Flettfrid Skrevet 24. september 2019 #61 Del Skrevet 24. september 2019 20 timer siden, SupaWoman skrev: Det har Flettfrid også. Haha 😁 ja jeg hadde kommet borti en tast for mye der ser jeg. Jeg skriver forøvring ikke blogginnlegg så da er ikke skrivefeil like "farlig". Skal man bli en god og stor blogger så er første bud å skrive bra og feilfritt. Har man lese/skrivevansker så kan man bruke rettskrivningsprogrammer. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. september 2019 #62 Del Skrevet 24. september 2019 1 time siden, kleggen123 skrev: Tenk å lage et sånt styr av den ene kommentaren min "fin blogger det" 😂 Lite å gjøre. Jeg er ikke hårsår. Den kommentaren ble skrevet litt i full fart. Mente selvfølgelig hagler Du klarte nå ihvertfall å skaffe mer oppmerksomhet rundt bloggen da. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 24. september 2019 #63 Del Skrevet 24. september 2019 1 time siden, Flettfrid skrev: Haha 😁 ja jeg hadde kommet borti en tast for mye der ser jeg. Jeg skriver forøvring ikke blogginnlegg så da er ikke skrivefeil like "farlig". Skal man bli en god og stor blogger så er første bud å skrive bra og feilfritt. Har man lese/skrivevansker så kan man bruke rettskrivningsprogrammer. Ja, blir litt som å lese en stil en 1 klassing har klasset sammen. Det er i det minste litt underholdende da, selv om slik skriving verken er troverdig eller inspirerende på noe vis. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andeby Skrevet 1. oktober 2019 #64 Del Skrevet 1. oktober 2019 På 21.9.2019 den 13.39, arnebjarejesubarne skrev: Hadde ikke noe annen intensjon en å dele noe jeg synest er bra lesing. Men hær henger nettrollene seg på med en gang. Det at du kaller deg for arnebjarnejesusbarne bekrefter jo det at nett trollene har rett denne gangen her 😂 om bloggen er ærlig så er vertfall ikke reklamen for bloggen ærlig 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skepcisco Skrevet 1. oktober 2019 #65 Del Skrevet 1. oktober 2019 Etter å ha kikket litt i bloggen tror jeg trådstarter er kjæresten til bloggeren. Språkbeherskelsen er ganske lik. Ikke det at bloggeren er så mye bedre, men hun han en annen stil. Men i den grad det betyr noe har han nok fått et manuskript med henne om hva han skal skrive og hvor han skal skrive det. At han påstår hun er ærlig, og har mye å komme med faller på sin egen urimelighet for alle som har lest bare et blogginnlegg. (Anbefales ikke) Tror nok (dessverre) at 90% av faste lesere kun klikker innom for å få seg en god latter da det fremstår som et tragikomisk muppetshow iscenesatt av en rosa versjon av Dum og Dummere. (Beklager til Jim Carrey og Jeff Daniels om jeg gikk over streken der. Det var bare at tittelen passet så godt) Det er også tydelig at dumskap og selvinnsikt går hånd i hånd. Når dette avtalte spillet for å øke bloggens profil blir avslørt, så MÅ det være haters eller nett troll som bare er ute etter å provosere. Sannheten er at de bruker lyssky metoder for å lokke folk til å klikke på bloggen slik at de tjener penger (igjen, anbefales ikke). Samtidig som ærlige folk blir kalt nettroll for å sette lys på metodene deres. Kanskje, ikke for sin egen skyld, men for barnet som skal vokse opp med slike rollemodeller det er på tide å legge bloggen / narsisismen / photoshop / oppmerksomhetsjaget på hyllen en gang for alle og å iallefall PRØVE å fremstå som ansvarlige voksne (uansett om det bare blir skuespill) Ha fokus på barnet, ikke sitt halve døgnet å ta selfies og resten av døgnet på å photoshoppe bort alt som er av menneskelighet. Fake! Fake! Fake! Fake blogg! Fake reklame! Fake(e) folk! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå