Gå til innhold

Han er så opptatt av utseende mitt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vært på noen dates med en fyr som er mye penere enn meg (jeg er bare søt i ansiktet, han er klassisk pen) og har ekstremt mye bedre kropp (han er høy og veldig godt trent, jeg er slank men trener ikke), han tror av en eller annen grunn at han er så heldig som dater meg, og gir mye komplimenter for utseende mitt. Nå skal vi på en helgetur sammen og jeg blir litt kvalm, for før eller siden må jo bobla sprekke at han ser at ting virkelig ikke står så bra til (han har ikke sett ansiktet mitt i dagslys, møttes på kveldstid). Jeg spiller med og snakker ikke ned meg selv, vet det er uattraktivt. Er også trygg på hvem jeg er personlighetsmessig, men blir usikker av alle komplimentene som går på utseende. 

Hadde forstått at han følte seg heldig mtp hvem jeg er som person, da hadde jeg også slappet mer av, blir så mye press på meg å se bra ut nå føler jeg. Jeg svarer han nesten ikke på meldinger før turen siden jeg føler meg så usikker nå, redd han skal tro jeg er uinteressert, men får helt skrekken. Noen som har vært i samme situasjon, hvordan kan jeg slappe av?

Anonymkode: eb884...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tro meg, sånne mennesker er et slit å være sammen med. Var sammen med en fyr i ett år, så fort jeg la på meg bittelitt, kommenterte han det, typ oj så stor rumpa di har blitt selv om jeg er slank og de få kiloene jeg la på meg ville jeg selv ha. Alt ble kommentert og jeg ble dritlei. Det er ikke det livet handler om. Nå er jeg gitt med en langt kjekkere og veltrent mann men han bryr seg ikke om utseende, men mer om at jeg er den jeg er. Han har vært ved min side gjennom graviditeter, vektoppgang, vektnedgang, dage  hvor jeg så ut som et dass osv, og det beste er at han elsker meg uansett hvordan jeg ser ut. 

Han datoen din er ikke til å samle på TS. 

Anonymkode: a894d...093

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tro meg, sånne mennesker er et slit å være sammen med. Var sammen med en fyr i ett år, så fort jeg la på meg bittelitt, kommenterte han det, typ oj så stor rumpa di har blitt selv om jeg er slank og de få kiloene jeg la på meg ville jeg selv ha. Alt ble kommentert og jeg ble dritlei. Det er ikke det livet handler om. Nå er jeg gitt med en langt kjekkere og veltrent mann men han bryr seg ikke om utseende, men mer om at jeg er den jeg er. Han har vært ved min side gjennom graviditeter, vektoppgang, vektnedgang, dage  hvor jeg så ut som et dass osv, og det beste er at han elsker meg uansett hvordan jeg ser ut. 

Han datoen din er ikke til å samle på TS. 

Anonymkode: a894d...093

Takk for svar! Nå føler jeg vel heller at han liker meg på tross av alle skavankene mine da, er det som er så merkelig. Han er veldig snill også, ser ikke for meg at han ville kritisert meg, men vet jo aldri. Bare helt uvirkelig med disse komplimentene, som ikke står i samsvar med virkeligheten. Blir skeptisk til intensjonene hans..

Anonymkode: eb884...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slutt med spillet, så blir alt mye enklere. 

Damn if you do, damn if you dont.

Hva med å bare bruke sunn fornuft, noe mange mennesker i dag er totalt blottet for.

Anonymkode: 49971...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Middelmådig

Øh du vet at skjønnhet er subjektivt sant? Han syns helt sikkert at du er helt fantatisk! Det skjer virkelig ikke at man ser en person i kveldslys også er utseende helt endret i dagslys... hehe

Ikke at jeg tenker at du ikke er pen for det er du sikkert men det er faktisk ikke så sjeldent at man ser sånne ordentlige, pene/kjekke menn sammen med litt mindre heldige kvinner. Både tjukke og typiske «grå mus». Og de ser ofte veldig fornøyd ut med hverandre. 

Han er helt sikkert ekte og ærlig betatt av deg og syns du ser nydelig ut. Nyt det, ikke vær nervøs. Kanskje du minner han om moren hans? 😁

Endret av Middelmådig
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2019 den 8.59, AnonymBruker skrev:

Vært på noen dates med en fyr som er mye penere enn meg (jeg er bare søt i ansiktet, han er klassisk pen) og har ekstremt mye bedre kropp (han er høy og veldig godt trent, jeg er slank men trener ikke), han tror av en eller annen grunn at han er så heldig som dater meg, og gir mye komplimenter for utseende mitt. Nå skal vi på en helgetur sammen og jeg blir litt kvalm, for før eller siden må jo bobla sprekke at han ser at ting virkelig ikke står så bra til (han har ikke sett ansiktet mitt i dagslys, møttes på kveldstid). Jeg spiller med og snakker ikke ned meg selv, vet det er uattraktivt. Er også trygg på hvem jeg er personlighetsmessig, men blir usikker av alle komplimentene som går på utseende. 

Hadde forstått at han følte seg heldig mtp hvem jeg er som person, da hadde jeg også slappet mer av, blir så mye press på meg å se bra ut nå føler jeg. Jeg svarer han nesten ikke på meldinger før turen siden jeg føler meg så usikker nå, redd han skal tro jeg er uinteressert, men får helt skrekken. Noen som har vært i samme situasjon, hvordan kan jeg slappe av?

Anonymkode: eb884...231

Forskjellige folk har forskjellige syn på hva som er vakkert, og det er nok også en forskjell på kvinner og menn sitt syn. Det overrasker meg ikke at høye flotte veltrente menn ser ekstra bra ut i kvinners øyne, mens disse høye flotte mennene kanskje liker søte damer enda bedre enn de  topptrente.

 

Endret av I Grosny
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar 😊 han sier jo at han er råheldig fordi jeg er sinnsykt vakker, har modellkropp og andre ting som ikke henger på greip, hadde han skrevet at jeg var en søt og fin dame hadde jeg trodd på det, men tar jo helt av. Mulig det er akkurat hans snevre smak ja, og jeg har hatt flaks med akkurat det. Men skulle helst vært foruten komplimentene så jeg hadde følt meg mer trygg og avslappet, føler nesten at jeg lurer han på en måte.

Anonymkode: eb884...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å dra på turen og se hvordan det går da? Om han da endrer seg så vet du i hvert fall hvor overfladisk han er, men kan jo være at han synes du er helt nydelig selv om du ikke synes det selv.

Jeg har vært sammen med en som var veldig opptatt av utseendet mitt og forsåvidt andre kvinner sitt utseende også. Det er ganske kjipt da siden han var overopptatt av at jeg skulle se fin ut og la jeg på meg litt så var det krise. Følte ikke at jeg kunne slappe av og gå usminket og i behagelige klær.

Men det er jo ikke sikkert at han du dater er en sånn fyr.

Anonymkode: 4beb1...6f5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo hende han faktisk synes du er vakker, både utvedig og innvendig, og at du stråler sammen med han. Du må ikke kritisere deg helt ned her, nyt det, kjære deg🙂 

Anonymkode: 04232...aeb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med å dra på turen og se hvordan det går da? Om han da endrer seg så vet du i hvert fall hvor overfladisk han er, men kan jo være at han synes du er helt nydelig selv om du ikke synes det selv.

Jeg har vært sammen med en som var veldig opptatt av utseendet mitt og forsåvidt andre kvinner sitt utseende også. Det er ganske kjipt da siden han var overopptatt av at jeg skulle se fin ut og la jeg på meg litt så var det krise. Følte ikke at jeg kunne slappe av og gå usminket og i behagelige klær.

Men det er jo ikke sikkert at han du dater er en sånn fyr.

Anonymkode: 4beb1...6f5

Takk for din erfaring, ja, får bare se det an. Mye av turen er litt ødelagt for meg for nå er jeg ekstremt bevisst på hvordan jeg ser ut og om han blir skuffet, føler et enormt press, men har jo laget det selv. 

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Kan jo hende han faktisk synes du er vakker, både utvedig og innvendig, og at du stråler sammen med han. Du må ikke kritisere deg helt ned her, nyt det, kjære deg🙂 

Anonymkode: 04232...aeb

Takk, stråler noe helt ekstremt når jeg er med han og klarer ikke la være å smile fra øre til øre, så akkurat det har du rett i 🙈

Anonymkode: eb884...231

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at det er ikke du selv som skal avgjøre hva andre syntes om deg. For han er du nok veldig vakker og han er forelsket i deg. Nyt det! Hva du syntes om deg selv er ikke ensbetydende for hva andre syntes. Men jeg er enig, han burde også fokusert litt mer på at du er flott i din helhet, ikke bare utseendet, men det vet han nok også at du er. 

Anonymkode: d7daf...f23

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar 😊 han sier jo at han er råheldig fordi jeg er sinnsykt vakker, har modellkropp og andre ting som ikke henger på greip, hadde han skrevet at jeg var en søt og fin dame hadde jeg trodd på det, men tar jo helt av. Mulig det er akkurat hans snevre smak ja, og jeg har hatt flaks med akkurat det. Men skulle helst vært foruten komplimentene så jeg hadde følt meg mer trygg og avslappet, føler nesten at jeg lurer han på en måte.

Anonymkode: eb884...231

Men da har jo du og han forskjellige syn på hva som er vakkert. Han syns du er vakker. Hva er galt med det? 

 

Anonymkode: 7eb64...697

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han så opptatt av det, eller er du? Slik at hver et kompliment blir blåst opp til de grader inni hodet ditt, og du kverulerer med deg selv at det ikke er sant?

Jeg har et veldig spesielt utseende, ble kalt stygg som barn, men har fått mye interesse som stor ungdom og voksen. Det er ansiktet mitt som er spesielt, mens kroppen er veldig velformet. Selv om jeg blir oppfattet som fin av mange, har jeg likevel fått kommentarer på byen av typisk sossemenn at de ikke liker meg. 

Mannen min derimot er helt bergtatt. Han kan begynne å nistirre om vi ligger i sofaen, sier jeg ser ut som en skuespillerinne fra en gammel svart-hvitt film, og sukker over hvor flott jeg er. Da vi begynte å treffes, hadde jeg også kverulerende tanker, og tenkte at han var jo så flott, høy og slank, og den naturlige kroppslukten hans er som en rus, mens jeg var en sånn enten-eller type fin. 

Men han bare forguder meg. Det har jeg måttet akseptere, det er ingenting falskt eller påtvingt hos han. Og så herlig det er å bare lene seg helt i et forhold der man kan le, synge, slaske, gråte og rope, og man syns likevel at hverandre er noe av det vakreste som finnes i verden!

Kos deg med den nye fyren, han digger deg, og det har du lov å bare nyte.

Anonymkode: 111bf...029

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Nusse12345 skrev:

Kan jo hende han faktisk syns du er veldig flott, og berre vil gje deg masse kompliment? 

Helt åpenbart. Kan til og med hende at hun faktisk ER veldig flott og har et fordreid selvbilde

Anonymkode: 3d18d...ace

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er vel forelska i deg og betatt og sier alt det fine han syns. Å gi komplimenter kan for noen være vanskelig, kanskje er det enklere å uttrykke positive ting som er utseendebasert og ikke beskrivelse av egenskaper /personlighet? 

Fex 'du ser fantastisk ut i den kjolen' er kanskje lettere å si uten å føle det kleint å si det, framfor ' du smilte så varmt da jeg kom inn i stua di, det fikk meg til å føle meg så velkommen og elsket'. 

Kos deg på tur med ham, nyt forelskelsen og komplimentene, så tar du det derfra 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse svarene har vært veldig oppløftende og beroligende, tusen takk ❤️ Skal prøve å ta hva han sier til meg, og ikke bare tenke det verste og være redd for å skuffe han. Ts

Anonymkode: eb884...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slutt med spillet, så blir alt mye enklere. 

Damn if you do, damn if you dont.

Hva med å bare bruke sunn fornuft, noe mange mennesker i dag er totalt blottet for.

Anonymkode: 49971...09b

Damned if you do, damned if you don't......

 

Anonymkode: c0eb0...33e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.9.2019 den 8.59, AnonymBruker skrev:

Vært på noen dates med en fyr som er mye penere enn meg (jeg er bare søt i ansiktet, han er klassisk pen) og har ekstremt mye bedre kropp (han er høy og veldig godt trent, jeg er slank men trener ikke), han tror av en eller annen grunn at han er så heldig som dater meg, og gir mye komplimenter for utseende mitt. Nå skal vi på en helgetur sammen og jeg blir litt kvalm, for før eller siden må jo bobla sprekke at han ser at ting virkelig ikke står så bra til (han har ikke sett ansiktet mitt i dagslys, møttes på kveldstid). Jeg spiller med og snakker ikke ned meg selv, vet det er uattraktivt. Er også trygg på hvem jeg er personlighetsmessig, men blir usikker av alle komplimentene som går på utseende. 

Hadde forstått at han følte seg heldig mtp hvem jeg er som person, da hadde jeg også slappet mer av, blir så mye press på meg å se bra ut nå føler jeg. Jeg svarer han nesten ikke på meldinger før turen siden jeg føler meg så usikker nå, redd han skal tro jeg er uinteressert, men får helt skrekken. Noen som har vært i samme situasjon, hvordan kan jeg slappe av?

Anonymkode: eb884...231

Kjære deg, vi jenter er helt ekstreme på å nedvurdere vårt eget utseende. Han synes helt sikkert du er flott. Og jeg nekter å tro at ei slank jente har en sjokkerende overraskelse under klærne altså....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...