Gå til innhold

Bok: Medical Medium av Anthony William

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 3.1.2025 den 13.19):

Nå fant jeg en gammel tråd. Men jeg har akkurat begynt på denne kuren selv, så lurer på hvordan det går med deg nå TS? Jeg er i 50 årene og har hatt "mye" oppigjennom som ikke legene har kunnet hjelpe meg med, (også ME) men har ikke vært sykmeldt, er i full jobb. Har bare lyst til å bli kvitt kroniske plager og også unngå å utvikle lavt stoffskifte (jeg har hatt Hashimoto i mange år). Så da jeg kom over denne boka tenkte jeg, det er jo verdt å prøve. Har også barn med Hashimoto/lavt stoffskifte, og jeg tenkte jeg kunne være en forsøksperson. Ønsker et bedre liv for ungene enn et liv på medisiner. Tenker jo å prøve dette uansett, men hadde vært gøy med erfaringer nå så lenge etterpå? Så hvis du er her og kan dele erfaringer blir jeg veldig glad!

Anonymkode: 5bdce...a8b

Jeg er ikke TS, men har brukt protokollene hans i mange år. Det jeg har blitt kvitt er vondt i et kne, svimmelhet, sure oppstøt, forstoppelse, oppblåst mage (jeg så konstant gravid ut), håravfall, depresjon, stivhet i kroppen, og et konstant "press" og kalsifisering på skjoldkjertelen, og kalsifisering i et bryst. Jeg fikk også redusert en utmattelse som begynte å bli skikkelig ille da jeg fant protokollene. Så jeg vil si det er absolutt verdt å prøve.

Anonymkode: 6c75f...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Slutt med det tullet der. Hvorfor tillater kg dette?»kan ikke skade» liksom? 

Anonymkode: 9b88f...8e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...