AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #21 Skrevet 23. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er individuelt. Mange kvinner over både 30 og 40 er attraktive og sexy. Anonymkode: 12151...eb2 Men så kommer personligheten frem... 😂👎 Anonymkode: 35618...62e 1
wintergirl Skrevet 23. september 2019 #22 Skrevet 23. september 2019 (endret) Hvorfor måtte det plutselig handle om alder på kvinner igjen? Er det mange bitre folk her som sliter mer selvtilliten? Ts nevnte ikke alder med et ord! Endret 24. september 2019 av wintergirl 5
Gjest Tutte Skrevet 24. september 2019 #23 Skrevet 24. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, hvis man ser bak sminken kommer tydelige rynker ofte krypende i 30åra. Det samme gjelder svakt begynnende dobbelthaker, og litt slappe overarmer og lår. Utviklingen bblir for de fleste å bli gallopperende i 40-åra, og i løpet av 50åra går de som regel estetisk konkurs. At de selv tror noe annet, gjerne basert på falskt skryt fra familie og venner, handler primært om selvbedrag og ønsketenkning, og selvfølgelig den allmenne tendensen til å overvurdere seg selv. Anonymkode: a2585...0de Jada, og vi alle kommer dit, noen forfaller tidligere og andre holder seg bedre. Andre igjen blir faktisk flottere jo eldre de blir. Alderen kommer til alle som overlever, kvinner som menn. Og tenk så heldige vi er som er friske og faktisk får oppleve å bli eldre.
Thyra Skrevet 24. september 2019 #24 Skrevet 24. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, hvis man ser bak sminken kommer tydelige rynker ofte krypende i 30åra. Det samme gjelder svakt begynnende dobbelthaker, og litt slappe overarmer og lår. Utviklingen bblir for de fleste å bli gallopperende i 40-åra, og i løpet av 50åra går de som regel estetisk konkurs. At de selv tror noe annet, gjerne basert på falskt skryt fra familie og venner, handler primært om selvbedrag og ønsketenkning, og selvfølgelig den allmenne tendensen til å overvurdere seg selv. Anonymkode: a2585...0de Det er sjelden 30-åringer har noen rynker av betydning. Og dobbelthake kan man da også ha allerede i barndommen. Det har ikke noe med alder å gjøre, mer med vekt og fettfordeling. Men dette er selvsagt en smakssak. Om du kun finner tenåringer og kbinner i 20-årene tiltrekkende, og synes den minste antydning til linjer i ansiktet er turn-off, så er det din sak. Men en kvinne på 30 er ikje "gammel". Menn ser heller ikke "perfekte" ut hele livet. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #25 Skrevet 24. september 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg hører de sier det selv .. Og de blir oftere sjekket opp, har en yngre kjæreste , blir alltid tatt for å være myyyye yngre , og ja er ikke måte på 🤣 Anonymkode: e0632...d81 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Men så kommer personligheten frem... 😂👎 Anonymkode: 35618...62e Hvorfor tar dere det som en selvfølge at jeg snakker om meg selv? Det gjør jeg ikke. Men flere kvinner jeg har møtt og som jeg kjenner. Anonymkode: 12151...eb2 1
wintergirl Skrevet 24. september 2019 #26 Skrevet 24. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tar dere det som en selvfølge at jeg snakker om meg selv? Det gjør jeg ikke. Men flere kvinner jeg har møtt og som jeg kjenner. Anonymkode: 12151...eb2 De du siterer her tror jeg er veldig opptatt av kvinner som «tror» de ser yngre ut og vil sette dem på plass. Ser det er noen her inne på kg som er veldig opptatt av nettopp dette emne og de har alltid den latterkællen når de lissom så tappert prøver å setter folk som tror de ser yngre ut på plass. De tåler rett og slett ikke at noen holder seg lenge tror jeg. Hvorfor ellers så opptatt av noe så lite? At noen holder seg godt betyr ikke at de ser yngre ut, eller at de som ser ut som alderen din ikke holder seg bra.
Elaine Marley Skrevet 24. september 2019 #27 Skrevet 24. september 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #28 Skrevet 24. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tar dere det som en selvfølge at jeg snakker om meg selv? Det gjør jeg ikke. Men flere kvinner jeg har møtt og som jeg kjenner. Anonymkode: 12151...eb2 Jeg snakker ikke om deg. Min kommentar var ment generelt. Anonymkode: 35618...62e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #29 Skrevet 24. september 2019 Syntes kvnner er penest når de bikker 30 og oppover. Og de er flotte som eldre og yngre. Skjønnhet kommer såklart innenfra, men jeg syntes ikke "Barn" er sexy på noen som helst måte (alt under 30 for min del), det er først når man har funnet seg selv, er voksen og ferdigutviklet og "Lever sitt beste liv" man virkelig er sexy. Dette er sjeldent før 30. Kona blir bare flottere for hvert år, syntes hun er mye mer sexy når som snart 50'åring, enn det hun var som 20'åring. Hun er mer sikker på seg selv, hun har levd, hun har opplevd opp-og nedturer og hun kjenner seg selv. DET er sexy det. Tigerstripene hennes er en påminnelse for at hun har skapt liv og risikert livet sitt og helsa si for barna våre, smilerynkene minner meg på all latteren vi har delt, og "ridebukselår" er da bare bevis på at vi koser oss no grådig. Kvinner holder seg mye bedre enn menn generelt, og nivået på kvinner i norge er uten tvil høyere enn hos mannfolka. Så de som lager disse trådene kan ta seg en bolla og holde munn. Vi mannfolk risikerer verken helse, liv og kropp for å skape liv, og vi har mye mindre utfordringer og forventninger. Likevel blomstrer kvinnfolka som eldre og ser aldeles nydelige ut. Her vi masse og lære. Tror vi alle kan være enige om at de aller styggeste menneskene her i verden, er de som rakker ned på andres utseende basert på alder, og prøver å hevde seg selv. Å rakke ned på andre for å heve seg selv, det er stygt det. Dra til psykolog, ikke spy oppgulp på forum. Anonymkode: 5111a...e5a 6
wintergirl Skrevet 24. september 2019 #30 Skrevet 24. september 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syntes kvnner er penest når de bikker 30 og oppover. Og de er flotte som eldre og yngre. Skjønnhet kommer såklart innenfra, men jeg syntes ikke "Barn" er sexy på noen som helst måte (alt under 30 for min del), det er først når man har funnet seg selv, er voksen og ferdigutviklet og "Lever sitt beste liv" man virkelig er sexy. Dette er sjeldent før 30. Kona blir bare flottere for hvert år, syntes hun er mye mer sexy når som snart 50'åring, enn det hun var som 20'åring. Hun er mer sikker på seg selv, hun har levd, hun har opplevd opp-og nedturer og hun kjenner seg selv. DET er sexy det. Tigerstripene hennes er en påminnelse for at hun har skapt liv og risikert livet sitt og helsa si for barna våre, smilerynkene minner meg på all latteren vi har delt, og "ridebukselår" er da bare bevis på at vi koser oss no grådig. Kvinner holder seg mye bedre enn menn generelt, og nivået på kvinner i norge er uten tvil høyere enn hos mannfolka. Så de som lager disse trådene kan ta seg en bolla og holde munn. Vi mannfolk risikerer verken helse, liv og kropp for å skape liv, og vi har mye mindre utfordringer og forventninger. Likevel blomstrer kvinnfolka som eldre og ser aldeles nydelige ut. Her vi masse og lære. Tror vi alle kan være enige om at de aller styggeste menneskene her i verden, er de som rakker ned på andres utseende basert på alder, og prøver å hevde seg selv. Å rakke ned på andre for å heve seg selv, det er stygt det. Dra til psykolog, ikke spy oppgulp på forum. Anonymkode: 5111a...e5a Dama di er heldig ❤️❤️❤️
Gjest Paramount Skrevet 24. september 2019 #31 Skrevet 24. september 2019 (endret) Uten kvinnekroppen hadde jeg ikke eksistert, uten kvinnekroppen hadde jeg ikke hatt interesse av det heller. Ingen ting gir mer mening til livet enn en kvinnekropp. Tenk på det du som tviler. (Ble nesten som bibelsk forkynnelse dette, men det er jo sant, spesielt sant når en er rimelig kåt selv ) Endret 24. september 2019 av Paramount
Roci Skrevet 24. september 2019 #32 Skrevet 24. september 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, hvis man ser bak sminken kommer tydelige rynker ofte krypende i 30åra. Det samme gjelder svakt begynnende dobbelthaker, og litt slappe overarmer og lår. Utviklingen bblir for de fleste å bli gallopperende i 40-åra, og i løpet av 50åra går de som regel estetisk konkurs. At de selv tror noe annet, gjerne basert på falskt skryt fra familie og venner, handler primært om selvbedrag og ønsketenkning, og selvfølgelig den allmenne tendensen til å overvurdere seg selv. Anonymkode: a2585...0de Men det handler jo rett og slett om estetiske/utseendemessige preferanser. For deg er det kun rynkefri hud og en fast og glatt kropp som gjelder - rent estetisk sett. Andre kan se skjønnheten i rynker og rundere kurver. Og - det er jo ikke akkurat slik at menn unngår rynker og en slappere kropp, de heller. Det er jo (heldigvis) også ofte sånn når man møter mennesker i virkeligheten at det er mer enn kun utseendet som avgjør om vi synes noen er vakre/flotte. Jeg kan jo rent prinsipielt være enig i at en perfekt, retusjert modell på et bilde er estetisk vakker å se på, på samme måte som en vakker blomst eller et kunstverk, altså som et objekt og ikke noe man forholder seg til utover det å beundre estetikken. 1
ToMan Skrevet 24. september 2019 #33 Skrevet 24. september 2019 Jaaaa 😍 kvinnekroppen er helt utrolig deilig og flott den. Og er enig i at fokus på alder, vekt og slik fort blir for dominerende. Jeg synes kroppen til kvinnen jeg elsker er den deiligste i hele verden!! 😍😘 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #34 Skrevet 24. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg snakker ikke om deg. Min kommentar var ment generelt. Anonymkode: 35618...62e I så fall er du fordomsfull. At man er pen og attraktiv betyr ikke at man automatisk har dårlig personlighet. Anonymkode: 12151...eb2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #35 Skrevet 24. september 2019 Enig med TS. Har enda tilgode å møte en slank kvinne som er uattraktiv. En slank kvinne blir automatisk tiltrekkende, fordi kvinnekroppen er designet med perfeksjon. Å diskutere hvordan grad av rynker, cellulitter, strekkmerker og størrelse på rumpe og bryst påvirker er jo bare ubetydelige ulikheter, og har jo absolutt ingen betydning i den store sammenheng! Fordi hun er fortsatt attraktiv og tiltrekkende! Anonymkode: 57615...002
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #36 Skrevet 24. september 2019 5 timer siden, Roci skrev: Men det handler jo rett og slett om estetiske/utseendemessige preferanser. For deg er det kun rynkefri hud og en fast og glatt kropp som gjelder - rent estetisk sett. Andre kan se skjønnheten i rynker og rundere kurver. Og - det er jo ikke akkurat slik at menn unngår rynker og en slappere kropp, de heller. Det er jo (heldigvis) også ofte sånn når man møter mennesker i virkeligheten at det er mer enn kun utseendet som avgjør om vi synes noen er vakre/flotte. Jeg kan jo rent prinsipielt være enig i at en perfekt, retusjert modell på et bilde er estetisk vakker å se på, på samme måte som en vakker blomst eller et kunstverk, altså som et objekt og ikke noe man forholder seg til utover det å beundre estetikken. Jeg er ikke uenig i at det finnes egenskaper som er minst like viktige som estetiske kvaliteter når man skal vurdere en partner. Spørsmålet om hvorvidt estetiske verdier (og kriterier for slike) har objektiv gyldighet, eller om det bare dreier seg om subjektive preferanser, kan man argumentere for og imot - the jury is still out. Det er imidlertid et sosialpsykologisk faktum at folk i ganske stor grad er enige om iallfall noen kriterier for hva som gjør en kvinne vakker i rent fysisk forstand Anonymkode: a2585...0de
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #37 Skrevet 24. september 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: I så fall er du fordomsfull. At man er pen og attraktiv betyr ikke at man automatisk har dårlig personlighet. Anonymkode: 12151...eb2 Tror ikke du skjønte hva jeg mente. Anonymkode: 35618...62e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #38 Skrevet 24. september 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke du skjønte hva jeg mente. Anonymkode: 35618...62e Personligheten er selvfølgelig viktigst, men det er jo ikke det det er snakk om i denne tråden. Anonymkode: 12151...eb2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå