Gå til innhold

Stygge menn?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 24.9.2019 den 10.46, AnonymBruker skrev:

Mange damer mangler også selvinnsikt bak den pyntede fasaden, og tror dem er mye bedre enn hva dem er. 

Hvis en 6'er mann tar kontakt med en 6'er kvinne, så blir mannen avvist. Fordi de fleste kvinner tror selv at dem er bedre enn hva dem er, ikke unormalt et par hakk opp på skalaen, altså tror hun selv at hun er en 8'er. Hun blir irritert av å bli kontaktet av en 6'er fordi det er han som mangler selvinnsikt. I tillegg er han pågående, noe som drar fram krenka-kortet. Kanskje en #metoo eller #villebaresidet kandidat? Hun mener selvfølgelig på en god dag at hun har sjanse på en 9'er-mann, og jakter selvfølgelig dette. 

Det blir så det blir når 80% av kvinnene jakter 20% av de beste menn, og resterende 80% menn kan velge mellom resterende 20% av kvinnene. Imellomtiden går menneskeheten rundt og er singel og "bitter" (et KG begrep som ofte brukes som hersketeknikk). 

Anonymkode: b84bd...19d

Rart det til enhver tid er så mange heterofile par, hvis de fleste damer bare forelsker seg i Brad Pitt. 

Anonymkode: f9415...fc1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er handlinger som gjør folk styge

Anonymkode: 9f91a...f40

• Liker 1
Skrevet
På 24.9.2019 den 17.02, AnonymBruker skrev:

Ikke noe galt i damer som sparkler og sminker huden. Men jeg synes det er viktig at når de først har sminket seg og ser mye bedre ut på grunn av dette, så må de følge opp sminkingen. Alltid ha sminkeutstyret med seg hvor enn de går. Passe på at de til enhver tid er sminket. Høres slitsomt ut, men når de først har lagt opp til å se så pene og forandret ut med sminke så må de føle opp. Passe på å vedlikeholde sminken. Bringe med seg sminken over alt. Selv på stranden og treningssenteret. 

Anonymkode: 16841...a4d

Hæ? 

Skrevet

Screenshot_20190925-232604_Google.jpg

Anonymkode: 39891...908

• Liker 2
Skrevet
14 hours ago, AnonymBruker said:

Om man ikke har integritet, så er det sikkert riktig. Noen av oss gjør det vi mener er riktig uansett om andre mennesker gjør det eller ikke. Jeg er ikke avhengig av at en tilfeldig kvinne er ærlig for at jeg selv skal være ærlig. En gang må man bli voksen og ta ansvar for egen oppførsel

Anonymkode: 1c5d9...c77

• Liker 1
Skrevet
På 24.9.2019 den 10.32, AnonymBruker skrev:

Tja, mange menn kunne med fordel brukt mer tid og penger på sitt utseende. Å kjøpe nye klær, klippe håret med jevne mellomrom, ordne skjegget om man har det, dusje litt oftere, ta tak i hudproblemer og generelt ta mer vare på kroppen hadde ikke gjort noe.

Det virker som mange menn mener at de ikke skal gjøre noe som helst med utseendet sitt.

Jeg er ikke helt enig i at norske kvinner gjør alt dette og ser helt overdrevet ut som jeg synes at kvinner i andre land kan gjøre. Faktisk så synes jeg at norske kvinner generelt ser veldig naturlige ut, men det kommer kanskje an på hvilket miljø man henger i. 

Det å være overdrevet opptatt av utseendet er ikke nødvendigvis så positivt, men så er det jo menn som liker det også da.

Anonymkode: d111f...3e0

Nettopp! 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var stor forskjell. Men er hun egentlig så mye penere på bildet til høyre? En mellomting hadde helt klart vært penest. 

• Liker 2
Skrevet
På 24.9.2019 den 7.29, AnonymBruker skrev:

Høyde, kroppsbygning, hårvekst, skjeggvekst, skulderbredde, penisstørrelse, hårfarge, ansikt, øyne, hender. Dette er det som avgjør hvor pen en mann er. Veldig lite av dette man kan gjøre noe med. 

Anonymkode: 5de55...52f

Nei. Det er det ikke og det vet jævlig godt selv. Sånne overfladiske ting er det som regel menn som vektlegger. Det er menn som har skyhøye krav til alt mulig.

Anonymkode: 8cda0...d35

• Liker 1
Skrevet
På 23.9.2019 den 21.39, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er morsomt at mange damer bruker haugevis med penger på sminke, klær og operasjoner for så å kalle en mann for stygg? De bruker makeup, eyeliner, lip fillers, foundation, hair extension, operer brystene og botox men nei da, det er mannen som er stygg. Da lurer jeg på om de har sniffet for mye neglelakkfjerner. Det kan ikke være mulig å være så blind?

Norske damer er som flax lodd - du må skrape for å se om du har vunnet...

Gudene må vite at det ikke er lett. 

Ja, nå er alle forskjellige, heldigvis.

Selv om det er i ferd med å forandre seg nå, så har kvinner har et sterkt press på sitt eget utseende. Det kan jo bidra til alt noen kvinner gjør for å fikse på utseendet.

Jeg har aldri hørt minne venninner omtale en mann som stygg, og jeg bruker ikke det ordet selv heller, det er et innmari utrivelig og slemt ord. 

Selv bruker jeg sminke til fest (og har fått kritikk - av menn for å bruke for lite av det) men jeg ser da fin ut uten sminke og jeg. Har ikke brukt haugevis med penger på operasjoner eller sminke, har aldri brukt fillers, hair extensions eller botox heller, jeg, og det tror jeg er hovedregelen for den jevne kvinne.

Derimot tror jeg faktisk menn kan lære litt av oss kvinner. Å pynte seg for partneren, å prøve å ta seg litt ekstra bra ut er ikke å lure noen, det er å vise den andre at du faktisk bryr deg om hva de synes. 

• Liker 2
Skrevet
På 23.9.2019 den 21.39, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er morsomt at mange damer bruker haugevis med penger på sminke, klær og operasjoner for så å kalle en mann for stygg? De bruker makeup, eyeliner, lip fillers, foundation, hair extension, operer brystene og botox men nei da, det er mannen som er stygg. Da lurer jeg på om de har sniffet for mye neglelakkfjerner. Det kan ikke være mulig å være så blind?

Norske damer er som flax lodd - du må skrape for å se om du har vunnet...

Gudene må vite at det ikke er lett. 

Dette 🙌

• Liker 2
Skrevet
På 24.9.2019 den 18.50, Juks skrev:

Altså. Hæ? Hvor har du det ifra at halvparten er så søkkende lav her i nord? 😜 Er menn 200-250 cm høy sørpå? ;) 

Ja dialektene våre er i særklasse, dét har du f*** meg rett i :Knegg:

Haha, okei, liiten overdrivelse, men folk er i gjennomsnitt litt lavere 😊

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Arktis skrev:

Enkelte steder ja, andre steder nei. Nord-Norge er for øvrig stort så det er like store variasjoner der som sørpå.

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte steder ja, andre steder nei. Nord-Norge er for øvrig stort så det er like store variasjoner der som sørpå.

Gjennomsnittshøyden på vernepliktige menn i de tre nordligste fylkene (Nordland, Troms og Finnmark) har stort sett vært lavere enn landsgjennomsnittet så langt tilbake som SSB har statistikk, dvs. 1880.  

• Liker 3
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har samme inntrykk av at nordlendinger er lavere. Kanskje det har noe med klima å gjøre?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har samme inntrykk av at nordlendinger er lavere. Kanskje det har noe med klima å gjøre?

Jeg har ikke det, men det kommer sikkert an på hvilket sted man bor på. Vet at noen steder så er de veldig lave så det trekker kanskje gjennomsnittet ned?

Egentlig har jeg erfaring med at enten så er de veldig lave eller så er de veldig høye :) Ikke akkurat basert på noe statistikk, men bare en observasjon jeg har gjort meg.

Skrevet (endret)
1 time siden, Arktis skrev:

Det er snakk om et gjennomsnitt ala 0,1 - 1,5 cm fordelt mellom landsdelene. I Nordland f.eks er gjennomsnittshøyden tett opp mot resten av Norge, Troms et hakk lavere, mens Finnmark har størst gjennomsnittsdifferanse. Finnmark snakker da om i gjennomsnitt som ligger 3 cm under normalen. Mange årsaker til det, men det trekkes fram biologiske faktorer hos blant annet den samiske befolkningen, som er registrert en del lavere enn nordmenn flest. Men en urnorsk finnmarking har samme gjennomsnittshøyde som en urnorsk søring, likevel. Differansene var som forventet egentlig, og gir ikke et direkte bilde om at nordlendinger er markant mye mindre. Om du har en mann som er 180,6 eller 179,3 gir deg vel egentlig ingen merkbar forskjell. Men du gjør et godt valg hvis du velger en nordlending på 179,3, da vet du jo at han har skapt nytteverdi for den manglende lengden. Han har fordelt ressursene på kroppen, og overført tilsvarende lengde på utstyret sitt, noe som igjen burde gjøre deg meget tilfreds. :Knegg:

Liten oversikt her om gjennomsnittshøyde fra 2012: https://www.ssb.no/a/aarbok/tab/tab-109.html

Hvis du møter en nordlending på gata, så klarer du ikke å se på høyden at vedkommende er nordlending. Så stor er faktisk ikke forskjellene at det er noe som merkes. Men jeg garanterer deg at du merker det på utstrålingen, ettersom nordlendinger er et mye mer sjarmerende folkeslag :Knegg:

Litt fakta, litt pisspreik og litt humor i samme innlegg. Du får selv finne ut hva som er hva 😅

Endret av Juks
Skrevet
På 25.9.2019 den 23.32, AnonymBruker skrev:

Hvis menn tror det finnes kvinner med naturlige øyenvipper nesten til brynet, er ikke problemet deres er at de blir "lurt", men at de er dumme. Å se forskjell i hudfarge på kinn og bryst er også et hett tips. Men hey, leppene i før-versjonen har også leppestift og brynene er nappa. 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Juks skrev:

*snip*

Litt fakta, litt pisspreik og litt humor i samme innlegg. Du får selv finne ut hva som er hva 😅

Alle skulle hatt en nordlending! 😄

Skrevet
På 29.9.2019 den 20.47, AnonymBruker skrev:

Hvis menn tror det finnes kvinner med naturlige øyenvipper nesten til brynet, er ikke problemet deres er at de blir "lurt", men at de er dumme. Å se forskjell i hudfarge på kinn og bryst er også et hett tips. Men hey, leppene i før-versjonen har også leppestift og brynene er nappa. 

Vet du hva? Vi fleste menn interesserer ikke for sminke og i tillegg å ha bodd blant damer som bruker sminke så klarer man med tiden ikke å se forskjell på "fake and real". 

• Liker 1
Skrevet

De fleste menn liker hyggelige normale damer. Case closed. Steng forumet.

Anonymkode: 62dfe...4dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...