ha noe tilbake. Sex skal ikke være betaling. - Ha respekt for motparten. Han/hun har lov å ombestemme seg, selv om de var dritforelska forrige uke. Vi har alle et levende følelsesliv som utvikler seg, og at følelser svinner hen er ikke et angrep på deg eller din verdi. Etter jeg fikk en sånn holdning, har jeg hatt et mye bedre reaksjonmønster til visse ting, f.eks da en pulevenn måtte avslutte ordningen vår fordi han datet ei dame. Jeg ble bare kjempeglad på hans vegne, og han ble så lettet, så hvor vanskelig det var for han å fortelle det. Respekt for andres følelsesliv! - Fokuser på hva du kan gi og hvilken kjæreste du vil være, heller enn hva han/hun kan gi deg. Personer som gjør sitt beste for å være god, positiv, hjelpsom, vil tiltrekke seg folk av lik sort. - Lytt til motparten. Spør oppfølgingsspørsmål til hva de forteller. Går samtalen i en god flow, eller snakker en av dere nonstop uten at den andre får si noe? Start alltid komplimenter med "jeg syns, jeg føler". Start også kritiske setninger med dette. Aldri si " du er så, du er alltid ", å starte slik åpner for at motparten går i forsvarsposisjon. - Si meninga di. Oppegående menn liker å diskutere, og mange er flinke til å diskutere godt, på en måte sånn at man knytter bånd. Si " jeg er ikke enig", om du faktisk ikke er enig. Det kan sies med et smil, hvis du ønsker selvfølgelig. - å være nydusjet, ha sunt hår og myk hud er plenty for å se best mulig ut. Å sminke mye, gå med stramme klær kan faktisk få deg til å se verre ut. Å la noe være til fantasien med en løs genser over jeans, kan være en god ide. Lager mystikk, som kan være veldig attraktivt. - Bare hvis hvor fin du er å være med i hverdagen! Da peker jeg tilbake til punktet om å fokusere på hvilken kjæreste du vil være. Jeg har suksessfulle venninner som aldri finner kjæreste, mens jeg som er en fattig dritt har gutta i hælene, og det er snakk om veldig bra menn! Ikke prat i evigheter om utdanninga di, sydenferie, boliglån, vis heller hvilke flimer du syns er morsomme, hvilken mat, hva som får deg til å le, synge og rope. Alle de små tingene som vil dukke opp hver dag som kjærester. Mannen/dama må få se alle de små tingene! Anonymkode: dfe19...cf9 5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #9 Skrevet 24. september 2019 Ca. det samme. Jeg er aldri mer attrakitv enn når jeg overhodet ikke er interessert og pga av det er avvisende, kjip og skikkelig meggete. Anonymkode: 10083...24b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå