Gå til innhold

nå har jeg hatt jentesex også!

Fremhevede innlegg

Gjest gjest nå...
Skrevet

...og det var en positiv opplevelse...da jeg traff henne igjen fikk jeg skikkelig hjertet i halsen og det brant godt i brystet...ble rød i kinnene og begynte å stamme...skal på date om noen dager...lurer på hvor dette bærer hen!...er 24 og har bare hatt gutter, dette er min første opplevelse og erfaring med ei jente.

Videoannonse
Annonse
Gjest Minni Rosendal
Skrevet

Synes slettes ikke noe om dette.

Gjest Bernhard
Skrevet
Synes slettes ikke noe om dette.

Det er neppe noen som tvinger deg til det, heller.

Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Det er neppe noen som tvinger deg til det, heller.

Nei. Men, man kan vel få lov til å ikke syntes for det????

Gjest Bernhard
Skrevet

Nei. Men, man kan vel få lov til å ikke syntes for det????

Hva i helv... mener du?

Det er jo nettopp det hun gjør, altså synes noe om det? ..og du mener at hun ikke skal syn(t)es noe om det? Eller??

Setningen din blir bortimot meningsløs for meg. Hva gjør forresten det infinitivsmerke inni setningen?

Skrevet

Noen liker det, andre ikke.

Har selv erfaring med jentesex og har hatt flere deilige opplevelser. Ikke bry deg med om andre missliker det. Dra på date og se hvor det går :D

Skrevet

Så bra for deg!

Hvorfor kommer det ALLTID kipe tilbakemeldinger når noen forteller om noe de opplever som bra?

Gjest Dazed
Skrevet

Så bra. Dra på date og kos deg skikkelig :)

Lykke til :>

merkelig at all kritikk kommer fra gjester da? :roll:

Gjest gjest nå...
Skrevet
Så bra for deg!

Hvorfor kommer det ALLTID kipe tilbakemeldinger når noen forteller om noe de opplever som bra?

Ja, det lurer jeg på også...

søstera mi og jeg har snakket mye om at det er rart det ikke er noen bifile eller homofile i slekta... det ser ut til at den personen er meg... snart vet de fleste på dette lille stedet om dette, og da må jeg stå til ansvar for mine handlinger...og det er mange som ikke synes noe om "slikt"...det begynner å ane meg hva slags konsekvenser dette kan få for meg og livet mitt... (litt klump i halsen nå) men jeg følger hjertet mitt

Skrevet

Lykke til og kos deg!

Skrevet

Lykke til. Og ikke bry deg om hva andre sier og mener, så lenge du har det bra er det det som er viktig ;)

Skrevet
Lykke til. Og ikke bry deg om hva andre sier og mener' date=' så lenge du har det bra er det det som er viktig ;)[/quote']

Helt enig. Følg ditt hjerte, ditt begjær og la resten av verden (spesielt de som ikke synes noe om det) seile sin egen sjø!

Skrevet

Lykke til på daten,håper du får en fin opplevelse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...