AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #1 Skrevet 23. september 2019 Jeg synes det er morsomt at mange damer bruker haugevis med penger på sminke, klær og operasjoner for så å kalle en mann for stygg? De bruker makeup, eyeliner, lip fillers, foundation, hair extension, operer brystene og botox men nei da, det er mannen som er stygg. Da lurer jeg på om de har sniffet for mye neglelakkfjerner. Det kan ikke være mulig å være så blind? Norske damer er som flax lodd - du må skrape for å se om du har vunnet... Gudene må vite at det ikke er lett. Anonymkode: 39891...908 11
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #2 Skrevet 23. september 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er morsomt at mange damer bruker haugevis med penger på sminke, klær og operasjoner for så å kalle en mann for stygg? De bruker makeup, eyeliner, lip fillers, foundation, hair extension, operer brystene og botox men nei da, det er mannen som er stygg. Da lurer jeg på om de har sniffet for mye neglelakkfjerner. Det kan ikke være mulig å være så blind? Norske damer er som flax lodd - du må skrape for å se om du har vunnet... Gudene må vite at det ikke er lett. Anonymkode: 39891...908 Kunne ikke vært mer enig. Anonymkode: bdc62...2ef 4
Gjest Warrior Skrevet 23. september 2019 #3 Skrevet 23. september 2019 Morsomt og morsomt.. Synes det er trist at mange damer må gjemme det egentlige utseendet sitt under en haug med sminke, fillers i leppene og silikon i puppene. Hvorfor har de så dårlig selvbilde?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #4 Skrevet 23. september 2019 Kan ikke menn bare begynne å sminke seg, barbere legger, armhuler, ræv, fikse negler, drive med kontouring og alt det der de også da, siden det er så fett og lite tidkrevende, ikke minst befriende? Hva annet skal man bruke tiden på? Anonymkode: 13c45...6c1 7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #5 Skrevet 23. september 2019 Jeg kan syntes at både menn og damer er stygge, sier ikke det høyt, men det er jo faktisk mange mindre pene mennesker. Og jeg skjuler meg ikke bak noe sminke eller plastikk, er midt på treet utsendes messig selv. Anonymkode: 395c2...68d 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #6 Skrevet 23. september 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Norske damer er som flax lodd - du må skrape for å se om du har vunnet... Anonymkode: 39891...908 La luna vettu... Anonymkode: f313c...b89
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #7 Skrevet 23. september 2019 Hvis vi ikke bruker sminke, får vi høre fra menn at vi er stygge. Anonymkode: 8c6fb...919 6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #8 Skrevet 23. september 2019 Alt vi gjør er visst galt....bruker vi sminke så kamuflerer vi oss og bruker vi ikke så vil de samme mennene si at vi er dritstygge..Ingenting som noen gang blir bra nok virker det som. Og som regel når en dame snakker om en stygg mann så er det feks en som er overvektig med stygge klær,lit kroppsholdning og med konstant morraånde...mao ting som kan fikses lett og til 50% av den tiden og efforden det tar for en kvinne å bli godkjent av dagens kravstore menn. Anonymkode: 8cda0...d35 5
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #9 Skrevet 24. september 2019 6 hours ago, AnonymBruker said: Og som regel når en dame snakker om en stygg mann så er det feks en som er overvektig med stygge klær,lit kroppsholdning og med konstant morraånde...mao ting som kan fikses lett og til 50% av den tiden og efforden det tar for en kvinne å bli godkjent av dagens kravstore menn Høyde, kroppsbygning, hårvekst, skjeggvekst, skulderbredde, penisstørrelse, hårfarge, ansikt, øyne, hender. Dette er det som avgjør hvor pen en mann er. Veldig lite av dette man kan gjøre noe med. Anonymkode: 5de55...52f 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #10 Skrevet 24. september 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er morsomt at mange damer bruker haugevis med penger på sminke, klær og operasjoner for så å kalle en mann for stygg? De bruker makeup, eyeliner, lip fillers, foundation, hair extension, operer brystene og botox men nei da, det er mannen som er stygg. Da lurer jeg på om de har sniffet for mye neglelakkfjerner. Det kan ikke være mulig å være så blind? Norske damer er som flax lodd - du må skrape for å se om du har vunnet... Anonymkode: 39891...908 Norske kvinner bruker lite av dette sammenlikna med damer i mange andre land. Det et vel bare å date noen som bruker lite/ikke noe sminke om skinke plager deg. Eller er det bare andenebb-damer som er interessert? 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høyde, kroppsbygning, hårvekst, skjeggvekst, skulderbredde, penisstørrelse, hårfarge, ansikt, øyne, hender. Dette er det som avgjør hvor pen en mann er. Veldig lite av dette man kan gjøre noe med. Anonymkode: 5de55...52f Man kan endre hvor trent/tont man er, og farge og frisere håret. Finnes også midler for å stimulere vekst av hår og skjegg. Penis kan opereres på. Man kan stelle huden, kjøpe fargede linser osv. Anonymkode: f9415...fc1 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #11 Skrevet 24. september 2019 Tja, mange menn kunne med fordel brukt mer tid og penger på sitt utseende. Å kjøpe nye klær, klippe håret med jevne mellomrom, ordne skjegget om man har det, dusje litt oftere, ta tak i hudproblemer og generelt ta mer vare på kroppen hadde ikke gjort noe. Det virker som mange menn mener at de ikke skal gjøre noe som helst med utseendet sitt. Jeg er ikke helt enig i at norske kvinner gjør alt dette og ser helt overdrevet ut som jeg synes at kvinner i andre land kan gjøre. Faktisk så synes jeg at norske kvinner generelt ser veldig naturlige ut, men det kommer kanskje an på hvilket miljø man henger i. Det å være overdrevet opptatt av utseendet er ikke nødvendigvis så positivt, men så er det jo menn som liker det også da. Anonymkode: d111f...3e0 8
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #12 Skrevet 24. september 2019 Mange damer mangler også selvinnsikt bak den pyntede fasaden, og tror dem er mye bedre enn hva dem er. Hvis en 6'er mann tar kontakt med en 6'er kvinne, så blir mannen avvist. Fordi de fleste kvinner tror selv at dem er bedre enn hva dem er, ikke unormalt et par hakk opp på skalaen, altså tror hun selv at hun er en 8'er. Hun blir irritert av å bli kontaktet av en 6'er fordi det er han som mangler selvinnsikt. I tillegg er han pågående, noe som drar fram krenka-kortet. Kanskje en #metoo eller #villebaresidet kandidat? Hun mener selvfølgelig på en god dag at hun har sjanse på en 9'er-mann, og jakter selvfølgelig dette. Det blir så det blir når 80% av kvinnene jakter 20% av de beste menn, og resterende 80% menn kan velge mellom resterende 20% av kvinnene. Imellomtiden går menneskeheten rundt og er singel og "bitter" (et KG begrep som ofte brukes som hersketeknikk). Anonymkode: b84bd...19d 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #13 Skrevet 24. september 2019 Jeg mener det finnes to måter å sminke seg på: 1: Fordi man er usikker på eget utseende 2: Fordi man syntes det er morsomt/fint med sminke De som følger eksempel 2 får mye støtte fra meg/positive kommentarer osv fra meg når de bruker sminke De jeg vet følger eksempel 1 får mye støtte/positive kommentarer osv fra meg når de ikke bruker sminke Dette hjelper overraskende mye, og sammenligning av eget utseende med andre minsker betraktelig, ikke bare i hva de snakker om og hvordan, men også egen holdning og verdier til utseende mot selv og andre. Anonymkode: e2326...73a 2
Romilo Skrevet 24. september 2019 #14 Skrevet 24. september 2019 Morsomt? Samfunnet har lagt det opp at kvinner "må" bruke sminke, ellers får man høre at man er trøtt, sliten, syk etc. Menn har lov til å se ut som ustelte slasker de, nemlig. Og en kvinne som gjør alt dette har like rett til å ha en mening om en stygg mann som andre folk? duh 7
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #15 Skrevet 24. september 2019 28 minutter siden, Romilo skrev: Morsomt? Samfunnet har lagt det opp at kvinner "må" bruke sminke, ellers får man høre at man er trøtt, sliten, syk etc. Menn har lov til å se ut som ustelte slasker de, nemlig. Og en kvinne som gjør alt dette har like rett til å ha en mening om en stygg mann som andre folk? duh Ja, en over sminket dokke som så vidt klarere å se forbi maska sin med sminke skal dømme en fullt naturlig mann? Er ikke damer i 2019 likestilte, selvstendige og sterke? Samfunnet støtter alltid damer i alt det dem gjør. Menn derimot blir ledd av hvis de viser noe form for følelser, svakhet, bruke sminke etc Anonymkode: 39891...908 2
Gjest Warrior Skrevet 24. september 2019 #16 Skrevet 24. september 2019 2 timer siden, Romilo skrev: Morsomt? Samfunnet har lagt det opp at kvinner "må" bruke sminke, ellers får man høre at man er trøtt, sliten, syk etc. Menn har lov til å se ut som ustelte slasker de, nemlig. Og en kvinne som gjør alt dette har like rett til å ha en mening om en stygg mann som andre folk? duh Men er ikke alle kvinner selvstendige? Dette er jo bevis på at mange ikke er det.
Romilo Skrevet 24. september 2019 #17 Skrevet 24. september 2019 5 minutter siden, Kvelertak skrev: Men er ikke alle kvinner selvstendige? Dette er jo bevis på at mange ikke er det. Ha, ha. "Not all men, men alle kvinner!!" Selvfølgelig føler kvinner på press. 2
Romilo Skrevet 24. september 2019 #18 Skrevet 24. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, en over sminket dokke som så vidt klarere å se forbi maska sin med sminke skal dømme en fullt naturlig mann? Er ikke damer i 2019 likestilte, selvstendige og sterke? Samfunnet støtter alltid damer i alt det dem gjør. Menn derimot blir ledd av hvis de viser noe form for følelser, svakhet, bruke sminke etc Anonymkode: 39891...908 Skal ikke le av deg hvis du bruker sminke og viser følelser. I promise. 1
Gjest Warrior Skrevet 24. september 2019 #19 Skrevet 24. september 2019 2 minutter siden, Romilo skrev: Ha, ha. "Not all men, men alle kvinner!!" Selvfølgelig føler kvinner på press. Det er kun de som føler press som kan få stopp på presset. Stå i mot. Gi faen. Være seg selv, for det er alt for mange kvinner som ikke er den hun egentlig er.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #20 Skrevet 24. september 2019 Stakkar incel Anonymkode: 7ed1d...f25 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå