AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #1 Del Skrevet 22. september 2019 Det hoper seg opp, og jeg savner å bla i ekte album. Hvor burde jeg fremkalle bildene for å ikke ruinere meg helt? Anonymkode: 82e83...5ff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 22. september 2019 #2 Del Skrevet 22. september 2019 Tenker du på utskrifter, eller fremkalling av analoge filmruller? Japan Photo har ganske greie priser, og synes ikke kvaliteten var så verst. Har bestilt utskrifter både fotopapir, samt akrylglass, og var jevnt over fornøyd med begge deler. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supernova17 Skrevet 22. september 2019 #3 Del Skrevet 22. september 2019 Det er lurt å fremkalle mange på en gang for å spare penger. Jeg synes heller ikke at Japan Photo er så verst, men selv fremkaller jeg når jeg er i utlandet. Det er mye billigere! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #4 Del Skrevet 22. september 2019 Lager fotobøker til oldeforeldrene. Ellers har jeg en fotoprinter. Så om vi ønsker noe på papir så printer jeg selv. (heter forresten ikke fremkalling lengre, det var noe man gjorde med analoge bilder. Fra minnekort printer man.) Anonymkode: 6b2e4...1fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2019 #5 Del Skrevet 22. september 2019 Har fremkalt flere plasser. Fotoknudsen er rimeligst, men har helt klart dårligst kvalitet på bildene. Bildene fra Japanphoto/Cewe blir klare og skarpe. Betaler heller litt mer for god kvalitet Anonymkode: 85724...5de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2019 #6 Del Skrevet 25. september 2019 Jeg liker nfoto. Bra priser og god kvalitet. Har prøvd både Fotoknudsen og JapanPhoto også. Sistnevnte har god kvalitet, men koster også mer. Anonymkode: 8b94f...d65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2019 #7 Del Skrevet 26. september 2019 Anbefaler Japan foto. Ikke elite foto hvertfall. Helt elendig kvalitet. Anonymkode: 5c4c7...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå