Gå til innhold

Lange negler på forelesning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente i klassen min med ekstremt lange negler. Lager masse lyd hver gang hun taster på tastaturet, noe hun gjør over gjennomsnittet mye. Flere som irriterer seg grønt over slikt???? Er ikke bare ekstremt ekkelt, men også ekstremt irriterende.... Er like før jeg mister vettet🙄🙄🙄🙄

Anonymkode: 8908f...9f2

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lange negler er så ekle! Kan du ikke be om å sitte et annet sted? 

Endret av ana0603
Skrevet

Jeg har en kollega som konsekvent renser negler og neglebånd med tennene sine! Det er så ufattelig ekkelt, og jeg blir så irritert. Jeg klarer ikke sitte ved siden av henne, og holder på å sprekke av irritasjon når hun sitter seg ved siden av meg. Så jeg forstår deg veldig godt, Ts!

Anonymkode: 85c1f...014

Skrevet
2 minutter siden, ana0603 skrev:

Lange negler er så ekle! Kan du ikke be om å sitte et annet sted? 

Jeg studerer på universitet i en mindre klasse. Er dermed umulig å unngå vedkommende med mindre personen ikke er på forelesning en dag....

Anonymkode: 8908f...9f2

Skrevet

Jeg hadde forelesninger sammen med en jente som beit negler på en dyrisk og høylytt måte, kontinuerlig, i to timer, én gang i uken. Det er over 15 år siden og denne tråden vekket minnene og fikk meg til å grøsse. Jeg fatter faktisk ikke at det var noe igjen å bite. Hun bet neppe kun på akkurat den forelesningen. Du har min fulle sympati!

Anonymkode: 86eb7...a06

Skrevet

Du har få problemer i livet om lange negler på forelesning er din største bekymring. 😅

Anonymkode: 57e31...dee

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...