AnonymBruker Skrevet 21. september 2019 #1 Skrevet 21. september 2019 Skikkelig fint spill! Helt hekta. Irriterende at det tar så lang tid å bygge ting og man må vente på disse blomstene... Et spørsmål til de som har kommet veldig langt (jeg er på level 25): Jeg ble lokket til å laste det ned av en reklame, der de viste en scene der man skulle finne alle kattene på et bilde. Men til nå har det kun vært vanlig hidden object, med mange forskjellige ting på hvert bilde. Kommer det scener med en spesifikk gjenstand etterhvert? Anonymkode: d20af...476
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #2 Skrevet 3. april 2020 Elsker dette spillet! Begynte for ca 3 uker siden. Noen flere som spiller? Anonymkode: ce485...2d3
Teyla Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Jeg er på level 288, kapittel 58. Har ikke vært borti det du beskriver, finne alle katter på bildet. Så mye mulig du ble lurt a reklame. Men, morro spill uansett da! 😊 På høyere nivå får du flere tilleggsting som kan gi mer energi, lettere å spille lengre før pause.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå