Gå til innhold

Ikke mulig å endre dato

Fremhevede innlegg

Skrevet

Igår bestilt jeg pakkereise til London. Fly + hotell, fredag til søndag. 1 time etter jeg hadde betalt, ringte min pappa og lurte på om jeg hadde tenkt noe mer på London turen, for han ville gjerne være med. Jeg glemte helt at vi hadde snakket om det, så jeg bestilte kun til meg og min sønn. Pappa sporte om jeg kunne avbestille turen, og booke på nytt, bare at vi da reiste torsdag ettermiddag istedenfor fredag morgen. 

Jeg glemte å bestille avbestillings forsikring, så det er ikke noe vits å avbestille. Da mister jeg 8000,- Men jeg tenkte det kunne da gå an endre datoen på bestillingen. Det pleier ikke å være et problem. Koster en 600kr. Men neida. Det var vist ikke mulig. Bestillingen er låst. Dette finner jeg veldig rart. Noen andre som har vært borti det?

Joda, er helt og holdent min egen feil. Legger ingen skyld på norwegian i det hele tatt. Bare stusser på at det ikke går an å endre dato for utreise 

Anonymkode: 65cb5...75e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan ikke faren din kjøpe egen billett på samme avgang som dere?

Skrevet

Joda han kan det. Men han ville betale for turen, og i tillegg sørge for at vi fikk hele fredagen i London. Det går jo litt tid i reise. Men men. Vi får uansett 2 dager tilsammen 😊

Skrevet

Ving?

Anonymkode: d57d7...caa

Skrevet

Norwegian

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Igår bestilt jeg pakkereise til London. Fly + hotell, fredag til søndag. 1 time etter jeg hadde betalt, ringte min pappa og lurte på om jeg hadde tenkt noe mer på London turen, for han ville gjerne være med. Jeg glemte helt at vi hadde snakket om det, så jeg bestilte kun til meg og min sønn. Pappa sporte om jeg kunne avbestille turen, og booke på nytt, bare at vi da reiste torsdag ettermiddag istedenfor fredag morgen. 

Jeg glemte å bestille avbestillings forsikring, så det er ikke noe vits å avbestille. Da mister jeg 8000,- Men jeg tenkte det kunne da gå an endre datoen på bestillingen. Det pleier ikke å være et problem. Koster en 600kr. Men neida. Det var vist ikke mulig. Bestillingen er låst. Dette finner jeg veldig rart. Noen andre som har vært borti det?

Joda, er helt og holdent min egen feil. Legger ingen skyld på norwegian i det hele tatt. Bare stusser på at det ikke går an å endre dato for utreise 

Litt merkelig for ifølge Norwegian så skal du kunne endre dato mot et gebyr på 900 + eventuell prisdifferanse inntill 30 min før opprinnelig avgang. Ta en telefon og hør med dem, og vis til det som faktisk står på deres egen hjemmeside.

Avbestillingsforsikring ville uansett ikke hjulpet deg.

Skrevet

Trodde du kunne kansellere innen 24 timer.

Anonymkode: 6810a...cf6

Skrevet
På 23.9.2019 den 10.05, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på å bestille pakkereise kontra fly og hotell hver for seg. Hadde du kun hatt fly så hadde du kunne endret mot gebyr. Pakkereiser , da de rimeligste er stort sett alltid låst når du har gjennomført bestillingen. En avbestillingsforsikring dekker da ikke dette uansett. Den gjelder for avbestilling ved sykdom før avreise mot en legeerklæring. Jeg jobber med dette, så det er helt vanlig på denne type reise

Anonymkode: e3049...64b

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, Kjetil E skrev:

Litt merkelig for ifølge Norwegian så skal du kunne endre dato mot et gebyr på 900 + eventuell prisdifferanse inntill 30 min før opprinnelig avgang. Ta en telefon og hør med dem, og vis til det som faktisk står på deres egen hjemmeside.

Avbestillingsforsikring ville uansett ikke hjulpet deg.

Det er forskjell på fly for seg selv og pakkereise, da er det pakker som er sydd sammen med hotell, gjerne det rimeligste av det rimellige

Anonymkode: e3049...64b

• Liker 1
Skrevet

Du kan vel avbestilleinnen 4 timer hos Norwegian. Mulig denne angrefristen kun gjelder på innenlands-fly?

Anonymkode: 8bcd6...6fa

Skrevet

Ser ikke helt forskjellen mellom torsdag kveld og fredag morgen. Torsdag kveld gir egentlig kun en utgift på en ekstra natt, uten at man egentlig får noe særlig igjen for det. Tenker dere skal glede dere til reisen, og ikke bruke mer tid på dette.

Anonymkode: 164b3...769

• Liker 1
Skrevet
På 24.9.2019 den 23.06, AnonymBruker skrev:

Du kan vel avbestilleinnen 4 timer hos Norwegian. Mulig denne angrefristen kun gjelder på innenlands-fly?

Anonymkode: 8bcd6...6fa

Gjelder vel alle. Brukt den selv etpar ganger. Avbestillt på nettet selv.

Anonymkode: b5ddf...ead

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...