AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #1 Skrevet 20. september 2019 Jeg er en jente på 17 år. Hver gang jeg har vært på fest så ser jeg at alle vennene mine får masse oppmerksomhet fra gutter, mens jeg aldri får det, selv hvis jeg prøver å oppsøke det selv. Jeg vet at jeg har en bra personlighet, og jeg er smart og snill og morsom (får jevnlig høre det), men jeg er jævlig stygg. Noen som er i/har vært i samme situasjon? Vil gjerne høre tips og råd, og følelsen av å ikke være alene...💔 Anonymkode: 1af00...9f0
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #2 Skrevet 20. september 2019 "jævlig stygg". Kan du definere dette? Er det din mening, eller vet du at du er det? For å si det slik: jenter som tror dem er jævlig stygg, blir automatisk uattraktiv. Dem oser ikke akkurat innbydelser og seksualitet. Kanskje du må jobbe med din egen holdning mot deg selv, før du gjør noe som helst annet Anonymkode: 33875...c73 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #3 Skrevet 20. september 2019 Jada. Jeg har ofte vært jævlig stygg. Men jeg har ikke giddet å bry meg så mye om det. Jeg har heller surret rundt, skravlet, ledd, fjaset, hatt det gøy og levd livet! Og jammen ramlet det ikke inn noen gutter undervegs også... 😉 Du velger selv hva du vil fokusere på! Anonymkode: 5e87f...28f 4
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #4 Skrevet 20. september 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: "jævlig stygg". Kan du definere dette? Er det din mening, eller vet du at du er det? For å si det slik: jenter som tror dem er jævlig stygg, blir automatisk uattraktiv. Dem oser ikke akkurat innbydelser og seksualitet. Kanskje du må jobbe med din egen holdning mot deg selv, før du gjør noe som helst annet Anonymkode: 33875...c73 Jeg vet at jeg er stygg. Er halvt asiater og veier noen kilo for lite (klarer ikke å legge på meg), har så og si null pupper og rumpe (selv om jeg trener jevnlig), ansiktet mitt ser bare rart ut og har dritstygt smil. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jada. Jeg har ofte vært jævlig stygg. Men jeg har ikke giddet å bry meg så mye om det. Jeg har heller surret rundt, skravlet, ledd, fjaset, hatt det gøy og levd livet! Og jammen ramlet det ikke inn noen gutter undervegs også... 😉 Du velger selv hva du vil fokusere på! Anonymkode: 5e87f...28f Jeg prøver så hardt jeg kan å være sosial og sånt på fest, men ingen vil være noe mer enn bare venner, og ingen vil hooke med meg. Anonymkode: 1af00...9f0
Gjest Familytree Skrevet 20. september 2019 #5 Skrevet 20. september 2019 (endret) Du er ung. Selv om dette ikke er en 80-tallsfilm der den kule og intelligente jenta blir "The dancing queen" det siste året av "high school", tror jeg du har store egenskaper som er bedre enn et pent ansikt. Se for deg en interessant prat med noen som bare gir et søtt, men tomt smil. Og ikke la deg presse til å imponere andre, det har dårlige konsekvenser i livet ditt. Du føler deg misfornøyd nå, du trenger å fokusere på andre ting som gjør deg godt og være med mennesker du ikke burde imponere. Ugly man 21 yo😜😜 Endret 20. september 2019 av Familytree
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #6 Skrevet 20. september 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet at jeg er stygg. Er halvt asiater og veier noen kilo for lite (klarer ikke å legge på meg), har så og si null pupper og rumpe (selv om jeg trener jevnlig), ansiktet mitt ser bare rart ut og har dritstygt smil. Jeg har mine største tvil på at du er så stygg som du tror. En tynn halvt asiater uten rumpe og pupper høres aldeles perfekt ut for min del Tror nok at du må jobbe litt med selvfølelsen din. Dårlig selvfølelse gjør folk uattraktiv, selv om man ikke er stygg. Du bør dermed ikke måle din grad av utseende mot responsen du får, da spesielt når selvbildet ikke er bra. Jeg er ikke i den minste tvil om at ting kommer til å ordne seg for deg! Senk skuldrene litt, så går det seg til Anonymkode: 33875...c73 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #7 Skrevet 20. september 2019 Vet hvordan du har det. Er selv halvt asiat og følte meg stygg i tenårene. Mine etnisk norske venninner fikk masse oppmerksomhet ikke meg. Da jeg ble 19-20 ga jeg blaffen i dette og fokuserte på studier og hobbyer og da møtte jeg min første kjæreste. Hvis du tenker at du et stygg så vil andre også tenke det. Tenk selv at du er pen. Anonymkode: eee67...df2 5
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #8 Skrevet 20. september 2019 Siden når ble det å være en tynn asiat negativt for ei jente? De fleste gutter synes jo det er vakkert. Selv hadde jeg aldri sjans på noen som helst før et stykke opp i 20-åra. Og selv da nesten ingen i verden. Men jeg er mann, så er vel mer vanlig. Anonymkode: 6b421...33d 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #9 Skrevet 20. september 2019 Du må jobbe med deg selv!! Fordi DU er nydelig!! Og når du har fått opp selvtilliten så ser du automatisk mer attraktiv ut også! Er selv 17 år og har slitt så sinnsykt masse med dårlig selvtillit hele livet mitt!! Har vært så langt nede at jeg har grått av å se på meg selv i speilet... Nå derimot har jeg innsett at utseende har faktisk null nada å si på hvordan man skal føle seg selv! Og jeg synes faktisk jeg er sinnsykt fin nå!! Har gått fra å bruke sminke hver eneste dag i 4 år, til å ha gått uten sminke nesten hver dag på skolen først i år. Sånn særriøst det er faktisk sinnsyyykt til hvor langt jeg har kommet og hvor sinnsykt bra jeg føler meg nå. Å tenke negativt om seg selv får man ingenting godt ut av uansett... det er bortkastet tid! Nå sier jeg KUN positive ting til meg selv hver eneste dag, og jeg har kommet så sinnsykt langt med det! Legger til en yt video som har hjulpet meg: har brukt meg over et halvt år på si til meg selv at jeg er NYDELIG og jeg har det så sinnsykt mye bedre nå! Å si negative ting til seg selv er så sinnsykt bortkastet! Anonymkode: e4a1e...5c7 2
Pupperulla Skrevet 20. september 2019 #10 Skrevet 20. september 2019 Tviler sterkt på at du er stygg, og jeg har til gode å se et stygt smil! Smilende ansikter er vakre. At du har dårlig selvtillbog selvfølelse er nok noe du bør jobbe med😊 2
Duftavsommerregn Skrevet 20. september 2019 #11 Skrevet 20. september 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på 17 år. Hver gang jeg har vært på fest så ser jeg at alle vennene mine får masse oppmerksomhet fra gutter, mens jeg aldri får det, selv hvis jeg prøver å oppsøke det selv. Jeg vet at jeg har en bra personlighet, og jeg er smart og snill og morsom (får jevnlig høre det), men jeg er jævlig stygg. Noen som er i/har vært i samme situasjon? Vil gjerne høre tips og råd, og følelsen av å ikke være alene...💔 Mange har nok vært der! Så kommer den ene som klaffer akkurat med deg. Det har jeg opplevd 2 ganger i livet og håper det er siste gang nå. Jeg ser på meg selv som "jævlig stygg også Men det er faktisk noen som ligger langt over min klasse i egne øyne som ikke har oppfattet det slik. Det gikk mange år mellom hver gang, joda jeg har hatt tilbudet tidligere for det er noe over "jævlig stygg" som faktisk fenger noen. Tipper det er personligheten, eller at man faktisk ikke er så stygg allikevel i noen sine øyne 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #12 Skrevet 20. september 2019 Ute på fest handler det bare om pupper og ræv. Det er like greit ingen viser interesse, for guttene som holder på sånn er trashy as f. Se deg heller etter en skikkelig, intelligent gutt som har mer å by på enn penisen sin Anonymkode: 01f71...570 6
Katten.2.0 Skrevet 20. september 2019 #13 Skrevet 20. september 2019 (endret) Om vi skal være skikkelig kynisk: Du kommer langt med en trent kropp og god personlighet. Bare vent et år eller to. Skal vi være litt mer korrekt: Det handler om å kjenne sine styrker. Jeg er ikke et stort fan av å sjekke på byen, så jeg legger ikke min selvverd i dét lille aspektet av livet. Finn dine styrker og spill på dem. De som flyter på utseendet synker overraskende fort. Endret 20. september 2019 av Katten.2.0 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #14 Skrevet 20. september 2019 Jeg var stygg før, men så plutselig så jeg bra ut i slutten av tenårene. Anonymkode: 66483...906
Gjest Nimbus2000 Skrevet 20. september 2019 #15 Skrevet 20. september 2019 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på 17 år. Hver gang jeg har vært på fest så ser jeg at alle vennene mine får masse oppmerksomhet fra gutter, mens jeg aldri får det, selv hvis jeg prøver å oppsøke det selv. Anonymkode: 1af00...9f0 Du oppsøker kanskje guttene som får mye oppmerksomhet? Eller blir du avvist av de mindre populære guttene? Uansett, du er neppe stygg. Endret 20. september 2019 av Nimbus2000
AllahBallah Skrevet 20. september 2019 #16 Skrevet 20. september 2019 Først av alt, så jævlig ille kan du ikke være. Da hadde du ikke blitt invitert med på fest i utgangspunktet. Det har nok mer med utstråling / usikkerhet å gjøre. Det skal jævlig lite usikkerhet til, før utstrålingen forsvinner totalt. Og problemet med å mangle utstråling, er at man fremstår litt kald / ovenpå / uinteressert. Og slutt å tro at du er halvt asiat / tynn / uten pupper er noe definisjon på uattraktivitet. Det er det ikke. Hva slags kropp og fasong en mann foretrekker kommer helt an på person. Og digger gutten deg / personligheten din, så digger han nok kroppen din uansett. Kan være at grunnen til at du får mindre oppmerksomhet, rett og slett er at du er ganske pen, og hvis du samtidig er utrygg og derfor mangler utstråling / fremstår kald, så tør kanskje ikke gutta å prate med deg! 1
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #17 Skrevet 20. september 2019 Dere som sier jeg bare må få opp selvtilliten... Har dere noen tips til hvordan? Har prøvd å si til meg selv at jeg er bra osv, men tror liksom ikke noe på det... Anonymkode: 1af00...9f0
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #18 Skrevet 20. september 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere som sier jeg bare må få opp selvtilliten... Har dere noen tips til hvordan? Har prøvd å si til meg selv at jeg er bra osv, men tror liksom ikke noe på det... Anonymkode: 1af00...9f0 Smil til deg selv i speilet hver gang du skal ut dørene. Si høyt at du er pen, flott, sexy. Tilslutt synker det nok inn. Det som hjalp meg litt var å late som. Jeg latet rett og slett som at jeg var den flotte dama. Tilslutt fant jeg ut at jeg var jo ikke så stygg som jeg skulle ha det til. Guttene kom Anonymkode: 5bb04...d57
Katten.2.0 Skrevet 20. september 2019 #19 Skrevet 20. september 2019 18 minutter siden, AnonymBruker said: Dere som sier jeg bare må få opp selvtilliten... Har dere noen tips til hvordan? Har prøvd å si til meg selv at jeg er bra osv, men tror liksom ikke noe på det... Anonymkode: 1af00...9f0 For noen tar det rett og slett tid. Om du gjør noe ~daglig tar det 10-14 måneder før det er en del av din personlighet. Men ekte selvtillit kan ta mye lengre tid å få på plass. Det man innser etterhvert som man blir eldre er at alle har like dårlig selvtillit. 2
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #20 Skrevet 20. september 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en jente på 17 år. Hver gang jeg har vært på fest så ser jeg at alle vennene mine får masse oppmerksomhet fra gutter, mens jeg aldri får det, selv hvis jeg prøver å oppsøke det selv. Jeg vet at jeg har en bra personlighet, og jeg er smart og snill og morsom (får jevnlig høre det), men jeg er jævlig stygg. Noen som er i/har vært i samme situasjon? Vil gjerne høre tips og råd, og følelsen av å ikke være alene...💔 Anonymkode: 1af00...9f0 Bare vent et år eller noe, så snur det seg...jeg var alltid den som ikke fikk oppmerksomhet...skal si det endret seg da jeg bikket 21...mannfolk sto "i kø" og ville bli kjent, gå på date og masse rart...ikke at all oppmerksomheten var positiv siden møtte en god del drittsekker på veien. Anonymkode: f5f99...de0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå