Gå til innhold

Er det flere som følger henne? Queendthatsme

arnebjarejesubarne

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

6 minutter siden, Lama_Drama skrev:

Når man ikke kan skrive, men likevel insisterer på å gjøre akkurat det...

Tror ikke de bryr seg så mye om hva de skriver, det er bare meningsløst fyll mellom selvdiggende og megaredigerte bilder. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DianaV skrev:

Tror ikke de bryr seg så mye om hva de skriver, det er bare meningsløst fyll mellom selvdiggende og megaredigerte bilder. 

Det tror jeg nok også gjelder for flere bloggere, de har en mangel på selvinnsikt og filter :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte da jeg så henne på bildet var at hun så ut som en tegnet dukke og lurt på om bildet var animert.  Så nei, jeg legger ikke merke til at folk er så ærlige og ekte når bildene ser ut som noe fra en tegneserie, 

Lurer på hvordan hun egentlig ser ut.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 timer siden, arnebjarejesubarne skrev:

Hadde ikke noe annen intensjon en å dele noe jeg synest er bra lesing. Men hær henger nettrollene seg på med en gang. 

Så når vi forteller deg at egenreklame ikke er lov her inne, så er vi nettroll?

Den var god :laugh:

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hart vert fast leser på denne bloggen i mange måneder nå. Synes hun skriver om så veldig mye interesant. Hun er erling og ekte, og de meste kommer helt usensurert. Er vertfall veldig mye hær som jeg kjenner meg selv igjen i. Det er også mye humor og morsom lesing. Er de flere med samme oppfatning? synes hun trenerer mye mer ros. 😊

https://queendthatsme.blogg.no/48EC3627-518B-453F-9834-0DB8B5F653D9-768

Hvem er Erling?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke noe annen intensjon en å dele noe jeg synest er bra lesing. Men hær henger nettrollene seg på med en gang. 

Nei kjære deg, vi gir deg bare tilbakemelding på bloggen din og det må du tåle.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Honey Dew skrev:

Så når vi forteller deg at egenreklame ikke er lov her inne, så er vi nettroll?

Den var god :laugh:

😂😂😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er egentlig et ekstremt godt eksempel på hvor mye påvirkning KG har på en bloggliste. Det var JEG som (dessverre) la inn en link til denne bloggen i tråden til Anne Brith -kun fordi akkurat det innlegget var viktig å lese ifht hvordan AB kynisk prøver å dra inn penger av nye bloggere uansett hvor elendig kvaliteten er på en blogg. Og at denne bloggeren hadde vært fornuftig nok til å gjøre research før hun smart nok takket nei.

Men det må jo bloggeren ha sett -for det ga henne en boost på lista fra noen å 70iende plass til en plass på rundt 45 på blogglisten. Så da åpnet hun en bruker og startet denne tråden (og ja -det er enkelt å se pga nøyaktig samme språkfeil og skrivemåte) -og nå er bloggen oppe på plass 25 på blogglisten!!!

Først og fremst: Bare ikke bit på for å gi henne klikk .og dessuten burde tråden slettes da det er forbudt med egen reklame. (Men jeg vet ikke hvordan man varsler moderator om sånt??)

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Cessa74 skrev:

Først og fremst: Bare ikke bit på for å gi henne klikk .og dessuten burde tråden slettes da det er forbudt med egen reklame. (Men jeg vet ikke hvordan man varsler moderator om sånt??)

Jeg gikk nå inn på trådens første innlegg og rapporterte det som regelbrudd - egenreklame. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 21.9.2019 den 13.39, arnebjarejesubarne skrev:

Du, samme skrivefeil i bloggen som i innlegget ditt. Troll kan du være selv

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en rosablogger med like intetsigende innlegg som enhver annen rosablogger og som har gått like amok i bildebearbeidingsprogram som enhver annen rosablogger. 

Velmente råd: 

• Les over innleggene dine før du trykker "publiser" - er grammatikken korrekt, er stavingen korrekt? 
  • Lag en disposisjon før du skriver innlegget. Sortèr tankene, sett de opp i en rekkefølge som også leseren kan følge. Skriv et utkast og se nøye over teksten - hva kan fjernes, hva kan omskrives, hva kan stå? Rediger utkastet og gjenta prosessen.
  • Ha noe fornuftig å formidle, noe som fenger publikum. Du skal være usedvanlig god til å skrive for å fenge folk med null-nytte tekster som f.eks. "I dag var jeg på butikken. Kjøpte brød, smør, og melk. Etterpå var jeg på blåbærtur". Til dags dato er det ikke en eneste rosablogger som har evnet å gjøre dette. 
  • Les bøker og utvid ordforrådet. 
  • Et godt photoshoppet bilde kjennetegnes ved at man ikke ser at bildet faktisk er behandlet.
  • Anta aldri at leserne dine er dumme eller glemske. Og undervurder aldri den kollektive hukommelsen. 
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...