Gjest 007_008_007 Skrevet 24. september 2019 #41 Skrevet 24. september 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller kanskje du bør lese deg opp litt mer? Jeg er ganske sikker på at det er større sannsynlighet for å dø i trafikken, under fødsel, i ditt eget hjem, på et utested m.m. Mitt råd til deg er å gjøre det slutt med partneren din, distanser deg fra alt som har med mennesker å gjøre, ikke gå ut i trafikken, ikke dra på jobb, ikke fød, ikke gå ut og ta deg en pils... Lås deg inn i "panic-room'et" ditt, og lev livet der i trygghet. Gjør det nå - se deg aldri tilbake. Anonymkode: 8939f...55f Hvorfor kan du ikke bare akseptere at folk har forskjellige meninger om dette? Er man komfortabel så gjør det gjerne. Men ikke se ned på de som ikke ønsker å gi haikere skyss. Vi har dessverre altfor mange eksempler på situasjoner som har gått ille fordi haikeren ikke var ved sine fulle fem.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #42 Skrevet 24. september 2019 Aldri. Jeg vil leve. Personen kan ta en kniv på seg, morder, voldtektsmann, tyv etc. Jeg risikerer ikke å etterlatte datteren min uten en mor eller en mor med psykiske problemer pga traume. Kvinne 30 år. Anonymkode: eaaf0...4b4
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #43 Skrevet 24. september 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg tar aldri opp haikere. Har de råd til å dra på ferie så får de snaske seg å ta bussen. Jeg er ikke interessert i å sponse deres ferie. Dessuten lukter de ikke spesielt godt etter uker på fjellet, langs veien, via tog, buss og bil, med EN stor sekk, med telt og sovepose... de camper ikke akkurat på campingplasser hver natt slik at de får en dusj... Og sekk og klær har vært ute i både regn og sol, og ikke har de verdens beste tørkemulugheter på sin vei. Nei takk. De får finansiere sin egen ferie! Og holde lukta unna min bil. Anonymkode: 524c5...c2a Hvordan kan du vite hvordan haikere lukter når du aldri tar dem på...? Anonymkode: a5674...cc3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #44 Skrevet 24. september 2019 36 minutter siden, 007_008_007 said: Hvorfor kan du ikke bare akseptere at folk har forskjellige meninger om dette? Er man komfortabel så gjør det gjerne. Men ikke se ned på de som ikke ønsker å gi haikere skyss. Vi har dessverre altfor mange eksempler på situasjoner som har gått ille fordi haikeren ikke var ved sine fulle fem. Hvor mange da? Anonymkode: a5674...cc3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #45 Skrevet 24. september 2019 18 timer siden, ludden skrev: Herregud...består Norge av livredde folk som tror potensielle mordere står langs vegen å haiker?? skjerp dere!!!Jeg stopper ofte å tar med haikere, det er da alltid hyggelig å bli kjent med nye folk,og høre nye historier......har enda ikke truffet noen som verken har ranet eller drept meg. Virker som altfor mange her har så angst,at de antagelivis burde trengt profesjonell hjelp! Haha, det samme tenkte jeg! 👍 Rart de ikke tenker at det kan være farlig å haike også, - burde jo være like mange potensielle drapsmenn som kjører bil. Anonymkode: 3cb25...48b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2019 #46 Skrevet 24. september 2019 Hvis de står et fornuftig sted slik at de kan plukkes trygt opp uten å bråbremse, jeg skal omtrent dit de skal og det er en trafikkert strekning, så hender det jeg gjør det. Har til nå bare tatt opp unge ryggsekkturister, stort sett par. Det verste er egentlig at jeg hater smalltalk og synes det er kleint etter det første kvarteret, så jeg angrer alltid litt 😛 Anonymkode: 7c62a...303
ludden Skrevet 24. september 2019 #47 Skrevet 24. september 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kanskje du burde lese mer. Mange som har blitt drept av haikere Anonymkode: 1f9ac...d85 Ok, hvor mange i norge har blitt drept av haikere? Mulig du som har lest for mye,eller er plaget av angst......det er hjelp å få,husk det:-)
Herix Skrevet 24. september 2019 #48 Skrevet 24. september 2019 Plukker gjerne opp haikere hvis jeg skal samme vei, men ser det nok litt an også. Kunne gjerne plukket opp unge nordmenn selv om jeg var alene i bilen, og kunne plukket opp hvem som helst om jeg hadde en venninne eller samboer ved siden av meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå