AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Du ser bare bedre og bedre ut synes ikke noe om det, høres ut som han ikke synes jeg så pen ut før. Noen flere som ville tatt det sånn? Er ingen jeg styrer med, bare en random fyr fra fortiden som jeg møtte her om dagen. Anonymkode: 6dbde...af0
Gjest #Rasshøl Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Du blir jo eldre... Det var ment som et kompliment. Positivt! -Det var hyggelig sagt, sier du neste gang.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 Jeg har selv fått høre at jeg ser bedre og bedre ut, men det vet jeg at jeg gjør.😉 Anonymkode: da4b1...c9f 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 Tror ikke han mente det slik du tolket det. Selv om han synes du ser bedre ut nå, betyr ikke det han synes du ikke var pen før... Anonymkode: 18f3e...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 Han syns du var fin før og enda bedre nå! Han hadde jo ikke behøvd å si noe som helst, ta det som et kompliment 😊 Anonymkode: f4f2a...67d 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 Det er vel kanskje slik at når vi forelsker oss så blir personen bare penere og penere en stund? Jeg mener, selv om utseende og personen virker bra fra første stund, så blir h*n enda bedre når en oppdager hvor fantastisk personen er. Noe i den gaten? Jeg ville tatt det som et kompliment Anonymkode: 8f1f5...85d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå