Gå til innhold

Finnes det menn som ikke onanerer?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er den "plagsom" flere ganger om dagen, skummer ofte av så ikke melka skal bli sur, og jeg klarer det godt uten budeie🙈

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva menes med budeie? Dame eller ronk?

Anonymkode: e8b94...459

Skrevet

Jeg onanerer ofte, også når jeg er i forhold. Det er sånn jeg unngår å slå ned folk. 

Gjest Paramount
Skrevet

Får inntrykk av at selvkontrollen er på et minimalt nivå blant menn. Er det de samme som ikke takler litt for mye i promille?
Merkelig hvordan mange tydeligvis blir utilpass og aggressive dersom de ikke ronker. Tenk om denne energien heller ble brukt til noe positivt. Jeg kan bli ukonsentrert, men det går bare ut over konsentrasjonen, ikke humøret.
Her har vi en stor jobb for psykologien.
Hvordan hjelpe menn til å bruke denne energien til noe positivt, framfor å spyle den ned i dass?
Jeg tror faktisk mange kan hjelpe seg selv også, ved å tenke litt annerledes.

Skrevet
2 timer siden, Paramount skrev:

Får inntrykk av at selvkontrollen er på et minimalt nivå blant menn. Er det de samme som ikke takler litt for mye i promille?
Merkelig hvordan mange tydeligvis blir utilpass og aggressive dersom de ikke ronker. Tenk om denne energien heller ble brukt til noe positivt. Jeg kan bli ukonsentrert, men det går bare ut over konsentrasjonen, ikke humøret.
Her har vi en stor jobb for psykologien.
Hvordan hjelpe menn til å bruke denne energien til noe positivt, framfor å spyle den ned i dass?
Jeg tror faktisk mange kan hjelpe seg selv også, ved å tenke litt annerledes.

Testosteron gjør at du blir aggresiv, urolig, småstresset og ikke klarer å konsentrere seg. Går jeg 1 dag uten å runke så fungerer ikke kroppen som han skal. Er nok derfor gutter i skolen sliter mere med å sitte i ro i klassen i lang tid. Husker tilbake når jeg selv gikk på videregående. Ble jeg kåt, så mistet jeg konsentrasjonen.

Anonymkode: 643c8...012

Skrevet

Ja. Orker ikke. Shopping er bedre.

Skrevet

Jeg har ikke onanert på omtrent 2 år. Onanering tømmer minerallagrene våre, og man blir trøtt. Dessuten er sex hellig, noe man skal kun dele med sin kjærlighet for å lage barn.

Det er ikke mange som respekterer sin egen natur lenger, dessverre. Så mulig jeg er den eneste som gjør det på KG.

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, Sidabmao skrev:

Jeg har ikke onanert på omtrent 2 år. Onanering tømmer minerallagrene våre, og man blir trøtt. Dessuten er sex hellig, noe man skal kun dele med sin kjærlighet for å lage barn.

Det er ikke mange som respekterer sin egen natur lenger, dessverre. Så mulig jeg er den eneste som gjør det på KG.

Jeg respekterer min natur, men min natur er ikke lik din tydeligvis. :)

Skrevet
3 hours ago, Trolltunge said:

Jeg respekterer min natur, men min natur er ikke lik din tydeligvis. :)

Det er ikke meningen at vi mennesker skal tappe livskraften vår. Det biologiske formålet er å befrukte, formere og videreføre mennesket.

Ekte glede i livet finner man aldri om man er avhengig av seksuell nytelse.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har prøvd å lure ut av vennegjengen hvor mye de runker, men dette emnet er tydeligvis tabu enda. Selv har jeg snittet 10 ggr pr uke i 30 år. Lurte en stund på om jeg var fucked up som holder på sånn og tok en pause én uke. Det var en utrolig kjedelig uke og jeg ble bare nedstemt og apatisk. Mine venner derimot har lagt runkeriet bak seg...de er i midten av førtiårene. Meget lite sex i forholdene deres også. Selv ligges det daglig og det er sinnsykt deilig hver gang. Så jeg er liksom grisen i gjengen og de er kjedelige hvite menn i førtiårene som bare venter på å dø. Foretrekker runk, ligg og livslyst.

Anonymkode: 953bd...876

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd å lure ut av vennegjengen hvor mye de runker, men dette emnet er tydeligvis tabu enda. Selv har jeg snittet 10 ggr pr uke i 30 år. Lurte en stund på om jeg var fucked up som holder på sånn og tok en pause én uke. Det var en utrolig kjedelig uke og jeg ble bare nedstemt og apatisk. Mine venner derimot har lagt runkeriet bak seg...de er i midten av førtiårene. Meget lite sex i forholdene deres også. Selv ligges det daglig og det er sinnsykt deilig hver gang. Så jeg er liksom grisen i gjengen og de er kjedelige hvite menn i førtiårene som bare venter på å dø. Foretrekker runk, ligg og livslyst.

Har du en fast dame da?

Skrevet

Eksen min runket ikke, han sa det ikke ga noe. Han var sexgal og lå med alt han kom over (under). 

Anonymkode: 9830d...43a

Skrevet
1 time siden, Sidabmao skrev:

Det er ikke meningen at vi mennesker skal tappe livskraften vår. Det biologiske formålet er å befrukte, formere og videreføre mennesket.

Det biologiske formålet kanskje. Formålet med sex derimot er langt mer omfattende. Ikke minst nytelse og akkurat glede. 

Spørs sikkert hva man definerer som ekte glede. For min del er god sex en del av ekte glede, det å nyte livet og ha det virkelig godt. 

Skrevet
1 time siden, Sidabmao skrev:

Vi lever ikke i middelalderen. 

Anonymkode: 903b0...b76

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Har du en fast dame da?

Javisst.

Skrevet

Ja, de finnes, selv om det er langt mellom dem. 

Eksen min onanerte sjelden, ikke i det hele tatt i forhold og også sjelden utenom. Som singel datet han jo, og ettersom han er en kjekk mann så kom sexen jevnlig nok til at det ikke var ytterst nødvendig. Men han kunne greit gå tre uker uten. 

Jeg tror han også hadde en greie om at sexen ikke ble like bra om han onanerte imellom. Han likte også at vi begge ventet hvis vi var fra hverandre noen dager.

Han snakket helt åpent og ærlig om det aller meste, og vi hadde få skambelagte temaer oss imellom, så jeg har ingen grunn til å tro at han følte han måtte juge om noe sånt. Jeg sa selv at jeg trodde alle menn onanerte jevnlig, partner eller ei.

Anonymkode: d5482...950

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi lever ikke i middelalderen. 

Anonymkode: 903b0...b76

Middelalderen var nok betydelig mer seksuell enn det du gir kreditt til. Steinalderen også. 

Anonymkode: 8e74f...3fc

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Naturlig og viktig å onanere, helt sikkert, men ikke nødvendigvis til orgasme, for menn. Du blir mye mer stabil uten, og virkeligheten blir oppfattet bedre og riktigere ;) .
Skal ikke se bort fra at voldtektstatistikken gikk ned også, dersom menn lærte seg at de ikke ha orgasme straks de blir fryktelig kåt, noe de lærer seg ved å desperat onanere til orgasme hver gang de føler de ha en kvinne.
Patience dear Watson!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...