Gå til innhold

Hjelp for liten penis

Fremhevede innlegg

Gjest Arwen Undómiel
Skrevet

Det er ikke jeg som har laget tråden, sorry. Hvorfor skal lesbiske kvinner bestemme penis str. på menn, når de ikke er interresert i en penis uANSETT..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken lesbisk kvinne har sakt dette? noe jeg ikke har fått med meg?? 

Anonymkode: 8f102...ddf

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken lesbisk kvinne har sakt dette? noe jeg ikke har fått med meg?? 

Anonymkode: 8f102...ddf

Kanskje ikke først og fremst lesbiske kvinner. Det finnes sikkert en del av dem også, som trenger skikkelig verktøy dersom de skal en tur over i den andre fila. Bifile og homofile menn og gutter derimot, vet å sette standarden for hva som duger og ikke, og bedrive nærmest etnisk rensning for å sortere ut de som (angivelig) ikke er store nok. Og her er det mye dritt! Alt skal måles i cm, alt det andre er helt verdiløst i de kretser. Kanskje ikke så uvanlig at gutter, uansett legning, er svært opptatt av dette. Forstå det den som kan. Er man hetero mann burde det være revnende likegyldig hva andre menn har mellom beina! Men så er det også sånn at i kontaktannonser forfattet av kvinner, er "velutstyrt" ett av kriteriene som går igjen. Det er fakta.

Anonymkode: 75105...179

Skrevet

De som mest påstår at alle kvinner må ha giga penis, og som startet flest penisteåder på kg. Det er menn

Anonymkode: cbe7f...95f

• Liker 2
Skrevet

Min er ca 14cm og jeg er rundt 40 år. Har aldri hørt at den er for liten. Flere har klaget på at den "bunner". Jeg tror mye handler om kjemi med den andre, hvordan du bruker den og hva dere gjør ut av sexen.

Anonymkode: 0741a...f00

Gjest Arwen Undómiel
Skrevet

Som sagt den eneste jeg noensinne har fått orgasme med er eksen min og han hadde 1.5 ca. Det er ikke str som teller.!

1 prosent skriker etter stor, resten bryr seg ikke!

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Gjelder ikke meg, eller mine venninner. Eller andre bekjente jeg har prata med om dette. 

Størrelsen blir prata om. Og det er viktig. 

Anonymkode: ac30b...ae3

Enig.. Er kvinne og kjenner ingen damer som ikke er i det minste litt opptatt av det. Så lenge den er fra gjennomsnittlig og oppover og med litt tykkelse bryr de fleste seg ikke så mye. Men er den mindre og tynn er nok de aller fleste ikke helt fornøyd. 

Anonymkode: dec58...d68

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min er ca 14cm og jeg er rundt 40 år. Har aldri hørt at den er for liten. Flere har klaget på at den "bunner". Jeg tror mye handler om kjemi med den andre, hvordan du bruker den og hva dere gjør ut av sexen.

Anonymkode: 0741a...f00

Tviler på at de synes den er for stor. Men fra 14 cm og oppover er vel de fleste fornøyd. Og som vi gjentar til det kjedsommelige. Tykkelse er viktigst

Anonymkode: dec58...d68

Skrevet

TS, du er bare 16. Det er normalt at han blir litt større og fyldigere med årene. Hvor langt du er kommet i utviklingen/puberteten har også mye å si. Bare vær tålmodig. Vil si at du ligger godt innenfor normene for penisstørrelse alderen i betraktning. Du har ingenting å skjemmes over, tvert imot faktisk. 

Skrevet
4 timer siden, Arwen Undómiel skrev:

1 prosent skriker etter stor, resten bryr seg ikke!

1%? Njaaa. Vage tall du presenterer. Men jeg tar poenget.
Hvis det er så lavt som du påstår, så virker det at mange av disse sitter på KG, og at disse få kvinnene roper både høyt og ofte hvor stort dem må ha det. Synes at jeg ikke hører eller leser annet enn at norske kvinner er misfornøyde med penisstørrelsen til norske menn. Men sånn er det. Alltid mannen det er noe galt med, ikke motsatt ;) 

Gjest Arwen Undómiel
Skrevet (endret)
På ‎25‎.‎09‎.‎2019 den 16.36, Juks skrev:

1%? Njaaa. Vage tall du presenterer. Men jeg tar poenget.
Hvis det er så lavt som du påstår, så virker det at mange av disse sitter på KG, og at disse få kvinnene roper både høyt og ofte hvor stort dem må ha det. Synes at jeg ikke hører eller leser annet enn at norske kvinner er misfornøyde med penisstørrelsen til norske menn. Men sånn er det. Alltid mannen det er noe galt med, ikke motsatt ;) 

Da er det toppen 10 prosent og disse kvinnene sitter på KG, de skriker høyest, resten sier ingenting og bryr seg ikke. Mye man kan henge seg opp i. Blir litt som at alle menn krever cameltoe eller motsatt. Så det kanskje delte meninger, sånn egentlig .. innie eller outie eller hva de kaller det..

Man bør være fornøyd med det mann har fått og ikke sammenligne, finnes alltid noen som mener motsatt og ikke bryr seg.

Endret av Arwen Undómiel
Gjest Arwen Undómiel
Skrevet (endret)

vær stolt av det du er født med, ikke sammenlign og drit i de 10 prosentene som gnåler etter stor, begge deler er like bra...

Endret av Arwen Undómiel
Skrevet
På ‎25‎.‎09‎.‎2019 den 2.52, Arwen Undómiel skrev:

Den eneste jeg har fått orgasme med er eksen min og han hadde 1.5 :)

Men kjære deg, du husker vel at det var som slapp. Jeg har grower vet du, den ble opp i 6 cm på en god dag. At du fikk orgasme av min slappe penis, sier vel mer om hvor lite som skal til av og til.

Anonymkode: e5410...565

Skrevet
På 23.9.2019 den 21.29, AnonymBruker skrev:

Jeg er en gutt på 16 år. Pikken min er 12-13 cm når den er oppreist. Jeg er en mørk gutt. Det gjør det bare verre. Den er for liten. Kommer aldri til å få noen damer. Tenker på det hele tiden. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Dere vet ikke hvor vondt det gjør. Håper den vokser noen centimeter til.

Anonymkode: a0efd...2a0

Hvorfor gjør det at du er mørk det verre? Har hudfargen noen betydning for penisstørrelsen? Du kan slappe av. 12-13 cm er helt innenfor hva damer vil ha. Dessuten kan den enda vokse litt. Om du sjarmerer damene og er noenlunde "oppegående" så bryr de færreste seg noe om du har 13 eller 18 cm. Det er deg de vil være sammen med, ikke pikken din. Dette er kun noe som foregår i ditt eget hode. Du er gull verdt for mange jenter. Klem.

Anonymkode: 6c75c...308

• Liker 2
Gjest Arwen Undómiel
Skrevet (endret)
På ‎26‎.‎09‎.‎2019 den 16.57, AnonymBruker skrev:

Men kjære deg, du husker vel at det var som slapp. Jeg har grower vet du, den ble opp i 6 cm på en god dag. At du fikk orgasme av min slappe penis, sier vel mer om hvor lite som skal til av og til.

Anonymkode: e5410...565

Slapp teller ikke, vær stolt heller ;)

Endret av Arwen Undómiel
Skrevet
På 25.9.2019 den 2.22, AnonymBruker skrev:

La oss kalle spade for en spade og si at større er bedre for de fleste kvinner. Sånn for ren fysisk stimulans i hvert fall.

Men man kan ikke få i både pose og sekk her i verden, og det gjelder også kvinner. Så ved valg av fast partner er mange kvinner villige til å inngå kompromisser :) 

Anonymkode: 9a8df...eb2

Jeg liker ikke større. Gjør bare vondt for meg. Tar heller 13 cm enn en agurk any day!

Anonymkode: 5f4e0...433

• Liker 3
Skrevet
På 26.9.2019 den 18.59, AnonymBruker skrev:

Jeg liker ikke større. Gjør bare vondt for meg. Tar heller 13 cm enn en agurk any day!

Anonymkode: 5f4e0...433

At det gjør vondt høres rart ut. Vaginisme? 

Anonymkode: 9a8df...eb2

Skrevet
På 24.9.2019 den 20.45, AnonymBruker skrev:

Greit nok du vil trøste, men ikke kom med løgn. Størrelsen betyr mye for mange.

Anonymkode: ac30b...ae3

For de aller, aller fleste har ikke penis betydning for om man elsker noen, eller ei!

Hvis størrelsen på penis er avgjørende for et forhold, så tenker jeg at man er litt "tom" som person...  Penis tilfredsstiller heller ikke klitoris, og de fleste får ikke orgasme av å være overfylt nedentil. Jeg har kun negative erfaringer med stor penis. 

Anonymkode: e1214...14f

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...