Gå til innhold

Hvilke biler kan startes og varmes med app?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre enn elbiler?

Anonymkode: 201ed...15b

Skrevet

Noen hybridbiler kan vel det. Vet i alle fall at Mitsubishi Outlander har en app.

Ellers kan det hende Webasto har fått/snart får app til sine motorvarmere?

Skrevet
11 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Noen hybridbiler kan vel det. Vet i alle fall at Mitsubishi Outlander har en app.

Ellers kan det hende Webasto har fått/snart får app til sine motorvarmere?

Snart? Morra mi har appstyring på sin 2014 modell

Anonymkode: b2c1a...56f

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Snart? Morra mi har appstyring på sin 2014 modell

Ikke el-bil**

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke el-bil**

Ja, nettopp. Fint å få det bekreftet da :)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Andre enn elbiler?

Volvo har, når du betaler for det. Da kan du fjernstarte bilen, eller webasto, og du kan se utetempen der den står. Pluss mye anna som ligger i det systemet.

Skrevet
2 timer siden, tdm900 skrev:

Volvo har, når du betaler for det. Da kan du fjernstarte bilen, eller webasto, og du kan se utetempen der den står. Pluss mye anna som ligger i det systemet.

Så det er først og fremst bare elbiler som har det? Hvorfor henger de andre så etter? Kan da ikke være så vanskelig å få til?

Skrevet

Det finnes, men det koster. Webasto og Defa har sikkert som kan ettermonteres? Det enkleste er nok å bestille ny bil med det  .

Så må man nok ha et abonnement i tillegg dersom bilen ikke står nærmt nok der man befinner seg.

Min Volvo lastebil kan fjernstyres med app dersom jeg har VAS, Opel har vel On Star eller noe sånt osv. 

Jeg har programmert min, slik at den er varm når jeg begynner på jobb. 

Anonymkode: 6144d...228

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det er først og fremst bare elbiler som har det? Hvorfor henger de andre så etter? Kan da ikke være så vanskelig å få til?

Kan du ikke lese? Jeg sier at Volvo har det, og det er noe de hadde lenge før de kom med sine ladbare hybrider.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man bør vel ha internett-tilgang for at app skal fungere, og de færreste biler har vel det?

Skrevet
1 time siden, jabx skrev:

Man bør vel ha internett-tilgang for at app skal fungere, og de færreste biler har vel det?

Ja, det settes inn et simkort på de som har mulighet for slik tilleggsutstyr.

Skrevet (endret)

Outlander har app, den er gratis. Volvo har også app - den må man betale for.

Ellers har mange biler tidsstyring, f.eks ford, VW. Ford og VW leveres også med webastofjernkontroll, som jo nesten er det samme som appen. Det samme gjelder opel, og kanskje også en del andre merker alt etter utstyrsnivå.

Endret av CabinCruiser
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi fossilbiler bygges av og for gamle menn. Veldig lite innovasjon. 

image.thumb.png.66843447080ac6149f1fcb387c201ce5.png

• Liker 1
Skrevet

Min Merzedes B klasse, kan varmes opp med en fjernkontroll, Audi q 7 med app, ene bensin andre hybrid.

Skrevet

Vår Skoda superb har app hvor vi kan bl.a slå på varmen, låse bilen, se hvor bilen er, osv 

Anonymkode: 13e25...315

Annonse
Skrevet
53 minutter siden, CabinCruiser skrev:

Outlander har app, den er gratis. Volvo har også app - den må man betale for.

Ellers har mange biler tidsstyring, f.eks ford, VW. Ford og VW leveres også med webastofjernkontroll, som jo nesten er det samme som appen. Det samme gjelder opel, og kanskje også en del andre merker alt etter utstyrsnivå.

Begge appene er gratis, forskjellen er at Mitsubishi kobles til hjemmenettverket, Volvo har eget simkort og du kan starte motor m/webasto, hvor den går i 15min før den stopper. Du kan også også starte bare webasto, og dette kan du gjøre fra hvor som helst når du har mobildekning.

Anonymkode: 19cdf...9c2

• 2 uker senere...
Skrevet

Vår Volvo fra 2014 kan varmes, åpnes, lukkes, sjekke dieselmengde, hvor bilen er, hvor den har kjørt, legge inn adresse til GPS og drivstofforbruk osv på en app. Kan ikke startes. Er hverken hybrid eller el-bil 

Anonymkode: e5307...642

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...