Gå til innhold

Brei?


Regiakakao

Anbefalte innlegg

Føler meg sykt feit, trener vanligvis 5 ganger i uken. 3 ganger volleyballtrening og gym og fysisk aktivitet og helse på skolen (samme dag) så 4 skoletimer går til aktivitet på torsdagene . 2. og 3. time og 6 og 7.time men har vært syk med lungebetennelse de siste to ukene og har dermed ikke trent for å unngå å pushe meg for hardt og for å bli fortest mulig frisk. 

 

Edit: slettet bilder. 
_popcorn_, moderator

 

Endret av _popcorn_
Slettet bilder
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har en helt normal og sunn kropp! :) Du kunne fint veid mer og fortsatt vært normalvektig og sunn.

Ser at du er veldig ung. Den følelsen du sitter med nå, den sitter bare i hodet ditt. Mange får slike tanker når de ikke får vært så aktiv som de pleier å være. Det handler i stor grad om at kroppen blir skikkelig daff når man ikke rører seg, og dermed føler man seg kanskje både slapp og lat. Dersom formen din tillater det, kan du jo ta deg en liten luftetur. Det bruker å hjelpe. 

God bedring :) 

Anonymkode: f4284...91a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du ser helt normal, flott og frisk! VIRKELIG! Ha det gøy på trening, ikke tenk så mye på kropp og slikt, få fokus på noe annet mer viktigere,som skole, kunnskaper osv som du sikkert allerede har, men fokuser mer

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke tykk. Fin og slank er du 😊 Vi er vår verste fiende om hvordan vi tenker om oss selv. 
 

Jeg er overvektig og burde gå ned i vekt. Sliter med depresjon og angst som gjør det vanskelig å være så aktiv.

Anonymkode: ce4bb...340

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Regiakakao said:

Er langt i fra frisk, tærer på kroppen med lite mat over flere måneder, har lavt folat og mister hår.  Skole går ikke grunnet spiseforstyrrelse så.... Ender opp med å grine under prøver...

Oppsøk lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er tynn og har absolutt ingenting å bekymre deg for! Sitter nok mest i hodet, håper virkelig du får den hjelpen du trenger... 

Anonymkode: 8f498...4e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk kommer med tilbakemeldinger til deg, og sier du ikke er tykk, for det er du ikke. Tror du skal snakke med noen du har tillit til om dette videre. 

Anonymkode: ce4bb...340

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen din er helt normal. Ikke for tynn og ikke for tykk. Helt normalt slank, normalvektig. 

Anonymkode: c9d75...42e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter, 

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få. Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med Mental Helse, som er en telefon- og nettjeneste for alle som trenger noen å snakke eller skrive med noen om livets utfordringer. Du kan ringe til dem døgnet rundt på 116 123 eller benytte deg av nettsiden deres. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og du kan ta kontakt som anonym.

Du kan også ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver. Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her. Håper du får hjelp til å bli frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå.

 

Med vennlig hilsen

_popcorn_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...