AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Hei! Jeg lurer litt på hva som er normen når det kommer til utgifter i utdrikningslag. Jeg har en vennegjeng på ca 10 stk, hvor alle har kjent hverandre siden barneskolen. Noen av de er studenter, og andre i ulike situasjoner som gjør at de ikke har god råd. Jeg har ikke diskutert utdrikningslag med hun som er forloveren min enda, men jeg ønsker ikke at vennene mine skal ut med masse penger. Jeg ønsker ikke at noen skal måtte takke nei på grunn av økonomi. Forloveden min og jeg har diskutert litt rundt dette og kommet frem til at vi legger av penger til utdrikningslag. Ville du syntes det var sært om du ble bedt i et utdrikningslag der brud/brudgom står for alle utgiftene? 😊 Anonymkode: 25362...e30
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #2 Skrevet 21. september 2019 Vi gjorde det sånn. Vi får gratis hotellovernattinger og diverse utflukter gjennom familien min, så da var det bare naturlig at jeg ordnet det til hele gjengen. De betalte litt pynt og litt alkohol da... Anonymkode: eadec...730 1
Daria Skrevet 21. september 2019 #3 Skrevet 21. september 2019 Jeg ville helt ærlig tenkt litt kontrollfreak-bridezilla som var litt for opptatt av å få akkurat det dyre utdrikningslaget hun ønsket seg - koste hva det koste ville... Jeg skjønne at det er godt ment fra din side, men litt av poenget med et utdrikningslag er at det arrangeres for buden, ikke av bruden. Et utdrikningslag trenger ikke koste all verden - jeg har vært i mange og de dyreste ha ikke nødvendigvis vært hverken de morsomste, hyggeligste eller mest minneverdige.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #4 Skrevet 21. september 2019 2 minutter siden, Daria skrev: Jeg ville helt ærlig tenkt litt kontrollfreak-bridezilla som var litt for opptatt av å få akkurat det dyre utdrikningslaget hun ønsket seg - koste hva det koste ville... Jeg skjønne at det er godt ment fra din side, men litt av poenget med et utdrikningslag er at det arrangeres for buden, ikke av bruden. Et utdrikningslag trenger ikke koste all verden - jeg har vært i mange og de dyreste ha ikke nødvendigvis vært hverken de morsomste, hyggeligste eller mest minneverdige. Haha, det er nok meg på en prikk, men det er jo mine dager og jeg syntes det var fantastisk! Anonymkode: eadec...730
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå