Gå til innhold

"Åhh... Jeg kommer snart!" - Annonsere orgasmen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir utrolig tent og kåt av kvinnens orgasme og kan nesten synes det oppleves like deilig og intenst som min egen orgasme. 

Kan også bli utrolig tent når kvinnen annonserer orgasme sin med å si "Åhh.. nå kommer jeg" eller "jeg kommer snart". 

Flere som opplever det slik og er det slik at dere kvinner pleier å annonsere deres orgasme?

Anonymkode: 90a42...875

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg "annonserer" ja, fordi da handler det om at mannen for guds skyld IKKE må endre det han gjør, eller flytte på seg om jeg sitter på toppen. 

Anonymkode: 369d9...557

• Liker 13
Skrevet

Enig med deg Ts om at kvinnens nytelse kan opplevelse som minst like intenst og deilig som min egen nytelse. 

Synes også det er sexy og pirrende at partneren kan fortell med ord når orgasme nærmer seg og bygger seg opp. 😉

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg "annonserer" ja, fordi da handler det om at mannen for guds skyld IKKE må endre det han gjør, eller flytte på seg om jeg sitter på toppen. 

Enig, men det kan mannen lære seg. "Nå må jeg ikke endre på noe bare holde samme tempo" ofte kommer begge to samtidig 🤩

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Risky business, dog. Gjør meg så tent å vite at hun er nært at det alltid kickstarter min egen orgasme 😄

• Liker 2
Skrevet

Jepp! Må alltid rope det ut, kan ikke la være 😄

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, Bubo skrev:

Enig, men det kan mannen lære seg. "Nå må jeg ikke endre på noe bare holde samme tempo" ofte kommer begge to samtidig 🤩

Som om dette skulle ha noe å bety.

Anonymkode: 168ca...add

• Liker 1
Gjest Lama_Drama
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig har dette betydning! 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er jo fryktelig deilig å komme i lag.

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, Katten.2.0 skrev:

👆👆👆

Ja helt klart. Fryktelig deilig å komme i lag. Egen orgasme blir enda mer intens dersom partneren kommer samtidig som meg. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg har erfart at jeg ikke bør annonsere for mye, da dette resulterer i at mannen blir overtent og kommer omtrent på sekundet. Det passer dårlig når jeg har laaaang orgasme og han har kort. Mister litt tenninga når jeg skjenner han blir halvslapp selv om han fortsetter og styre på med hendene. Det resulterer i at min orgasme blir litt avstumpet på slutten😅 

Anonymkode: dda9d...b5d

Skrevet

Av en eller annen grunn annonserer jeg det alltid.. 🙈 Har ingen anelse om hvorfor egentlig, det kommer bare helt naturlig.. 🙄 Men så blir jeg jo også stille som ei mus (🤭) under selve orgasmen, da har jeg jammen andre ting å konsentrere meg om enn å komme med lyder.. 🙈

• Liker 3
Skrevet
13 minutter siden, Andy2029 skrev:

Men så blir jeg jo også stille som ei mus (🤭) under selve orgasmen, da har jeg jammen andre ting å konsentrere meg om enn å komme med lyder.. 🙈

Samme her. Klarer ikke se for meg at kvinner som lager lyd under orgasme faktisk har en orgasme. Da er det i så fall en temmelig liten en. Å få en orgasme er litt som å besvime, eller få et anfall, det gjelder å ikke deise i gulvet eller skade seg. Men det er ofte verst når man er oppe i den tredje orgasmen eller flere. 

Når det gjelder menn vet jeg ikke. De får ofte bare en..

Anonymkode: 5e1a7...5ac

Skrevet
25 minutter siden, Lama_Drama skrev:

Selvfølgelig har dette betydning! 

24 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

21 minutter siden, ToMan skrev:

👆👆👆

Ja helt klart. Fryktelig deilig å komme i lag. Egen orgasme blir enda mer intens dersom partneren kommer samtidig som meg. 

Noen har sett for mye film.

• Liker 1
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hæh?

Jeg foretrekker å komme samtidig som mine partnere. Det gjør både min nytelse og hennes enda sterkere.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare fordi du ikke har opplevd det, betyr det ikke at det ikke er vanlig. 

Det ER helt vanlig.

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Hæh?

Jeg foretrekker å komme samtidig som mine partnere. Det gjør både min nytelse og hennes enda sterkere.

Jada.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bare fordi du ikke har opplevd det, betyr det ikke at det ikke er vanlig. 

Det ER helt vanlig.

Oppskrytt tull som man vil være en del av.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Oppskrytt tull som man vil være en del av.

Mer slik at det skjer som en følge av at man har sex SAMMEN MED noen og dermed tenner i takt og kommer i takt. Det at en får orgasme, fører til andre gjør det også.

Hvis det aldri skjer deg, så bør det si deg noe om at du kanskje er i utakt med din partner..

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Klarer ikke se for meg at kvinner som lager lyd under orgasme faktisk har en orgasme. Da er det i så fall en temmelig liten en. Å få en orgasme er litt som å besvime, eller få et anfall, det gjelder å ikke deise i gulvet eller skade seg. Men det er ofte verst når man er oppe i den tredje orgasmen eller flere. 

Når det gjelder menn vet jeg ikke. De får ofte bare en..

Nei, jeg har tenkt det samme, men det er klart, vi er forskjellige.. Men jeg har iallefall ingen sjans til å komme med en eneste lyd om jeg så gikk inn for det. 🤭

30 minutter siden, ToMan skrev:

Helt enig! 😍 Dessverre har jeg ikke klart å få dette til å fungere med ny type, men sammen med x'en skjedde det nesten hver gang.. Ufattelig deilig og spesielt, og jeg savner akkurat den følelsen der.. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...