AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #21 Skrevet 24. september 2019 Noen synes du er stygg, andre synes du er kjekk. Sånn er det bare Anonymkode: be213...8e3 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #22 Skrevet 24. september 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er morsomt at mange damer bruker haugevis med penger på sminke, klær og operasjoner for så å kalle en mann for stygg? De bruker makeup, eyeliner, lip fillers, foundation, hair extension, operer brystene og botox men nei da, det er mannen som er stygg. Da lurer jeg på om de har sniffet for mye neglelakkfjerner. Det kan ikke være mulig å være så blind? Norske damer er som flax lodd - du må skrape for å se om du har vunnet... Gudene må vite at det ikke er lett. Anonymkode: 39891...908 Har du blitt kalt stygg igjen nå? Anonymkode: ba00c...75c 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #23 Skrevet 24. september 2019 Selvsagt er det de damene som fikser mest på utseendet som er mest fiksert av eget og andre sitt utseendet. Tenkte du få en nobelspris for den oppdagelsen, eller? Menn står selvsagt fritt til å ta operasjoer selv, og dersom man er veldig stygg, så er det kanskje ikke en så dum ide, egentlig. Anonymkode: 1c5d9...c77
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #24 Skrevet 24. september 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvsagt er det de damene som fikser mest på utseendet som er mest fiksert av eget og andre sitt utseendet. Tenkte du få en nobelspris for den oppdagelsen, eller? Menn står selvsagt fritt til å ta operasjoer selv, og dersom man er veldig stygg, så er det kanskje ikke en så dum ide, egentlig. Anonymkode: 1c5d9...c77 Hvis ikke så kan vi jo alltids kline til med 3 cm lag med sminke og vinne tilbake selvtillit bak et tykk lag maske som kvinnene gjør. Anonymkode: 39891...908 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #25 Skrevet 24. september 2019 Jeg lurer på hvor du ser alle disse som er sparklet ihjel jeg? På byen da, eller? Det er jo klart at mange kjører på med litt ekstra når de er ute på byen. Da jeg studerte så var så og si alle jentene/damene uten sminke eller med lite sminke og rundt omkring så ser jeg få av de som virkelig har sparklet seg. Jeg er kvinne selv så i motsetning til mange menn så klarer jeg å se hvem som har sminket seg og ikke. Synes det er rart med påstanden om at norske kvinner sminker seg så utrolig mye. At flere tar fillers of botox tror jeg på, men det er de færreste du kan se dette veldig godt på. Dette er vel en sånn typisk kg-påstand. Overdrevet og ikke alltid med rot i virkeligheten. Jeg lurer litt på noen ganger om folk er utenfor døren eller om de vanker i svært spesielle miljø siden jeg ofte ikke har de opplevelsen som skrives om her. Anonymkode: d111f...3e0 7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #26 Skrevet 24. september 2019 Hva med oss er 100% naturlig i trynet kan vi si at noen er stygge??😂😂😂 Anonymkode: c5e17...72d
Gjest Warrior Skrevet 24. september 2019 #27 Skrevet 24. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurer på hvor du ser alle disse som er sparklet ihjel jeg? På byen da, eller? Det er jo klart at mange kjører på med litt ekstra når de er ute på byen. Det er ikke vanskelig å se de hverken for meg, deg eller TS. De er overalt. Ikke bare på byen. Noen jenter kan ikke gå å handle uten å dynke seg i sminke. På sosiale medier dynker de seg i sminke eller bruker filter. Må gjemme sitt egentlige utseendet. Alle vil pynte seg og se bra ut. Selvfølgelig. Men noen jenter trenger ikke gjemme sitt egentlige utseende 24/7? Å denne idiotiske duckface trenden. Hvorfor? Hvorfor vil de ha kjempe store og unaturlige lepper? Hva som er fint med det egentlig? Jeg klarer ikke se noe vakkert og sexy med store falske ande lepper. Til og med botox i trynet er bedre enn sånne lepper. Sminke er helt greit, men å dynke seg i det hele tiden, og aldri kan vise seg uten. Da begynner jeg å lure hva det er de gjemmer!
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #28 Skrevet 24. september 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er morsomt at mange damer bruker haugevis med penger på sminke, klær og operasjoner for så å kalle en mann for stygg? De bruker makeup, eyeliner, lip fillers, foundation, hair extension, operer brystene og botox men nei da, det er mannen som er stygg. Da lurer jeg på om de har sniffet for mye neglelakkfjerner. Det kan ikke være mulig å være så blind? Norske damer er som flax lodd - du må skrape for å se om du har vunnet... Gudene må vite at det ikke er lett. Anonymkode: 39891...908 Ikke noe galt i damer som sparkler og sminker huden. Men jeg synes det er viktig at når de først har sminket seg og ser mye bedre ut på grunn av dette, så må de følge opp sminkingen. Alltid ha sminkeutstyret med seg hvor enn de går. Passe på at de til enhver tid er sminket. Høres slitsomt ut, men når de først har lagt opp til å se så pene og forandret ut med sminke så må de føle opp. Passe på å vedlikeholde sminken. Bringe med seg sminken over alt. Selv på stranden og treningssenteret. Anonymkode: 16841...a4d
Arktis Skrevet 24. september 2019 #29 Skrevet 24. september 2019 Altså, nå er det jo også svært mange jenter og damer som bruker minimalt med sminke, som aldri kunne tenke seg leppefillers eller brystimplantater. Det hele koker vel litt ned til hvem du legger merke til og hvem du omgås med i det daglige. De gangene jeg hører at menn (eller kvinner) blir omtalt som mindre pene, så går det ikke på utseende, men at de er ustelte. Fett hår, hår som kunne trengt en klipp, klær i feil størrelse som kanskje lukter, ringer under øynene osv. Folk som signaliserer at de har gitt opp. Det kan jo selvfølgelige være ulike grunner til dette, men det er jo noe folk legger merke til. Og en ting til, jeg skjønner at det kan være tøft der ute, folk som sorterer over en lav sko via datingapper, men ute i det virkelige liv så får faktisk alle mulige mennesker seg kjæreste. Jada, det er sikkert enklere for de peneste, kjekkeste, de som vant utseende-lotteriet, men når alt kommer til alt så er det en totalpakke de fleste er ute etter. Han lave tynne, han lave tjukke, han sjenerte osv. de får seg kjæreste de og, selv om det blir hevdet noe annet her på KG. Dessuten, hvis ikke lave menn fikk seg kjæreste så hadde det jo sett dårlig ut for halve den mannlige befolkningen i Nord- Norge, men det gjør det jo ikke. Er jo sykt sexye dialekter der oppe! Stort sett er man ikke mer hemmet enn man gjør seg. 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #30 Skrevet 24. september 2019 4 hours ago, Kvelertak said: Men er ikke alle kvinner selvstendige? Dette er jo bevis på at mange ikke er det. Herregud, ALLE norske kvinner er ikke «sterke og selvstendige supermennesker» selv om et par reklamerer for det, å være sterk kan bety flere ting. Jeg er trygg i meg selv og har min egen styrke, men er beskjeden, bruker sminke og alt det der likevel. Anonymkode: c7c07...517
Gjest Juks Skrevet 24. september 2019 #31 Skrevet 24. september 2019 56 minutter siden, Arktis skrev: Dessuten, hvis ikke lave menn fikk seg kjæreste så hadde det jo sett dårlig ut for halve den mannlige befolkningen i Nord- Norge, men det gjør det jo ikke. Er jo sykt sexye dialekter der oppe! Stort sett er man ikke mer hemmet enn man gjør seg. Altså. Hæ? Hvor har du det ifra at halvparten er så søkkende lav her i nord? 😜 Er menn 200-250 cm høy sørpå? Ja dialektene våre er i særklasse, dét har du f*** meg rett i
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #32 Skrevet 24. september 2019 21 timer siden, Kvelertak skrev: Morsomt og morsomt.. Synes det er trist at mange damer må gjemme det egentlige utseendet sitt under en haug med sminke, fillers i leppene og silikon i puppene. Hvorfor har de så dårlig selvbilde? Det som også er rart, er at disse damene har fått standarden på hva menn faktisk liker fra andre damer, også stemmer det ikke med virkeligheten. Anonymkode: 0ac18...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #33 Skrevet 24. september 2019 21 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes det er morsomt at mange damer bruker haugevis med penger på sminke, klær og operasjoner for så å kalle en mann for stygg Jeg har og blitt kalt stygg av damer, i voksen alder. Uten å ha forsøkt å sjekke dem opp eller noe. Jeg tror damer ofte har et veldig forhøyet selvbilde når det kommer til utseende, og det er viktig for disse damene å hevde seg ved å forsikre seg om at menn flest ikke går rundt og tror de er pene Anonymkode: 5de55...52f 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #34 Skrevet 24. september 2019 3 timer siden, Kvelertak skrev: Det er ikke vanskelig å se de hverken for meg, deg eller TS. De er overalt. Ikke bare på byen. Noen jenter kan ikke gå å handle uten å dynke seg i sminke. På sosiale medier dynker de seg i sminke eller bruker filter. Må gjemme sitt egentlige utseendet. Alle vil pynte seg og se bra ut. Selvfølgelig. Men noen jenter trenger ikke gjemme sitt egentlige utseende 24/7? Å denne idiotiske duckface trenden. Hvorfor? Hvorfor vil de ha kjempe store og unaturlige lepper? Hva som er fint med det egentlig? Jeg klarer ikke se noe vakkert og sexy med store falske ande lepper. Til og med botox i trynet er bedre enn sånne lepper. Sminke er helt greit, men å dynke seg i det hele tiden, og aldri kan vise seg uten. Da begynner jeg å lure hva det er de gjemmer! Jaha, men det er da nok av jenter/damer som ikke gjør det. Norske kvinner er generelt ganske naturlig i forhold til kvinner i andre land. Jeg synes ikke at dette er så utrolig utbredt, men det er klart at det er en annen måte å sminke seg på nå enn tidligere. Det er mye vanskeligere å få til og derfor blir det mye mer synlig når folk som ikke kan det skal sminke seg. Dessuten så tror jeg menn legger merke til de som er ekstreme og ikke de andre. Tipper det er mange menn ikke engang ser at har sminket seg eller har fillers eller botox fordi det ser naturlig ut. Men når det er sagt så eksisterer jo dette og det er blitt mer normalisert enn tidligere å fikse på utseendet sitt. Jeg er bare uenig i at dette er så utbredt at jenter skjuler seg bak tykke lag med sminke. Noen gjør det ja, men man kan også si at det er forventet at kvinner skal sminke seg. Det betyr ikke at man må det, men det er jo helt klart at man blir påvirket av hva som blir sett på som pent og ikke. Anonymkode: d111f...3e0 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #35 Skrevet 24. september 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvis ikke så kan vi jo alltids kline til med 3 cm lag med sminke og vinne tilbake selvtillit bak et tykk lag maske som kvinnene gjør. Anonymkode: 39891...908 Bedre med operasjoner som retter på stygge kjever eller lignende, der man faktisk blir kjekkere. Om man er stygg så har man som regel åpenbare skjønnhetsfeil som krever mer grundig fiks enn bare sminke. Alle stygge unge menn burde igrunn få sponset operasjon Anonymkode: 1c5d9...c77
Blondine Skrevet 24. september 2019 #36 Skrevet 24. september 2019 Føler mange menn på min forfaller, blir ikke betatt av de🤣 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #38 Skrevet 24. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Bedre med operasjoner som retter på stygge kjever eller lignende, der man faktisk blir kjekkere. Om man er stygg så har man som regel åpenbare skjønnhetsfeil som krever mer grundig fiks enn bare sminke. Alle stygge unge menn burde igrunn få sponset operasjon Anonymkode: 1c5d9...c77 Som kjeve eller lignende? Så at damer fikser på lepper, rumper og pupper er ikke med i beregningen? Skjønner ikke damer som ser opp til Kardashians, og influencere. De burde alle blitt lagt inn....for godt Det morsomste er vell voksne damer som følger influencere i tenårene. Anonymkode: 39891...908 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #39 Skrevet 25. september 2019 Jeg har blitt temmelig overrasket på søndager etter en one night stand for å si det mildt. Den dama jeg tok med hjem var alt annet "enn det hun utga seg for" med sminken. Skjønner hvorfor noen damer står opp før menn for å piffe seg opp Anonymkode: 39891...908 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #40 Skrevet 25. september 2019 14 hours ago, AnonymBruker said: Som kjeve eller lignende? Så at damer fikser på lepper, rumper og pupper er ikke med i beregningen? Skjønner ikke damer som ser opp til Kardashians, og influencere. De burde alle blitt lagt inn....for godt Det morsomste er vell voksne damer som følger influencere i tenårene. Anonymkode: 39891...908 ? Hvorfor snakker du om kvinner? Vi snakker om stygge menn her, som ikke har sjans på datingmarkedet. Kvinner trenger veldig sjeldent større inngrep fordi menn er thirsty as fuck. Kvinner tar operasjoner og inngrep fordi de tror de gjør seg selv penere. Menn burde ta operasjoner når de er stygge fordi det er et legitimt problem for dem å være stygge. Det er 2 helt ulike ting. Det er inngrep for moro og inngrep for å redde folk fra et liv i ensomhet. Anonymkode: 1c5d9...c77
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå