Gjest The_sea Skrevet 22. september 2019 #1 Skrevet 22. september 2019 Hei. Jeg tror jeg har hatt sex med beskyttelse hele veien, men har vært redd for at kondomet har sprukket med de siste sex partnerne, og er nå livredd for Hepatitt c, syfilis og herpes. Har testet meg for hiv etter 11,4 uker på en hurtigtest og var negativ. Så jeg kan utelukke det, selvom jeg har angst for det også . Jeg har leddsmerter og vondt nederst i magen, og på siden og bak på korsryggen, og er redd for å ha fått hepatitt. Har vaksinert meg mot hepatitt b og hpv. Er livredd. Jeg klør og har mye utflod, og lukter noen ganger rart nedentil, og har hatt dette lenge siden 2017. Magesmertene, og på siden av magen har kommet i det siste. Jeg klarer ikke å kysse folk eller ha sex lenger selv med kondom. Har ikke klamydia eller gonorè
Gjest The_sea Skrevet 22. september 2019 #2 Skrevet 22. september 2019 Akkurat nå, The_sea skrev: Hei. Jeg har hatt sex med beskyttelse hele veien, men har vært redd for at kondomet har sprukket med de siste sex partnerne, og er nå livredd for Hepatitt c, syfilis og herpes. Har testet meg for hiv etter 11,4 uker på en hurtigtest og var negativ. Så jeg kan utelukke det, selvom jeg har angst for det også . Jeg har leddsmerter og vondt nederst i magen, og på siden og bak på korsryggen, og er redd for å ha fått hepatitt. Har vaksinert meg mot hepatitt b og hpv. Er livredd. Jeg klør og har mye utflod, og lukter noen ganger rart nedentil, og har hatt dette lenge siden 2017. Magesmertene, og på siden av magen har kommet i det siste. Jeg klarer ikke å kysse folk eller ha sex lenger selv med kondom. Har ikke klamydia eller gonorè
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #3 Skrevet 22. september 2019 Kanskje det burde si deg noe om at du ikke passer så godt til å knulle rundt? Anonymkode: 203cc...8d8 1
Jr.Garcon Skrevet 22. september 2019 #4 Skrevet 22. september 2019 46 minutter siden, The_sea skrev: Hei. Jeg tror jeg har hatt sex med beskyttelse hele veien, men har vært redd for at kondomet har sprukket med de siste sex partnerne, og er nå livredd for Hepatitt c, syfilis og herpes. Har testet meg for hiv etter 11,4 uker på en hurtigtest og var negativ. Så jeg kan utelukke det, selvom jeg har angst for det også . Jeg har leddsmerter og vondt nederst i magen, og på siden og bak på korsryggen, og er redd for å ha fått hepatitt. Har vaksinert meg mot hepatitt b og hpv. Er livredd. Jeg klør og har mye utflod, og lukter noen ganger rart nedentil, og har hatt dette lenge siden 2017. Magesmertene, og på siden av magen har kommet i det siste. Jeg klarer ikke å kysse folk eller ha sex lenger selv med kondom. Har ikke klamydia eller gonorè Ta blodprøver og test deg for hepatitt osv også? Det har sikkert gått bra,men det kan jo muligens være en ide og ikke ha sex med flere partnere/hyppige bytter osv om man ønsker og sikre seg mot kjønnssykdommer og infeksjonssykdommer.
Gjest The_sea Skrevet 22. september 2019 #5 Skrevet 22. september 2019 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje det burde si deg noe om at du ikke passer så godt til å knulle rundt? Anonymkode: 203cc...8d8 Jeg knuller ikke rundt. Bruker kondom, men er redd for at den sprakk. Skal på oppfølging på akuttmottaket på legevakta for å teste meg igjen om to uker, og er stresset. Hehe
isw Skrevet 22. september 2019 #6 Skrevet 22. september 2019 2 timer siden, The_sea skrev: Jeg knuller ikke rundt. Bruker kondom, men er redd for at den sprakk. Skal på oppfølging på akuttmottaket på legevakta for å teste meg igjen om to uker, og er stresset. Hehe Jeg tror dette er mer helseangst enn seksuelt relatert. Du bruker kondom og gjør alt riktig foruten at det er et blindspor å teste seg hele tiden. Dette må løses psykologisk og ikke ved å gå på akuttmottaket. 1
Gjest The_sea Skrevet 22. september 2019 #7 Skrevet 22. september 2019 47 minutter siden, isw skrev: Jeg tror dette er mer helseangst enn seksuelt relatert. Du bruker kondom og gjør alt riktig foruten at det er et blindspor å teste seg hele tiden. Dette må løses psykologisk og ikke ved å gå på akuttmottaket. Ja kanskje. Kan medisiner påvirke testresultatene? Går på truxal og medisiner mot soppinfeksjon.. Og er redd for å bli positiv når jeg er ferdig med kuren
isw Skrevet 23. september 2019 #8 Skrevet 23. september 2019 20 timer siden, The_sea skrev: Ja kanskje. Kan medisiner påvirke testresultatene? Går på truxal og medisiner mot soppinfeksjon.. Og er redd for å bli positiv når jeg er ferdig med kuren Nei, absolutt ikke. Men siden du går på Truxal sliter du kanskje litt med angst allerede?
Gjest The_sea Skrevet 23. september 2019 #9 Skrevet 23. september 2019 6 minutter siden, isw skrev: Nei, absolutt ikke. Men siden du går på Truxal sliter du kanskje litt med angst allerede? Ja gjør det
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #10 Skrevet 23. september 2019 Søk hjelp, ikke lag tråder om dette. Anonymkode: a6b89...4c2 2
Chili_pepper Skrevet 23. september 2019 #11 Skrevet 23. september 2019 På 22.9.2019 den 15.58, The_sea skrev: Hei. Jeg tror jeg har hatt sex med beskyttelse hele veien, men har vært redd for at kondomet har sprukket med de siste sex partnerne, og er nå livredd for Hepatitt c, syfilis og herpes. Har testet meg for hiv etter 11,4 uker på en hurtigtest og var negativ. Så jeg kan utelukke det, selvom jeg har angst for det også . Jeg har leddsmerter og vondt nederst i magen, og på siden og bak på korsryggen, og er redd for å ha fått hepatitt. Har vaksinert meg mot hepatitt b og hpv. Er livredd. Jeg klør og har mye utflod, og lukter noen ganger rart nedentil, og har hatt dette lenge siden 2017. Magesmertene, og på siden av magen har kommet i det siste. Jeg klarer ikke å kysse folk eller ha sex lenger selv med kondom. Har ikke klamydia eller gonorè Vondt nederst i magen og på siden og bag korsryggen KAN være symptomer på UVI. Kløe og utflod KAN være symptomer på sopp. Det kan også være ingenting. Om leveren var betent, ville du mest sannsynlig ha vondt lengere oppe i magen, og ikke nederst. Mest sannsynlig er det ikke noe alvorlig. Synes hellere du bør fokusere på å finne en måte å håndtere angsten din på. Høres slitsomt ut.
isw Skrevet 23. september 2019 #12 Skrevet 23. september 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Søk hjelp, ikke lag tråder om dette. Anonymkode: a6b89...4c2 Dette er da ingen akuttmedisinsk tilstand eller liv i fare, hvis trådstarter føler det hjelper er det da ingenting i veien med å starte en tråd? Ut fra medisinene er det også tydelig at trådstarter får behandling for angst.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #13 Skrevet 23. september 2019 5 minutter siden, isw skrev: Dette er da ingen akuttmedisinsk tilstand eller liv i fare, hvis trådstarter føler det hjelper er det da ingenting i veien med å starte en tråd? Ut fra medisinene er det også tydelig at trådstarter får behandling for angst. Mener jo selvfølgelig hjelp for den psykiske biten. Det er ikke lurt å lage slike tråder når man sliter, det kan komme svar som gjør en redd og bekymret. Ts har laget flere tråder om samme tema. Anonymkode: a6b89...4c2 1
isw Skrevet 23. september 2019 #14 Skrevet 23. september 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mener jo selvfølgelig hjelp for den psykiske biten. Det er ikke lurt å lage slike tråder når man sliter, det kan komme svar som gjør en redd og bekymret. Ts har laget flere tråder om samme tema. Anonymkode: a6b89...4c2 Ja, men jeg håper det er for den psykiske biten Ts får hjelp. Jeg er sikker på at køene på legevakten hadde vært vesentlig kortere om folk hadde sluttet med råd på alle mulige forum om å dra på legevakten for alt fra vondt i en finger til forkjølelse. Legevakten er for akutt alvorlig sykdom. Altså både akutt og alvorlig.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #15 Skrevet 23. september 2019 2 minutter siden, isw skrev: Ja, men jeg håper det er for den psykiske biten Ts får hjelp. Jeg er sikker på at køene på legevakten hadde vært vesentlig kortere om folk hadde sluttet med råd på alle mulige forum om å dra på legevakten for alt fra vondt i en finger til forkjølelse. Legevakten er for akutt alvorlig sykdom. Altså både akutt og alvorlig. Hvorfor drar du inn legevakten? Anonymkode: a6b89...4c2
isw Skrevet 23. september 2019 #16 Skrevet 23. september 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor drar du inn legevakten? Anonymkode: a6b89...4c2 Fordi ts selv beskriver akuttmottaket i innlegget sitt. Jeg håper virkelig hun ikke drar dit.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2019 #17 Skrevet 23. september 2019 9 minutter siden, isw skrev: Fordi ts selv beskriver akuttmottaket i innlegget sitt. Jeg håper virkelig hun ikke drar dit. Hun sier hun skal på oppfølging, og det burde hun selvfølgelig følge. At du oppfordrer til noe annet er uansvarlig når du ikke vet hvorfor hun har vært der i utgangspunktet. Anonymkode: a6b89...4c2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå