Gå til innhold

Jeg er mer forelsket enn henne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har datet en flott jente noen ganger nå. Jeg liker henne, og det virker som hun liker meg, 

Det er jeg som tar mest intiativ. Har sendt meldinger jevnlig som jeg får svar på. Jeg får likevel en følelse av at hun er litt tilbakeholden. Og at jeg er forelsket i henne, men at hun er litt mer avventende til meg selv om jeg er ganske sikker på at hun liker meg. Hun sier jeg er kjekk og er flink til å si det hvis jeg gjør ting hun liker.

Nå er det to uker til vi har avtalt å treffes neste gang. Ingen av oss får til før. Lurer litt på om jeg burde holde en lav profil og ikke ta så mye kontakt i denne perioden? Kanskje vente å se om hun tar initiativ?

Anonymkode: da97e...7f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Han hadde nok ikke tenkt å være våken i to uker 

Endret av Aksjemegler
Skrevet

Ok.

Anonymkode: a8d7e...428

Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har datet en flott jente noen ganger nå. Jeg liker henne, og det virker som hun liker meg, 

Det er jeg som tar mest intiativ. Har sendt meldinger jevnlig som jeg får svar på. Jeg får likevel en følelse av at hun er litt tilbakeholden. Og at jeg er forelsket i henne, men at hun er litt mer avventende til meg selv om jeg er ganske sikker på at hun liker meg. Hun sier jeg er kjekk og er flink til å si det hvis jeg gjør ting hun liker.

Nå er det to uker til vi har avtalt å treffes neste gang. Ingen av oss får til før. Lurer litt på om jeg burde holde en lav profil og ikke ta så mye kontakt i denne perioden? Kanskje vente å se om hun tar initiativ?

Anonymkode: da97e...7f0

- Jeg ville ventet -

Anonymkode: 17139...3ea

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det to uker til vi har avtalt å treffes neste gang

Kan jeg få hoppe med? 

Anonymkode: 17139...3ea

Skrevet

Legg deg litt lavere og se om du får noen reaksjon...for ivrige menn får lunkne damer..men ikke vær helt av, for da blir det gæærnt også 😉

Anonymkode: 6be7b...557

• Liker 2
Skrevet

Det kan hende hun bare ikke tør å ta initiativ. Tidligere negative erfaringer elns. Pluss at vi jenter ofte blir oppfordret til å være litt sånn hard to get sånn at gutta ikke mister interessen... 🤔

Anonymkode: b5674...02e

• Liker 5
Skrevet

Nei nei... Kan du ikke bare fortsette som før da? Det er jo litt dumt dersom interessen forsvinner istedenfor å øke? 

Eller er hun sånn at hun svarer ok, oki, ingenting, du da? 

• Liker 4
Skrevet

Hei! Jeg hadde det sånn med min kjæreste da jeg møtte han. Opplevde at han masa litt🤣 Men han ga seg ikke heller. Jeg syntes jo at han var snill og god og alt det der, men jeg falt ikke pladask med en gang liksom.. Så etterhvert da vi hadde vært litt sammen(på hans initiativ) ble jeg helt plutselig ut av det blå stormforelsket. Nå har vi vært sammen i 2,5 år😍 Så du trenger nødvendigvis ikke slutte å spørre henne, noen bruker litt tid på å "come around". Vil hun ikke mer vil du mest sannsynlig merke det, eller vil hun rett og slett si ifra, eller komme med en dårlig unnskyldning.

Lykke til!  

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker at menn viser tydelig at de vil ha deg. Blir det mer lunkent, kan jeg begynne å trekke meg litt. Hvorfor skal man ikke vise at man er interessert og ivrig?? Forstår ikke dette merkelige holde-avstand-varm-kald-greiene. Blir ofte ikke forhold der en av partene gjør det. Der en eller begge er ivrig og på, blir det oftere forhold (ref Sissel Gran).

Anonymkode: b30dc...f1a

• Liker 4
Skrevet
9 timer siden, skomakerjenta skrev:

Hei! Jeg hadde det sånn med min kjæreste da jeg møtte han. Opplevde at han masa litt🤣 Men han ga seg ikke heller. Jeg syntes jo at han var snill og god og alt det der, men jeg falt ikke pladask med en gang liksom.. Så etterhvert da vi hadde vært litt sammen(på hans initiativ) ble jeg helt plutselig ut av det blå stormforelsket. Nå har vi vært sammen i 2,5 år😍 Så du trenger nødvendigvis ikke slutte å spørre henne, noen bruker litt tid på å "come around". Vil hun ikke mer vil du mest sannsynlig merke det, eller vil hun rett og slett si ifra, eller komme med en dårlig unnskyldning.

Lykke til!  

Samme her! Jeg syntes samboeren var en søt og hyggelig fyr, men det tok litt tid før jeg faktisk ble forelsket i mannen. Han ga seg ikke selv om jeg ikke var så veldig gira i begynnelsen, og litt etter litt kom plutselig forelskelsen snikende.. Er enda stormende forelsket i han tre år senere 🥰  

Anonymkode: 4d2f9...ceb

Skrevet

Vi er jo alle forskjellige. Noen faller raskt for den de dater, og andre bruker tid før de faller. 

Jeg bruker tid, grunnet tidligere dårlige opplevelser. Så trenger jeg tid på å føle meg trygg, før jeg får følelser. Men jeg vet jo og da at jeg med stor sannsynlighet, kommer til å få følelser så lenge ting går bra. Og det dummeste den mannen gjør da, er å trekke seg unna. 

Anonymkode: 578fd...712

• Liker 2
Skrevet

Kjæresten min var mere på en meg. Og det gjorde meg trygg nok på hans følelser, til jeg da turte å vise mine. 

Hvis du skal endre deg nå, så vil hun jo bare bli utrygg i forhold til hvor du står. Og hvis hun ikke helt har turt å vise mer av sine følelser, så tviler jeg på at hun viser det når du trekker deg tilbake.

Anonymkode: 9fe51...786

• Liker 3
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Det kan hende hun bare ikke tør å ta initiativ. Tidligere negative erfaringer elns. Pluss at vi jenter ofte blir oppfordret til å være litt sånn hard to get sånn at gutta ikke mister interessen... 🤔

Anonymkode: b5674...02e

Dette.

Anonymkode: febdd...8b7

Skrevet

Hvis du vil være den som er minst forelsket i en relasjon må du rett og slett sikte litt lavere.

Anonymkode: 71472...431

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...