Gjest lm Skrevet 18. mai 2005 #1 Skrevet 18. mai 2005 Er av den litt gammeldagse sorten, og vil gjerne bli fulgt til alters. Dessverre lever ikke pappa lengre. Er derfor litt i tvil om hvem jeg skal spørre. Mamma er jo et alternativ og det samme er min bror. Hadde egentlig tenkt å spørre broren min, men er redd mamma har forhåpninger om at hun skal bli spurt. Har også et godt forhold til min stefar, og vet at han hadde blitt veldig rørt om jeg hadde spurt ham. Noen tips?
Bokalven Skrevet 18. mai 2005 #2 Skrevet 18. mai 2005 Gjør det du føler er mest riktig for deg, tenk ikke så mye på hva andre mener og tror.
Olifant Skrevet 18. mai 2005 #3 Skrevet 18. mai 2005 Gjør det du føler er mest riktig for deg' date=' tenk ikke så mye på hva andre mener og tror.[/quote'] :enig_animasjon: Jeg skal sannsynligvis følges av både mammaen og pappen min jeg!
Jannibrud Skrevet 19. mai 2005 #4 Skrevet 19. mai 2005 Jeg er dessverre i samme situasjon som deg, at jeg ikke lenger har min far i live. Vi velger derfor å gå opp til alters sammen. Gjør det som føles mest riktig for deg. Syns alle dine alternativ hørtes fine ut
Miori Skrevet 19. mai 2005 #5 Skrevet 19. mai 2005 Tenkte jeg kunne spørre om dette her... Om man har en far i live, men ikke ønsker at han skal følge meg opp kirkegulvet, kan man velge noen andre?? Som feks bror?
Gjest lillelou Skrevet 19. mai 2005 #6 Skrevet 19. mai 2005 Tenkte jeg kunne spørre om dette her... Om man har en far i live, men ikke ønsker at han skal følge meg opp kirkegulvet, kan man velge noen andre?? Som feks bror? Jeg ønsker heller ikke å bli fulgt av min far, og jeg vurderer å gå sammen med min forlover.Er sikkert greit for nervenes del at jeg ikke går alene :-)
Miori Skrevet 19. mai 2005 #7 Skrevet 19. mai 2005 Jeg ønsker heller ikke å bli fulgt av min far, og jeg vurderer å gå sammen med min forlover.Er sikkert greit for nervenes del at jeg ikke går alene :-) Hadde i utgangspunktet tenkt til å gå alene.. Men mamma sier at jeg ikke vet hvor nervøs jeg kommer til å være, så det er greit å ha en arm å holde seg i....
Gjest Soon Mrs S Skrevet 19. mai 2005 #8 Skrevet 19. mai 2005 Siden min pappa ikke lenger er blant oss så har jeg valgt å spørre min lillebror. Mamma ble tydeligvis litt skuffet fordi hun tenkte at hun skulle følge meg. Men etter å ha forklart henne min begrunnelse så var det med ett lettere for henne å forstå hvorfor
Gjest uhu Skrevet 19. mai 2005 #9 Skrevet 19. mai 2005 Pappa er også dessverre død. Vi har diskutert dette, og har i fellesskap kommet fram til at vi går sammen.
Gjest Gjesta Skrevet 19. mai 2005 #10 Skrevet 19. mai 2005 Hadde i utgangspunktet tenkt til å gå alene.. Men mamma sier at jeg ikke vet hvor nervøs jeg kommer til å være, så det er greit å ha en arm å holde seg i.... Å herregud, ja.......... Dersom pappaen min ikke hadde levd vet jeg ikke hvem jeg skulle valgt. Jeg har ingen brødre, men fem onkler. Og å velge blandt dem.........? Nei det ville ha vært nesten umulig. Men å gå alene hadde jeg aldri fiksa.
Miori Skrevet 19. mai 2005 #11 Skrevet 19. mai 2005 Å herregud, ja.......... Dersom pappaen min ikke hadde levd vet jeg ikke hvem jeg skulle valgt. Jeg har ingen brødre, men fem onkler. Og å velge blandt dem.........? Nei det ville ha vært nesten umulig. Men å gå alene hadde jeg aldri fiksa. :o
Gjest lm Skrevet 19. mai 2005 #12 Skrevet 19. mai 2005 Enig med Miori; har ikke lyst å gå alene. Redd jeg kommer til å være nervøs og ikke minst spent... Skulle gjerne hatt pappa tilstede, men det blir nok ikke verst å ha bror, mor eller stefar ved min side heller :-)
Gjest Gjesta Skrevet 21. mai 2005 #13 Skrevet 21. mai 2005 :o Blir litt nysgjerrig på hva du mener med den smileyen...?
fant Skrevet 21. mai 2005 #14 Skrevet 21. mai 2005 Om man har en far i live, men ikke ønsker at han skal følge meg opp kirkegulvet, kan man velge noen andre?? Som feks bror? Du kan godt velge noen andre. Jeg skal følges opp av min sønn på 7 år, tror det blir kjempeflott Min far kommer i bryllupet vårt, men jeg ønsker ikke å bli fulgt av han, har hatt utrolig lite kontakt med han de siste fire årene....
Gjest Principessa Skrevet 21. mai 2005 #15 Skrevet 21. mai 2005 hvis jeg ikke hadde hatt pappa der ved min side, ville jeg valgt mamma...har sett bilder hvor bruden blir fulgt opp av sin mor, og det er veldig fint det også! Men som så mange andre skriver her inn...følg ditt hjerte, ikke tenk p hva andre tenker, føler og tror.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå